Fitness Seller

Onderweg naar de Flexcup 2015 onder begeleiding van Nellen Voeding, Training en Coaching (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gear29

Cool Novice
Lid geworden
19 apr 2014
Berichten
66
Waardering
79
Lengte
1m88
Massa
116kg
Vetpercentage
16%
.........
 
Laatst bewerkt:
Hoop voor je dat je niet veel last gaat krijgen van overtollig vel als je een redelijk vp hebt
 
Als je foto's gaat posten kan dit een erg leuk log worden!
 
Post eens je voeding
 
Post is wat foto's voeding etc. Dit kan zeker een leuke log worden ik ga je volgen!
 
Post eens je voeding

zal eens vragen aan ze wat ik mag posten over me voeding en training

update
Het nieuwe voedingsschema dat ik vorig week heb gekregen slaat weer goed aan, na dat ik ongeveer 2 weken heb stil gedaan met me gewicht . trainingen gaan ook steeds beter, boek zeker vooruitgang , omdat dat de focus op de borst ligt groeit deze zeer goed, maar ook me benen en kuiten doen het best goed, maar deze waren al wel wat ontwikkeld voor dat ik begon met trainen. Het valt me omgeving ook op, dat ik flink aan het veranderen. Krijg veel complimenten dat ik er goed uit zie en goed bezig ben.
 
Kvind t een beetje overambitieus maar succes!
 
Vergis je niet in het niveau op de flexcup ondanks dat het een beginnerswedstrijd is.

Evengoed veel succes! Goed dat je anders bent gaan leven.
 
Alleen maar leuk toch om een concreet doel te hebben naar toe te werken, motiveert alleen maar er heel hard voor te gaan!

Succes
 
i am in! misschien staan we dan wel samen op het podium, wou dit seizoen al meedoen maar op dit moment komt me shape nog niet in de buurt.

post es een foto kerel
 
In voor pics
 
Geen updates meer?
 
Back
Naar boven