XXL Nutrition

Onderarm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
Vanochtend sportfysio geweest.
Onderarmspier is overbelast. Moet ff laten rusten en 2 keer in de week naar therapie.
Kreeg wel te horen dat mijn onderarmen een beetje overdreven gespierd waren. Altijd leuk om te horen. Alleen in de toekomst mag ik geen oefeningen meer doen separaat voor mijn onderarm.
Hammer curl moet ik laten vallen, reverse barbell curl mag niet meer, en ik moest ook uitkijken met de standaard barbell curl.
Week of 8 moet het over zijn met de behandeling. Ik hoop het maar. Tegen die tijd zit ik in mijn nieuwe huisje en kan ik gewoon goed beginnen. Heb dan in totaal bij 20 weken rust gehad. Zie er nu helemaal niet meer uit. Maar komt dadelijk allemaal wel weer goed.
 
k*t man! veel sterkte met je herstel :thumb: en die massa heb je zo weer teruggewonnen hoor; spiergeheugen.
 
Originally posted by Spike
deadlift je, met of zonder straps?

Zonder Spike.
Moet zeggen dat ik niet echt lichter meer wordt.
Ik ben gestopt met trainen en toen was ik reeds afgevallen van 143 naar 131 kg.
Na drie weken gestopt te zijn, woog ik nog 127 kg, maar nu zit ik al weer 4 weken stabiel op 130 kg.
Begin nu wel echt kleine jongen te worden, Met name mijn bovenlichaam neemt snel af.
Alleen mijn buik wordt groter.

Maar spike: Wees gerust. Ik kom groter als ooit terug! Wil voor nieuwjaar 150 kg wegen, in een betere vorm als ik dit jaar 143 kg woog. 25 juni krijg ik de sleutel van mijn huis, dan 3 weken opknappen, enz, enz. en dan start ik weer met mijn training en met mijn voeding. Heb er dan wel 20 weken uitgelegen, maar dat zal mij een worst wezen. I'll be back!!
 
Originally posted by RichardV

Na drie weken gestopt te zijn, woog ik nog 127 kg, maar nu zit ik al weer 4 weken stabiel op 130 kg.
Begin nu wel echt kleine jongen te worden,

:rolleyes: hoe moet ik me nu dan wel niet voelen. je weegt goddomme bijna t dubbele van wat ik weeg. voel me nu echt nietig:)

maar met zon instelling kom jij er zeker wel. hou ons op de hoogte. de online contest zit er dus niet in?:(
 
Originally posted by dandyman


:rolleyes: hoe moet ik me nu dan wel niet voelen. je weegt goddomme bijna t dubbele van wat ik weeg. voel me nu echt nietig:)

maar met zon instelling kom jij er zeker wel. hou ons op de hoogte. de online contest zit er dus niet in?:(

Ben denk ik ook wel ietsies langer. + gewicht zegt niet alles.
BF ligt waarschijnlijk ook wel een stukkie hoger als bij jou!!
En wordt nu alleen maar erger.
Foto's alleen van februari of zo, maar die zijn niet goed genoeg voor de contest.
Komt allemaal goed! Tnx for the support!
 
goed om te horen dat je terug komt, sterkte he :thumb:
 
wat waren je klachten in je onderarmen eigenlijk? heb er zelf ook flink last van gehad en dan voornamelijk flinke steken bij bijv barbell curls of dumbbell curls. Ben er nog steeds niet helemaal vanaf helaas :(
 
Originally posted by -Ma3stro-
wat waren je klachten in je onderarmen eigenlijk? heb er zelf ook flink last van gehad en dan voornamelijk flinke steken bij bijv barbell curls of dumbbell curls. Ben er nog steeds niet helemaal vanaf helaas :(

Loop er ook al erg lang mee! Bij mij heeft het vooral te maken met de flexie naar buiten toe. Dus bij curls het supineren, hammer curls, noem maar op. Rust is de enige remedie.
Adviseer je toch om naar een sport fysio te gaan op doorverwijzing van je huisarts.

Sterkte!
 
Back
Naar boven