Fitness Seller

onderrug nu helemaal vast-loop 80 graden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn onderrug zit ook wel eens zo vol dat ik er last van heb, en loop dan idd ook zo krom :P Maar na een tijdje gaat dat wel over..

En hernia krijg je niet echt op die manier denk ik zo, een hernia is als er een zenuw klem zit tussen gewrichten en dat gebeurd niet zomaar :P
 
ff ibuyprofen ingenomen, auwwww
 
haha xD Ibu is trouwens echt niet goed voor je :P ik blijf altijd van pijnstillers af.. behalve de naproxen die ik toen kreeg, maar kreeg ik borstklachten van, meteen gestopt.. :P

Gewoon doorbijten :P hoe minder je inneemt hoe beter :)
 
Die oefeningen heb ik ook gehad, in combinatie met 2 anderen..
Was ook voor onderrug, heeft geen moer geholpen en ik moest dat 3 weken volhouden... Na 3 weken liep ik nog krommer..

Zijn wel hele goede oefeningen trouwens, aan te raden te proberen! (ik had meer rugproblemen dus daarom hielp het mij niet :P)
 
Die oefeningen heb ik ook gehad, in combinatie met 2 anderen..
Was ook voor onderrug, heeft geen moer geholpen en ik moest dat 3 weken volhouden... Na 3 weken liep ik nog krommer..

Zijn wel hele goede oefeningen trouwens, aan te raden te proberen! (ik had meer rugproblemen dus daarom hielp het mij niet :P)


o.0, bij mij werkt het juist altijd. Ben wel is door me rug gegaan en deed toen altijd 2x per dag 5 minuutjes oefeningen voor de rug, en was er dan na 2 dagen wel weer vanaf (in combinatie met ibuprofen though).

Edit:
En goed warmhouden ofc, Een pittenzak erop leggen of insmeren met tijgerbalsem wil ook vaak helpen!
 
Rekoefeningen om de onderrug te strekken kun je proberen.
 
Kijk wel of de uitvoering goed is kerel.
 
o.0, bij mij werkt het juist altijd. Ben wel is door me rug gegaan en deed toen altijd 2x per dag 5 minuutjes oefeningen voor de rug, en was er dan na 2 dagen wel weer vanaf (in combinatie met ibuprofen though).

Edit:
En goed warmhouden ofc, Een pittenzak erop leggen of insmeren met tijgerbalsem wil ook vaak helpen!

Ik zit sowieso raar in elkaar, gisteren met spoed naar ziekenhuis gegaan vanwege longproblemen, maar ze kunnen niets vinden..
Zo ook met mijn rug altijd, enorme pijnen maar niets te vinden, geen hernia, neuroloog niets, fysio niets.. wervels zijn prima..

Was op werk, stortte zowat in, duizelig, steken in de borst, ademen heel zwaar en snel, zweten, amper kunnen staan, tranen over mijn wangen..
Snel naar ziekenhuis, 4 uur daar geweest, bloed, foto's alles genomen, uiteindelijk weer weggestuurd met het bericht ''Er is niets aan de hand, kijk het aan en ga maar naar de dokter als het zo blijft'' Loop hier nu 3 weken mee al, en nu is het zo erg ik krijg veel te weinig zuurstof zelfs mijn handen tintelen, was gister ook al zomaar ze sturen je gewoon weg..

Dus wat advies en dingen van mij betreft over deze oefeningen en dokters dingetjes :P moet je toch niet aannemen, ik ben een geval apart xD
 
moet toch zijn dat je bepaalde oefeningen verkeerd doet.
 
Ja ik had al een beetje pijn in onderrug maar ging ook dus niet onderrug trainen. Denk zelf fout is gegaan bij v rows,
setje van 10 reps gedaan, toen weer setje van 10, en bij de 5e dacht misschien hang ik met me rug iets te veel naar achter en ging toen tijdens het gewichtens in hadden had precies recht opzitten

Normaal leunde ik met klein beetje gewicht naar achter. Niet overdreven ver.
 
Ja ik had al een beetje pijn in onderrug maar ging ook dus niet onderrug trainen. Denk zelf fout is gegaan bij v rows,
setje van 10 reps gedaan, toen weer setje van 10, en bij de 5e dacht misschien hang ik met me rug iets te veel naar achter en ging toen tijdens het gewichtens in hadden had precies recht opzitten

Normaal leunde ik met klein beetje gewicht naar achter. Niet overdreven ver.

Precies daar ging het ook fout bij mij... maar dan seated rows..
 
Update, nog steeds pijn in me onderrug. Weet nog steeds niet of wervel of onderrug spieren zijn. Afspraak maken bij fysio en ik zal een wijde hoody onderbroek aantrekken

Nee maar,

Ik doe nu ook lat pulldowns anders, normaal gooi je ook je gewicht erin, nu zit ik recht op en laat ik alleen me rugspieren het gewichten doen tot mijn borst ( geen cheat dus). Hierdoor strek je je armen uit en denk dat daardoor gewicht op je onderrug belast.
 
laat je kraken
 
Nee had al eens eerder gelezen dat het daar voor veel te vroeg is, ik weet nog niet eens wat ik heb en plus dat wordt niet verzekerd. Je rug laten kraken op je 18e hoort niet echt..
 
Update, nog steeds pijn in me onderrug. Weet nog steeds niet of wervel of onderrug spieren zijn. Afspraak maken bij fysio en ik zal een wijde hoody onderbroek aantrekken

Nee maar,

Ik doe nu ook lat pulldowns anders, normaal gooi je ook je gewicht erin, nu zit ik recht op en laat ik alleen me rugspieren het gewichten doen tot mijn borst ( geen cheat dus). Hierdoor strek je je armen uit en denk dat daardoor gewicht op je onderrug belast.

dit denk ik ook goeie onderrug oefening die latpull
 
Back
Naar boven