Fitness Seller

onderkant borst trainen

Bezoekers in dit topic

RN010

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2013
Berichten
184
Waardering
23
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

wie heeft er een paar goede oefeningen voor de onderkant van mn borst?
Die loopt flink achter bij me, terwijl ik graag een grote borst wil trainen, die er goed uit springt.

BVD
 
Decline? Of is dit achterhaald? :dunno:
 
15 jaar, 1.86m en 78 kg. Waarschijnlijk heb je niet eens voldoende borst om van achterlopende delen te spreken. Laat staan de onderkant die bij 9/10 juist voorloopt.
 
Sowieso is onderkant borst geen aparte spiergroep. Je kan je beter focussen op binnenkant borst. Barbell flyes zijn hier uitstekend voor, het liefst met pronated grip
 
Sowieso is onderkant borst geen aparte spiergroep. Je kan je beter focussen op binnenkant borst. Barbell flyes zijn hier uitstekend voor, het liefst met pronated grip

waarom barbell flyes ? kunnen we het niet beter op dumbells houden voor t gemak.
 
decline bench press, chestdips
 
waarom barbell flyes ? kunnen we het niet beter op dumbells houden voor t gemak.

Neen, barbell flyes in combinatie met een goede mind muscle connection. Echt goed squeezen op het einde van de beweging, zodat je de inner chest des te harder aanpakt!

Echte antwoord: Je borst is in het algemeen nog niet groot genoeg. Gewoon verder blijven trainen.
 
Weighted dips werken voor mij.
 
waarom barbell flyes ? kunnen we het niet beter op dumbells houden voor t gemak.

:roflol:

Inderdaad, algemeen borst goed trainen. Als het wel echt achterloopt kun je nog altijd wat decline werk gaan doen of meer dips.
 
Mensen bedankt allemaal.
Ik ga weer een paar oefeningen in mn schema stoppen!
 
Sowieso is onderkant borst geen aparte spiergroep. Je kan je beter focussen op binnenkant borst. Barbell flyes zijn hier uitstekend voor, het liefst met pronated grip

My ribs!

2ijhsso.jpg
 
Je bent 15?Doe gewoon plat/schuin banken, de rest komt vanzelf wel, eerst basis opbouwen.
 
Dumbell pull over, Cable fly (waar de kabels hoog zitten)
 
Train je rug! Zonder brede rug zal je borst nooit groot worden...
 
gewoon bankdrukken als een gek
 
Decline handsdown
 
Hoe kun je dan drukken als je hands down zijn?
 
Back
Naar boven