Fitness Seller

Ondertussen in Gent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.035
Waardering
37.853
Lengte
1m88
Aan de Voormuide in Gent zijn zaterdagnamiddag zo’n 25 mensen uit het Turkse milieu slaags geraakt. Er viel een gewonde. Dat meldt de politie van Gent.

Het incident deed zich voor omstreeks halfvijf zaterdagnamiddag aan de Voormuide. ‘Zo’n 25 mensen uit het Turkse milieu gingen elkaar te lijf met messen, bijlen en hamers’, zegt politiewoordvoerder Manuel Mugica Gonzalez.

Er viel een gewonde met een steekwonde in het been. Drie personen werden opgepakt. De aanleiding voor de massale vechtpartij is nog onbekend.

Multicultural City of Peace
 
25 mensen gingen elkaar te lijf met messen, bijlen en hamers.

Er viel één gewonde. Iets met z'n been.

Seems legit.
 
25 mensen gaan elkaar te lijf met messen, bijlen en hamers
1 gewonde
3 mensen opgepakt
wat?
 
De Turk is een sterk man.
Ligt dit trouwens in België ?
 
Denk jij dat?

Nee, zou nogal raar zijn gezien het nieuwsbericht. Als ik weer eens een horrorverhaal hoor in mijn omgeving, dan spelen die zich om één of andere reden vaak in Gent af.
 
een beetje vechten moet kunnen. Maar met messen enzo gaat te ver
 
Knap gedaan
 
Nee, zou nogal raar zijn gezien het nieuwsbericht. Als ik weer eens een horrorverhaal hoor in mijn omgeving, dan spelen die zich om één of andere reden vaak in Gent af.
Daar zit op café ook altijd wel iemand veel te luid over buitenlandse politiek of economie te lullen.
 
De stad van de tweede beste burgemeester ter wereld doet het weer goed :thumbup:
 
Kut Turken
 
  • Like
Waarderingen: mat
De stad van de tweede beste burgemeester ter wereld doet het weer goed :thumbup:

(De man is verantwoordelijk voor? :o)
Aanpassing te snel gelezen: 't Is niet allemaal roze geur en maneschijn in Gent neen.
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat liet niet lang op zich wachten.
 
De stad van de tweede beste burgemeester ter wereld doet het weer goed :thumbup:

idd :roflol:

het is zelf een halve Turk, hier negeert hij het hoofddoekenverbod :

media_l_942750.jpg


hier draagt hij een doorzichtige boerka :

3312050505.jpg
$

had een gastrol in star wars :

2204580-emperor_palpatine_zps7cbe3e9e.jpg


de waarheid :

termont+vrienden.jpg


conclusie :

termont+agenten.jpg
 
Back
Naar boven