MuscleMeat

Onderbuik en lovehandles (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Plantina

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2019
Berichten
369
Waardering
828
Lengte
1m71
Massa
61kg
Goedenavond,

Sinds kort toch maar weer begonnen met het trainen van mijn buik (begin me steeds meer te schamen).

Ik heb eerder hier al eens advies over gevraagd, maar mijn grootste probleem is dat wanneer ik bijvoorbeeld te weinig of teveel eet, mijn onderbuik wil gewoon niet strakker worden, tevens als mijn lovehandles zeg maar.

Ik ben nog maar net weer begonnen met het trainen van deze 2 groepen, maar hebben jullie misschien advies over bepaalde oefeningen die effectief zijn? En ik weet dat de buik één van de moeilijkere groepen is om te trainen of vet te verliezen en dat ik geduld moet hebben, maar alle tips zijn welkom :)

Ik heb natuurlijk al even goed rond gespeurd naar oefeningen, maar er zijn er zoveel dat ik niet weet welke echt de besten zijn.

Alvast dank voor jullie reactie.

Groet,
Plantina
 
Abs zichtbaar maken is een kwestie van voeding... dus cutten.
Maar je moet uiteraard wel de spieren ook opbouwen. Je hebt altijd al buikspieren maar je kan ze "dikker" maken en dus trainen.

Kijk eens naar dingen als legraises in allerlei varianten. Liggend, hangend.
Windshieldswipers.
Woodchoppers heb je ook veel varianten van.
Abb wheels vanaf knieen (of tenen).
Dragon flags.

Ben zelf nooit zo een fanaat van crunches maar das meer persoonlijk
 
Abs zichtbaar maken is een kwestie van voeding... dus cutten.
Maar je moet uiteraard wel de spieren ook opbouwen. Je hebt altijd al buikspieren maar je kan ze "dikker" maken en dus trainen.

Kijk eens naar dingen als legraises in allerlei varianten. Liggend, hangend.
Windshieldswipers.
Woodchoppers heb je ook veel varianten van.
Abb wheels vanaf knieen (of tenen).
Dragon flags.

Ben zelf nooit zo een fanaat van crunches maar das meer persoonlijk
Abs zichtbaar dat heb ik al uit mijn hoofd gezet hoor haha, alleen als buik al wat strakker zou worden dan zou ik al dolgelukkig zijn :D

Dankjewel voor je advies!! Ik zal ermee aan de slag!
 
Abs zichtbaar maken is een kwestie van voeding... dus cutten.

Cutten heb ik nog nooit gedaan.. ik kom niet snel aan (ja als ik aan kom dan alleen bij mijn buik en lovehandles), dus moet best wel veel moeite doen om op een stabiel gewicht te blijven. Dat maakt dit alles ook net even iets lastiger.
 
Dan zou ik op onderhoud eten en trainen.
 
Dan zou ik op onderhoud eten en trainen.
Respect voor jullie allemaal die alles zo goed weten van voeding, de calorieën, juiste behoeftes etc. Ik moet mij daar echt beter in gaan verdiepen maar vind het behoorlijk lastig :o
 
Kijk eens hoeveel je nu eet en of je daarmee aankomt of afvalt. Daar kan je je onderhoud op baseren..
Deze ooit al gelezen?
En anders gewoon vragen als je er niet uitkomt. :)
 
Kijk eens hoeveel je nu eet en of je daarmee aankomt of afvalt. Daar kan je je onderhoud op baseren..
Deze ooit al gelezen?
En anders gewoon vragen als je er niet uitkomt. :)
Ohnee, deze nog niet!! Had wel eens een post van BIG-T gelezen over een bepaalde formule om je behoeftes uit te rekenen.

Ik zal thuis ook wel even hulp vragen om het exact op de juiste manier uit te rekenen!!

Super bedankt voor dusver!!
 
Zoals Marina zegt inderdaad is het een kwestie van vet verliezen. Weet je zeker dat het vet is overigens? Of is het mogelijk dat het huid is. Ik weet niet of je bijvoorbeeld kinderen hebt, maar na een zwangerschap kan de huid vooral rond de onderbuik wat losser zijn. Dan wordt het denk ik een lastig verhaal.
 
Zoals Marina zegt inderdaad is het een kwestie van vet verliezen. Weet je zeker dat het vet is overigens? Of is het mogelijk dat het huid is. Ik weet niet of je bijvoorbeeld kinderen hebt, maar na een zwangerschap kan de huid vooral rond de onderbuik wat losser zijn. Dan wordt het denk ik een lastig verhaal.
Ja, zeker weten dat het vet is! Heb nog kindjes gekregen:)
 
Back
Naar boven