AndroidHealthClinic

Ondergewicht => kilo's aankomen (eetschema)

Bezoekers in dit topic

Zuper

Novice
Lid geworden
1 dec 2012
Berichten
1
Waardering
0
Hallo iedereen
Ik ben 20 jaar, meet 1.75 meter en weeg rond de 56-57 kg, wat dus nipt ondergewicht is als we het BMI mogen geloven.
Ik doe nu al een jaartje fitness (3x per week) en ben hierdoor ongeveer 2kg bijgekomen, wat ik wat weinig vind en dit is waarschijnlijk te danken aan een slecht eetschema.

Nu heb ik op dit forum wat rondgekeken op dit forum en al enkele schema's tegengekomen en er eentje opgesteld voor mezelf wat eruitziet als volgt:

7:15: kom havermout met melk + een glas melk
9:30: 2 boterhammen met kipfilet
11:30-12:30: 6 boterhammen met kipfilet
15:30: 4 boterhammen met kipfilet
18:30: avondeten: wat de pot schaft (meestal aardappelen, groenten, vlees)
20:00 of later: 500 gram kwark.

Is dit een goed schema of is er nog ruimte voor verbetering? + heb veel gelezen over whey's end weightgainers: hebben deze echt zoveel effect en welke zijn de beste + op welk moment kan men deze het best innemen?
Een schatting van hoeveel kg's per maand (ook al verschilt dit van persoon tot persoon) zou ook handig zijn ;) .
 
Ziet er aardig uit, gewoon een 4 weken proberen. Kom je niks aan dan wat meer gaan eten. Misschien voor de vitamines nog wat fruit toevoegen en voor de goede vetten wat noten.
 
zou niet alles met kipfilet eten, ook met pindakaas
is meer kcals en goede vetten.
genoeg eiwit heb je toch snel binnen

en tussen avondeten en kwark nog wat naar binnen (melk ofzo, of iets anders)