MuscleMeat

Onderwerp spreekbeurt engels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BillyBalzak

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2011
Berichten
4.447
Waardering
431
Lengte
1m82
Massa
82kg
Hey gasten,
Ik zit dus in havo 5 en ik moet een spreekbeurt voor de klas houden in het engels. Ik weet alleen geen onderwerp. Ik vroeg me af of jullie iets weten. Het hoeft niet per se met fitness/bb te maken te hebben. Het moet wel iets te maken hebben met engeland/amerika.
ik moet er 5 minuten over kunnen lullen.

Hebben jullie ideeen?
 
Laatst bewerkt:
Over coïtus... een interessant onderwerp dacht ik zo. :)
 
Zyzz.
Hij is eigenlijk een Amerikaan uit Detroit dus totaal legit onderwerp.
 
Ik heb m'n presentatie paar jaar geleden gedaan over festivals in Australië, en dan een beetje vergeleken met de festivals hier in Nederland/België.
Kreeg overigens wel het land Australië toegewezen dus denk wel dat er leukere onderwerpen uit Amerika/Engeland zijn.
 
Over de habitat van de brulkikker.
 
zo'n open onderwerp en je hebt nog niks creativiteit? :roflol:

aangezien je op een bodybuilding zit, ms iets over de golden era of bodybuilding in de VS?
 
zo'n open onderwerp en je hebt nog niks creativiteit? :roflol:

aangezien je op een bodybuilding zit, ms iets over de golden era of bodybuilding in de VS?
Nee man ik ben niet creatief. Ja zou ik kunnen doen alleen wat zou ik dan allemaal kunnen vertellen? over Arnold zijn titels. en dan?
 
Nee man ik ben niet creatief. Ja zou ik kunnen doen alleen wat zou ik dan allemaal kunnen vertellen? over Arnold zijn titels. en dan?

Hij heeft een heel boek geschreven over zichzelf 'Totall Recall : My unbelievably true life story'.
 
Nee man ik ben niet creatief. Ja zou ik kunnen doen alleen wat zou ik dan allemaal kunnen vertellen? over Arnold zijn titels. en dan?

over de oorzaken en oorsprong, de golden age, wat bekende namen(nooit opsommingen geven), ms het clipje van "it feels like cumming" als je in een modernere school zit, dan de decline en de oorzaken ervan.
 
De dot.com bubble of bubbles in het algemeen, kan je gelijk een koppeling maken naar de huidige social media-bubble.
 
Arthur Jones
patriot act
wall street
beef eaters
johnny walker
mormonen
Westboro baptist Church

er zijn toch miljoenen leuke onderwerpen? :D
 
ik heb um tijdje geleden over soa,s gedaan . kreeg er een dikke 10 voor. moest 15min lullen voor 35 man . deed er uiteindelijk 35min over !
 
Slag om de Alamo
 
Laatst bewerkt:
ik heb um tijdje geleden over soa,s gedaan . kreeg er een dikke 10 voor. moest 15min lullen voor 35 man . deed er uiteindelijk 35min over !

dit snap ik dus niet in het huidige schoolsysteem.

Voor de een of andere reden wordt aangeleerd dat als je een richtlijn hebt qua tijd voor iets, en je gaat er los over, dit wordt gezien als "goed".

Dit flik je in het bedrijfsleven 1 keer en je krijgt een sterke berisping, 2de keer en je mag een andere job zoeken. Time=money/Wet van Parkinson.
 
Stonehenge
 
Back
Naar boven