AndroidHealthClinic

onderarmen trainen

Bezoekers in dit topic

maurits187

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
47
Waardering
0
Hallo

Deze week ben ik begonnen met een oefening voor mijn onderarmen.
Ik heb een ijzeren buis met een touw daaraan hangen en daar aan een gewicht van 2.5 kg. ik rol het touw op door aan de buis te draaien zodat het gewicht bovenkomt, en dan draai ik het gewicht weer naar onder toe.
Op zich is dit een geweldige oefening.

Maar weet iemand ook als je de onderarmen elke dag kan trainen, of moet hier ook weer 48 uur rust tussen zitten?
 
Waarom zouden je onderarmen geen rust nodig hebben en je andere spieren wel ??? is inderdaad wel een hele goede oefening
 
kuit en onderarm mag je iedere dag trainen
 
nou ik dacht zelf omdat de onderarmen tot de kleinere spiergroepen behoord.
en omdat kleine spiergroepen veel sneller herstellen dan grote spiergroepen.

Maar je hebt wel gelijkt, het is volgens mij ook beter om het om de dag te doen.
 
zou je dan met die oefening ook moeten werken met setjes?.
Of zou je gewoon het gewicht een x aantal keer omhoog moeten halen zonder rust?
 

het zijn 2groepen die iedere dag gebruikt worden,daarom hebben ze vele lange intensieve sets nodig om ze te doen groeien,als je ze iedere dag doet dan zou 1oefening doen,5sets.Train je de rest van je lichaam niet?
 
het zijn 2groepen die iedere dag gebruikt worden,daarom hebben ze vele lange intensieve sets nodig om ze te doen groeien,als je ze iedere dag doet dan zou 1oefening doen,5sets.Train je de rest van je lichaam niet?

je biceps gebruik je toch ook iedere dag? Of beweeg jij je armen nooit?
 
ik zou niet elke dag isolatieoefeningen voor je armen gaan doen, dan ga je ze echt wel overtrainen natuurlijk.

Kijk als je rug traint of biceps dan pak je je onderarmen ook wel mee maar meer indirect. dat is heel wat anders als ze elke dag flink aanpakken.
 
ik zou niet elke dag isolatieoefeningen voor je armen gaan doen, dan ga je ze echt wel overtrainen natuurlijk.

Kijk als je rug traint of biceps dan pak je je onderarmen ook wel mee maar meer indirect. dat is heel wat anders als ze elke dag flink aanpakken.


is bij iedereen verschillend,je moet uitproberen en zien wat het beste voor
jouw is.
 
oké zou kunnen, maar ik begrijp niet waarom je ze elke dag zou moeten aanpakken. als je paar zware setjes doet dan zie ik het nut er niet van in.
 
oké zou kunnen, maar ik begrijp niet waarom je ze elke dag zou moeten aanpakken. als je paar zware setjes doet dan zie ik het nut er niet van in.

bij mij werkte het toch allessinds maar wegens tijdgebrek doe ik ze no maar 1keer in de week
 
onderarmen trainen!!! waarom is dat nodig?? bij elke die je doet werken je onderarmen zowiezo mee, als je met sets gaat beginnen zullen die snel overbelast geraken.
het is idd een goede oefening dat je zeeeeer goed voelt ma ik zou ze persoonlijk niet trainen..
succes..
 
je biceps gebruik je toch ook iedere dag? Of beweeg jij je armen nooit?

biceps is trouwens niet hetzelfde ,die gebruik je niet continu.Nu laat ik het over aan de experts,ik vertel maar gewoon wat mijn ervaring is en mijn weet;)
 
onderarmen trainen!!! waarom is dat nodig?? bij elke die je doet werken je onderarmen zowiezo mee, als je met sets gaat beginnen zullen die snel overbelast geraken.
het is idd een goede oefening dat je zeeeeer goed voelt ma ik zou ze persoonlijk niet trainen..
succes..

tuurlijk moet je je onderarmen ook trainen!
 
hm ik zie het er maar heel weinig doen hoor in mijn gym. bij sommige groeien ze gewoon lekker mee. bij anderen totaal niet.
 
Ik denk gewoon 1 a 2 keer in de week trainen nooit kwaad kan. Die oprol oefeing voel je echt! Ik vindt het ook echt wel een lekekre oefening/
 
ik doe 1 keer in de week onderarmen trainen, 3 setjes wrist curls 3 setjes reversed wrist curls ,lijkt me wel genoeg.
 
Back
Naar boven