MuscleMeat

onderrug nu helemaal vast-loop 80 graden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb afspraak gemaakt met fysio. Want pijn voelen in je onderrug op je 18e hort nieee,
ik ga wel een strake boxer aandoen want ik wil geen hoody zijn :)
 
Ik heb afspraak gemaakt met fysio. Want pijn voelen in je onderrug op je 18e hort nieee,
ik ga wel een strake boxer aandoen want ik wil geen hoody zijn :)

haha, maar jij bent ook niet zo knap als hoody he. Hij is echt pimp
 
Oke vandaag naar de fysio geweest. 3 weken geleden waren de klachten, dus dat me rug stijf was ect en dat ik lichte pijn voel in me onderrug

Oorzaak: Ik kwam terug van Amerika reis 2x14uur gevlogen, en 2 weken lang in een tourbus gezeten.

Gevolg: Toen ik terug kwam ging ik me rug trainen en ben door me rug gegaan

Wat nu doen: Moet ik bij de fysio me onderrug los doen met oefeningen.

Volgens mij is er niks ernstig met mn wervels. Behalve dat alles een beetje stijf en vast zit.

Owja ik mag ook nog rustig trainen
 
niet veel nieuws dus en laat me raden, je moet de oefeningen doen die in dit topic zijn gegeven....
 
niet veel nieuws dus en laat me raden, je moet de oefeningen doen die in dit topic zijn gegeven....

Naja ik ging dus langs de fysio om te kijken hoe erg het was, het kon natuurlijk ook erger zijn.. en door je rug gaan is niet niks uiterraard.

Ik heb geen idee welke oefeningen ik moet gaan doen, waarschijnlijk met zon bal enzo.
 
Soort van zelfde gehad zonder de reis maar dan met SM trainingen, loop nu ook by fysio, kon eerst niet bukken, kan nu weer rustig squatten en deadliften (max 50% ofzo) gewoon 2/3x per dag erectors / hams / glutes / lower lats rekken, gaat het binnen korte tijd beter :) EN natuurlijk veel slapen is ook lekker :D
 
Oke vandaag 2e fysio gehad, nu blijkt dus dat mijn spieren ( ja ik heb spieren) in me onderrug en benen zich samentrekken om mijn wervel te beschermen.

Ik moet nu meer bewegen, zoals cardio enzo, dat gedoe waar je kilo's van afvalt.
Na jaren niks doen moet ik weer bewegen.

Het ging trouwens alweer wat beter met me onderrug :)
 
IK HAAT DIT ( zeg ik als grap maar is een beetje gemeend).
Een fysio kan nooit dergelijke diagnose stellen zonder rontgenfoto's gezien te hebben.
Een fysio zou op basis van een door de dokter opgesteld "wat mag en wat mag niet" een programma opstellen.
Wat als je echt een ernstig ^probleem hebt (aangeboren of what ever) en dat dit probleem nu tot uiting is gekomen door je zware reis;
KErel, uit de grond van mijn hard, laat foto's pakken. De rugpijn die bij mij lichtjes begon, werd op 1 jaar tijd erger dan een marteling. De pijn werd zo erg dat ik zelfmoordneigingen kreeg want zelf de zwaarste morfinepatches werkten niet! De laatste dagen voor mijn operatie moest men mij zelf bijna constant suf zetten met valium. Om het je duidelijk te maken: op een moment werd de pijn zo erg dat ik met een mes zo diep in mijn hand heb getoken dat het vastzat tussen twee botjes. En die pijn was niks, NIKS!!! vergeleken met een duizendste van de pijn. GA FOTO's nemen, en ga van daar dan verder!!! DOEN!!!
 
ik haat dit ( zeg ik als grap maar is een beetje gemeend).
Een fysio kan nooit dergelijke diagnose stellen zonder rontgenfoto's gezien te hebben.
Een fysio zou op basis van een door de dokter opgesteld "wat mag en wat mag niet" een programma opstellen.
Wat als je echt een ernstig ^probleem hebt (aangeboren of what ever) en dat dit probleem nu tot uiting is gekomen door je zware reis;
kerel, uit de grond van mijn hard, laat foto's pakken. De rugpijn die bij mij lichtjes begon, werd op 1 jaar tijd erger dan een marteling. De pijn werd zo erg dat ik zelfmoordneigingen kreeg want zelf de zwaarste morfinepatches werkten niet! De laatste dagen voor mijn operatie moest men mij zelf bijna constant suf zetten met valium. Om het je duidelijk te maken: Op een moment werd de pijn zo erg dat ik met een mes zo diep in mijn hand heb getoken dat het vastzat tussen twee botjes. En die pijn was niks, niks!!! Vergeleken met een duizendste van de pijn. Ga foto's nemen, en ga van daar dan verder!!! Doen!!!

emo

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 19:56 ----------

maar voorderest wel gelijk beetje vreemd dat ze door te voelen kunnen weten dat je spieren wervels proberen te beschermen.
 
Ik weet dat het emo is maar je zou voor minder. You don't **** with the back problems dude.
 
Ik weet dat het emo is maar je zou voor minder. You don't **** with the back problems dude.

Kan niet, ik moet worden door verwezen van huistart naar ziekenhuis voor gratis scan, anders kost ie mij 150e en heeft mij ma niet voor over.
Ze zegt als je over x weken nog klachten heb dan zien we verder.


Die 2 weken reis was: heenereis 12-14 uur stilzitten ( had niet eens opgestaan) en 12-14 terug niet opgestaan
en elke dag zoveel uur in de bus, elke dag 6 uur +

Dus zal wel gewoon daardoor komen en niet door verkeerd aangeboren..
 
IK HAAT DIT ( zeg ik als grap maar is een beetje gemeend).
Een fysio kan nooit dergelijke diagnose stellen zonder rontgenfoto's gezien te hebben.
Een fysio zou op basis van een door de dokter opgesteld "wat mag en wat mag niet" een programma opstellen.
Wat als je echt een ernstig ^probleem hebt (aangeboren of what ever) en dat dit probleem nu tot uiting is gekomen door je zware reis;
KErel, uit de grond van mijn hard, laat foto's pakken. De rugpijn die bij mij lichtjes begon, werd op 1 jaar tijd erger dan een marteling. De pijn werd zo erg dat ik zelfmoordneigingen kreeg want zelf de zwaarste morfinepatches werkten niet! De laatste dagen voor mijn operatie moest men mij zelf bijna constant suf zetten met valium. Om het je duidelijk te maken: op een moment werd de pijn zo erg dat ik met een mes zo diep in mijn hand heb getoken dat het vastzat tussen twee botjes. En die pijn was niks, NIKS!!! vergeleken met een duizendste van de pijn. GA FOTO's nemen, en ga van daar dan verder!!! DOEN!!!
Het is Jordybuild maar hoor.
 
Kunnen we af en toe ook eens ernstig zijn?

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 23:15 ----------

Kan niet, ik moet worden door verwezen van huistart naar ziekenhuis voor gratis scan, anders kost ie mij 150e en heeft mij ma niet voor over.
Ze zegt als je over x weken nog klachten heb dan zien we verder.


Die 2 weken reis was: heenereis 12-14 uur stilzitten ( had niet eens opgestaan) en 12-14 terug niet opgestaan
en elke dag zoveel uur in de bus, elke dag 6 uur +

Dus zal wel gewoon daardoor komen en niet door verkeerd aangeboren..

Lieg tegen je arts en zeg dat de rugklachten in de familie zitten. Dan zal ze wel geneigd zijn sneller te reageren.
 
Kunnen we af en toe ook eens ernstig zijn?

ik ben serieus, let maar niet op Getxxl, hij moet xxl condoom halen voor zn vriend.

Maar hoe lang train jij en hoe oud ben je.

Ik ben 18 jaar lijkt me sterk dat me rug al zo flinker naar de tering is dat ik al moet scannen.
 
Kan niet, ik moet worden door verwezen van huistart naar ziekenhuis voor gratis scan, anders kost ie mij 150e en heeft mij ma niet voor over.
Ze zegt als je over x weken nog klachten heb dan zien we verder.

Wel geld voor Amerika maar geen 150 euro overhebben voor de gezondheid van haar eigen zoon, jij dus. Hmm oke
 
ik ben serieus, let maar niet op Getxxl, hij moet xxl condoom halen voor zn vriend.

Maar hoe lang train jij en hoe oud ben je.

Ik ben 18 jaar lijkt me sterk dat me rug al zo flinker naar de tering is dat ik al moet scannen.
Ik had al sinds m'n 5 de een gebroken ruggenwervel, door een ongeval; maar het kan ook zijn dat er een bepaalde afwijking in je onderrug is en dat je nu, door te sporten iets verandert aan je lichaam die botst met je afwijking;
 
Back
Naar boven