MuscleMeat

Onderhoud van 2300 kcal weinig? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Ik vraag me af of dit nu erg weinig is of dat het wel meevalt?
Ik ben 178cm, weeg op dit moment 70kg.

Als ik cut da doe ik dat op 1850/1900 kcal, gaat dan allemaal niet erg snel.
Ook kom ik erg snel aan, heb dus een langzaam metabolisme vermoed ik.
 
je onderhoud kan gewoon 2300 zijn , is idd metabolisme afhankelijk maar heeft ook met je activiteits factor te maken....overigens is het maar een gtalletje he.
 
Richtlijnen zijn maar richtlijnen, ik ken genoeg lui die echt enorm afwijken van de richtlijnen en gemiddelden.. Staar je daar dus niet blind op, maar zelf meten is weten!
 
Ahh oke het is dus ook niet extreem weinig en komt wel vaker voor?
Ik vind 1800kcal zo weinig klinken haha
 
Ahh oke het is dus ook niet extreem weinig en komt wel vaker voor?
Ik vind 1800kcal zo weinig klinken haha

Ja is het ook wel, maar soms heb je nu eenmaal pech of geluk met dat soort dingen. HillR moet het op max 1300kcal doen tijdens het cutten.. Dat is pas weinig :roflol:
 
I'm one lucky man:D
 
Ik weeg 20kg meer en mijn huidig onderhoud is maar 2700. Maar dat komt o.a. door een zittend beroep en naast het sporten weinig overige activiteit.

Op momenten dat ik wel actief ben en allerlei dingen onderneem in de avond en in het weekend loopt het al snel op naar 3200.

Heb je last van jouw lage kcal inname tijdens een cut, kun je ook kiezen om meer kcal te eten, maar ter compensatie je activiteit verhogen en evtl wat cardio doen.
 
Ja is wel weinig
 
Valt wel mee ik ben 1,85 en + - 81kg en me onderhoud is 2750
 
Ligt er natuurlijk ook aan of je de hele dag aan het stucen bent of op kantoor zit.
Ik zit ook redelijk veel overdag.

Sommige dagen eet ik wat meer, maar dat compenseer ik dan weer met extra cardio (behalve op cheatdag).
 
Op 2300 kcal val ik af op rond de 70 kilo
 
Back
Naar boven