Fitness Seller

Onderkant van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
De onderkant van de borstpieren, zit bij mij een beetje vet. Bij de meeste is dat zo. Hoe kan je dat weg trainen?
 
Voor zover ik weet kan je vet niet plaatselijk 'wegtrainen'. Misschien helpt het als je decline gaat bankdrukken/met gewichten je onderborst trainen?
 
ik doe deze:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
en chest press

misschien dat het binnen een paar weken weg gaat want ik ben pas bezig met het doel voor het vergroten van de spiermassa
 
(assisted) dips zijn wel goed voor de onderkant
 
dat is toch die oefening waar je ook je je rug mee traint?

deze:
[Abeelding niet meer beschikbaar] ??
 
een dieet, of cardio. Dan ben je die vette tieten kwijt ^_^
 
Originally posted by Vinny
een dieet, of cardio. Dan ben je die vette tieten kwijt ^_^

vette tieten??

bij is er zo wat geen vet alleen de onderkant, niet super veel hoor maar ik wil het net zo strak krijgen als de boven kant (die is keihard :D )
 
Originally posted by dandyman
nein, dat is een pullover. dippen is:

http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/AsChestDip.html

en dan wwel met het lichaam voorover buigen anders leg je meer de nadruk op de triceps.

decline press is juist achteroverhelled bankdrukken dus met je gezicht naar beneden liggend. meer voor de onderkant borst

http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/BBDeclineBenchPress.html

ah de eerste deed ik eerst ook wel maar nu even niet meer omdat ik op mijn borst dag ook de triceps doe.

aan de tweede heb ik echt iets. Die ga ik lekker flink trainen :D :D
 
Originally posted by TrainingFreak


ah de eerste deed ik eerst ook wel maar nu even niet meer omdat ik op mijn borst dag ook de triceps doe.

aan de tweede heb ik echt iets. Die ga ik lekker flink trainen :D :D

ik kan die oefening ook zwaarder pakken dan de vlakke of de schuine. ga ervoor dus
 
Originally posted by TrainingFreak
De onderkant van de borstpieren, zit bij mij een beetje vet. Bij de meeste is dat zo. Hoe kan je dat weg trainen?


Aerobische training en dieet
 
heeft geen nut om aftevallen, ik zit al 5 kilo onder mijn idealen gewicht.
 
wat is dat dan? ik heb nog 20 kilo te gaan ^_^
 
Originally posted by TrainingFreak
heeft geen nut om aftevallen, ik zit al 5 kilo onder mijn idealen gewicht.

dan zou ik eerst spierweefsel proberen te winnen als ik jou was.
Vriend van me zeurt ook weleens, maar die gozer is botjes en touw, meer niet. Maar hij heeft wel een enigszins biafra-buik.

Ofwel gewoon doortrainen tot je zelf ook het idee hebt dat je weleens zou kunnen cutten.
 
Originally posted by Ilya


dan zou ik eerst spierweefsel proberen te winnen als ik jou was.
Vriend van me zeurt ook weleens, maar die gozer is botjes en touw, meer niet. Maar hij heeft wel een enigszins biafra-buik.

Ofwel gewoon doortrainen tot je zelf ook het idee hebt dat je weleens zou kunnen cutten.

oke :)
 
Back
Naar boven