MuscleMeat

Onderbreek jij slaap voor voeding? (1 bezoeker)

Onderbreek jij slaap voor voeding?

  • Ja

    Stemmen: 3 3,3%
  • Nee

    Stemmen: 70 76,9%
  • Soms

    Stemmen: 6 6,6%
  • Ik ben chuck norris, ik bepaal zelf wanneer en hoe ik wil groeien

    Stemmen: 12 13,2%

  • Totaal stemmers
    91

Bezoekers in dit topic

Alleen om te kotsen..
 
Als je s'morgens vroeg je bed uit moet om naar je werk te gaan lijkt het me niet verstandig om ook nog is s'nachts je wekker te gaan zetten voor wat eten.Je verstoord dan id je slaapritme met alle gevolgen van dien voor de dag die nog komen moet.
Ik doe dat niet BB moet niet in dit soort excessen vervallen. Daarbij vraag ik me wetenschappelijk dan ook af of dit nu echt zoden aan de dijk zet.Wat voor progessie boek je ermee??
 
Ronnie staat anders wel midden in de nacht op voor een shake ;)

Ga jezelf nu niet met ronnie vergelijken, want die zet tegelijkertijd wss ook nog een flinke dosis STH bij.

Onderbreking van de nachtrust is niet bovorderlijk voor de hoeveelheid REM-slaap. Je kunt beter 8 uur aan een stuk slapen dan 2 x 4 uur met onderbreking.
 
Niet erg verstandig om midden in de nacht je wekker te zetten om te eten. In je slaap geeft je lichaam groeihormonen af. De naam zegt het al die hormonen doen je groeien. Als jij steeds je slaapt onderbreekt krijg je niet je maximale hoeveelheid groeihormonen en zal je dus niet hard groeien.

Al de mensen met hun Ronnie opmerkingen. Kom op zeg durven jullie jezelf nu echt te vergelijken met hem. En de reden dat hij midden in de nacht op staat is omdat hij in wedstrijdvoorbereiding zo idioot veel kuurt en aan de clen en t3en weet ik veel wat zit om zijn spijsvertering te versnellen dat het HEEEEEL logisch is dat je niet veel kan slapen.

Probeer maar eens 6 ephedra pillen op een dag te pakken dan heb jij plots ook maar heeel weinig slaap nodig op een nacht. Ronnie neemt natuurlijk geen 6 ephedra pillen maar een hele cocktails aan lekker goedjes.
 
@Black Knight: Goede post. Typte zelfde verhaaltje maar wat minder goed samengevat als jou op het zelfde moment. Karma voor jou!
 
echt niet, slapen = slapen; en daarbij bepaal ik zelf wel hoe en wanneer ik groei-eet-slaap !!

:D
 
Ik moet 's nachts enkel op om te gaan pissen... dat heb je dan van al dat water & melk zuipen!
 
nee normaal niet. maar als ik wakker word en heb honger dan wil ik nog wel eens iets gaan eten anders val ik niet meer in slaap
 
Ik ga er niet snachts uit maar als ik kan uitslapen zet ik de wekker meestal om 7 uur om ff wat te eten en dan ga ik weer richting bed
 
waarom zou je snachts whey nemen? dit piekt 2,5 uur..

als je voor slapengaan gewoon langzame eiwitten neemt, dan heb je een gelijke aminoafgifte gedurende de hele nacht.

ik zie niet in op wat voor manier dit zn vruchten afwerpt?

als iemand mij bewijs levert dat na 4 uur slapen een maaltijd nemen zo geweldig is (dwz een significant verschil maakt), dan zal ik het wel doen.
Maar in mijn optiek voegt het geen enkele waarde toe.

Langzame eiwitten voor het slapengaan en whey bij het opstaan is alles wat je nodig hebt.
 
Ik sta er niet speciaal voor op. Ik heb wel altijd een shake naast mijn bed staan. Ik moet namelijk wel vaak pissen 's nachts en dan kan ik net zo goed die beker leeg drinken met mijn slaperige kop. Gewoonlijk deed ik dat met water, dus dan ik het net zo goed met een shake doen.
 
Nee.

Tenzij ik echt niet kan slapen, dan drink ik wel eens een glaasje melk (koud, warm vind ik niet lekker).
 
Ik onderbreek mijn slaap er niet voor, alleen als ik toevallig wakker word dan ga ik wat drinken.
 
ik eet de laatste tijd regelmatig nog het een en ander vlak voor ik naar bed ga. Scheelt me de helft in mn energie 's ochtends.
Kan vanalles zijn, maar wel fatsoenlijk voer en vast voedsel.
 
Ik slaap liever aan 1 stuk door, anders ben ik gewoon soort van brak die ochtend.
 
Als je dat doet, kom je nooit in een diepe slaap terecht, waarin je dus echt uitrust en hersteld, en kan je nooit optimaal groeien.
 
Back
Naar boven