MuscleMeat

Onderhuidse bult op m'n kin

Bezoekers in dit topic

istimewa

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 sep 2009
Berichten
3.293
Waardering
228
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Nou ik heb sinds twee dagen weer s een groeiend onderhuids iets op mijn kin. En dan kan ik er dus niet met m'n tengels van af blijven.. Dus ondertussen is die al weer rood en nog meer gezwollen. Als ik hem uitknijp komt er doorzichtig vocht uit, maar er zit nog iets hard voelends onder.. Kan ik dat niet gewoon doorprikken met een naald ofzo..?

Sorry ik weet dat het niet smakelijk is, maar ik erger me kapot en het is ****ing lelijk:(.
 
Blijf er maar gewoon van af, voor je straks met allerlei littekens zit.
 
ik ben zeeer benieuwd naar de pics!
 
Ik had laatst ook zoiets, dat bleek een ingegroeide haar te zijn die is gaan ontsteken. Werd nog een vrij grote bult, maar is vanzelf weer weggegaan.
 
Waarschijnlijk een onderhuidse ontsteking van bijvoorbeeld een ingegroeide haar, of gewoon een hardnekkig puistje. Dat vocht is lymfevocht denk ik. Dergelijke diepe ontstekingen zijn lastig uit te knijpen, en worden vaak alleen maar lelijker als je het probeert. Het beste (en moeilijkste) wat je kan doen is afwachten en het bultje met rust laten. Als je gaat knijpen maak je alleen maar de huid kapot, waardoor het er nog naarder uitziet.
 
ik heb zelf ook een keer zo'n bultje ben er vanaf gebleven en ging nog steeds niet weg en uiteindelijk toch maar aan gezeten kwam er een soort van gelatine achtig bloed uit.

mogelijkheden zat met het menselijk lichaam he ;)
 
80586385.jpg
 
Waarschijnlijk een onderhuidse ontsteking van bijvoorbeeld een ingegroeide haar, of gewoon een hardnekkig puistje. Dat vocht is lymfevocht denk ik. Dergelijke diepe ontstekingen zijn lastig uit te knijpen, en worden vaak alleen maar lelijker als je het probeert. Het beste (en moeilijkste) wat je kan doen is afwachten en het bultje met rust laten. Als je gaat knijpen maak je alleen maar de huid kapot, waardoor het er nog naarder uitziet.

Ok, dit is verhelderend. Dan weet ik in ieder geval wat het is. Want ik heb er nu al aangezeten en het ziet er ****ing eng uit.
 
Doorprikken zou ik doen als 't echt lelijk en irritant is, maar misschien beter ff afwachten inderdaad.
 
Back
Naar boven