AndroidHealthClinic

Onderbreek jij slaap voor voeding? (1 bezoeker)

Onderbreek jij slaap voor voeding?

  • Ja

    Stemmen: 3 3,3%
  • Nee

    Stemmen: 70 76,9%
  • Soms

    Stemmen: 6 6,6%
  • Ik ben chuck norris, ik bepaal zelf wanneer en hoe ik wil groeien

    Stemmen: 12 13,2%

  • Totaal stemmers
    91

Bezoekers in dit topic

yankeefive

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2006
Berichten
1.231
Waardering
0
Zelf doe ik dit wel sinds kort, en het ziet er naar uit dat het zijn vruchten af aan het werpen is. Ik zit nooit langer dan 4 uur zonder eiwitten(bcaa's)
 
Rust is net zo belangrijk, ga echt niet mn wekker zetten omdat ik midden in de nacht eiwitten moet hebben. je lichaam heeft een goede nachtrust nodig.
 
Het lijkt me dat je toch beter groeit als je behoorlijk uitrust en dus niet onderbroken word in je slaap om wat te eten...
 
Ronnie staat anders wel midden in de nacht op voor een shake ;)
 
ook al zou ik er beter door groeien, zo hardcore ben ik gewoon niet :(
 
neem enkel wat water mee als ik ga slapen
 
Het was voor mij ook even wennen, maar naar verloop van tijd ga je eraan wennen en stoor je jezelf er gewoon niet maar aan. Echt een aanrader als je stopt met het maken van progressie of het proces wil versnellen.
 
ik slaap maar hoogstens 5 uurtjes dus ik hoef m'n slaap niet te onderbreken:D

behalve op zondag dan slaap ik er tussen de 7-12 maar dan heb ik schijt
 
Nee, heb het in het verleden misschien een weekje gedaan.
Even een shakie om 03:00 uur. Nu doe ik dat niet meer! Rust verdient op zo'n moment de voorkeur! Het enige moment dat ik mijn slaap onderbreek om te eten, is om 06:50 uur!
 
Nee, het enigen wat ik doe is af en toe wat water drinken als ik wakker wordt of ik ga even pissen.

Meer niet.
 
Nee, dit gaat mij (momenteel) te ver, ben altijd erg toe aan slaap. Maar als het zoals meerderen hier zeggen effectief is wil ik het wel eens overwegen.
 
Zelf doe ik dit wel sinds kort, en het ziet er naar uit dat het zijn vruchten af aan het werpen is. Ik zit nooit langer dan 4 uur zonder eiwitten(bcaa's)

oh brother. (c) mars
 
nee waarom zou ik, rust is minstens zo belangrijk zoals al gezegd is.
 
Ik heb en koelkast in de buurt
Als ik wakker word en heb dorst zuip ik gauw een halve liter magere melk:zuip:
toch weer 17 gram eiwit
overigens zuip ik zoon 2 a 3 liter p dag, is die lactose nou echt slecht?
 
Lijkt mij beter goed te rusten, als je nu wakker word en dan iets neemt tot daar toe!
 
Er zijn grenzen hoor!
Lekker slapen is ook belangrijk, dan eet ik om 23 uur wel wat extra's.:meal:
 
Weegt niet op tegen de voordelen van een goede (diepe nachtrust) nachtrust die je dus verstoort. Tenzij je in de voorbereiding zit voor een wedstrijd en/of zwaar kuurt moet je gewoon gaan slapen en blijven slapen.. En je moet niet vergeten dat kwark/tonijn heel wat uurtjes zn aminozuren afgeeft in je bloed.. dus als je dit om 12 uur pakt dan zit je smorgus om 7/8uur ook pas een paar uur zonder eiwitten.. tis relatief dus niet de moeite om te doen.

je gaat me toch niet zeggen dat je ook echt je wekker hiervoor zet?
 
Tocht doet Ronnie het ook. Ik meen zelfs te herinneren dat die leipe gast van vroeger, paar honderd jaar geleden, zo een bekende wetenschapper, zelf nooit meer dan een paar uur achtereen sliep maar gewoon een paar keer op een dag een "nap" nam. Hij beweerde dat de slaap van een mens zeer inefficient is. Dit had iets te maken met de echte daadwerkelijke (de herstellende) slaap, die maar een paar uur duurt.

Kan het topic niet meer vinden. Misschien iemand?
 
Het is niet zo dat je niet meer in slaap komt na het drinken van je whey shake (of een ander soort voeding/supplement) Zeker niet als je het gewend bent. Daarom zal het voor je totale rust weinig uitmaken.
 
Back
Naar boven