AndroidHealthClinic

onderrug nu helemaal vast-loop 80 graden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1993_4

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2010
Berichten
4.888
Waardering
373
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Gister rug dagje gedaan, lat pull downs, v rows en bankdruk gedaan en nog paar andere oefeningen. Maar nu zit mijn onderrug echt helemaal vast, het doet ook pijn als ik loop.

Vandaag dus naar school helemaal met een halve vaste rug, liep dus houterig. Eenmaal thuis gekomen en gaan zitten in mijn bankbed achter tv. Is mijn hele rug vast, als ik nu op sta en ga lopen loop ik 80 graden-70 graden :P Het doet dat niet zo pijn meer maar kan dit kwaad?

Het is echt helemaal stijf.

RESULTAAT FYSIOBEZOEK

Oke vandaag naar de fysio geweest. 3 weken geleden waren de klachten, dus dat me rug stijf was ect en dat ik lichte pijn voel in me onderrug

Oorzaak: Ik kwam terug van Amerika reis 2x14uur gevlogen, en 2 weken lang in een tourbus gezeten.

Gevolg: Toen ik terug kwam ging ik me rug trainen en ben door me rug gegaan

Wat nu doen: Moet ik bij de fysio me onderrug los doen met oefeningen.

Volgens mij is er niks ernstig met mn wervels. Behalve dat alles een beetje stijf en vast zit.

Owja ik mag ook nog rustig trainen
 
Laatst bewerkt:
Neem een warme douche en zorg dat het water goed op je onderrug komt. Of ga op je buik liggen met warme kruik op je rug zodat spieren wat ontspannen en losser worden.
 
Oke bedankt voor snelle reactie, zal meteen ff doen. Tis echt grappig, eigenlijk niet maar als ik opsta, sta ik echt naar voren gebogen ... >.>
 
Oke bedankt voor snelle reactie, zal meteen ff doen. Tis echt grappig, eigenlijk niet maar als ik opsta, sta ik echt naar voren gebogen ... >.>


:roflol::roflol: was het gezellig gisteravond?


sorry kon het niet laten, train je weinig je rug zeker? ik heb dit met men armen gehad;)
 
Hey,

Gister RUG dagje gedaan, lat pull downs, v rows en bankdruk gedaan en nog paar andere oefeningen. Maar nu zit mijn onderrug echt helemaal vast, het doet ook pijn als ik loop.

Vandaag dus naar school helemaal met een halve vaste rug, liep dus houterig. Eenmaal thuis gekomen en gaan zitten in mijn bankbed achter tv. Is mijn hele rug vast, als ik nu op sta en ga lopen loop ik 80 graden-70 graden :P Het doet dat niet zo pijn meer maar kan dit kwaad?

Het is echt helemaal stijf.

ok
 
Rugdag en bankdruk ?? :scratch:
 
Oke net gedouchst en me onderrug doet nog steeds pijnnn en ook loop/sta ik met me kont naar achter.
Sta nu wel weer 90 graden of 87 maar.

Hoe nu verder, als ik morgen uit bed kom zal het dan niet weer stijf zijn ?

En ik hoop nu niet dat als ik zo door ga straks hernia krijg..

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 19:09 ----------

Rugdag en bankdruk ?? :scratch:

Gisteren was het Rug en Triceps dag, ik ging dus ook close grip bankdrukken.

en holyshit en doet best wel pijn, ik heb echt het gevoel dat iemand mij een flinke trap op me onderrug moet geven
 
Laatst bewerkt:
Oke net gedouchst en me onderrug doet nog steeds pijnnn en ook loop/sta ik met me kont naar achter.
Sta nu wel weer 90 graden of 87 maar.

Hoe nu verder, als ik morgen uit bed kom zal het dan niet weer stijf zijn ?

En ik hoop nu niet dat als ik zo door ga straks hernia krijg.

Je doet geen 1 oefening voor je onderrug? Ga deadlifte ofzo gaat et vanzelf weer weg.
 
lol ga deadlifte, als ik dat nu zou doen breek ik me rug :P
 
Thaise massage kan ook helpen voor de volle 100% :P maar denk dat als je vannacht goed slaapt het morgen wel over is.
 
Thaise massage kan ook helpen voor de volle 100% :P maar denk dat als je vannacht goed slaapt het morgen wel over is.

Had je dit ook gehad? En echt me onderrug is gewoon helemaal hard als bot. Voel helemaal die wervels
 
Had je dit ook gehad? En echt me onderrug is gewoon helemaal hard als bot. Voel helemaal die wervels

Vorige week zaterdag nog. Had die vrijdag ervoor deadlifts iets te zwaar gedaan.
Happy ending van thaise massage deed t m.

Kon die zaterdag met veel moeite opstaan als ik zat. Zondag was het grotendeels weer weg.
 
Jonge breng eens een bezoekje aan een serieuze (sport) fysio/chiropractor, met topics te openen telkens het wat erger wordt met je rug schiet je echt nix op. ;)

Volgende topic:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven