Fitness Seller

onderzoek gebruik van eiwit en creatine supplementen.

Bezoekers in dit topic

werwout

Novice
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m80
beste mede sporters,

in het kader van mijn profielwerkstuk, in 6 atheneum, over eiwit en creatine supplementen, houdt ik een enquête over het gebruik van eiwit en creatine supplementen en de ervaringen met deze supplementen.

ben jij een gebruiker van eiwit en/of creatine supplementen? vul dan a.u.b. de enquête in, het zal hooguit 2 minuten duren. weet je nog leuke feitjes of andere dingen over eiwit en creatine supplementen, meld het gerust.

hier de link van de enquête: http://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dGRiQmtUTUFpczk4cG1KTU9Wc1J6R2c6MQ

alvast bedankt,

Wouter
 
gedaan, maar beetje vaag onderzoek.

Btw Whey monohydraat bestaat niet. (denk dat je whey concentraat bedoeld)
 
Done , alleen vind ik de vraag een beetje vaag: "is het spier volume door eiwit supplementen toegenomen?" Nee maar het herstel wel , hierdoor groei je toch. Van de eiwit shakes zelf groei je niet , maar door je totale voedingspatroon.
 
Heb het ingevuld.
 
Win ik nu 100 euro?
 
Gedaan!, Alleen idd van eiwitshakes zelf neemt het spiervolume niet toe, helpt herstellen mits goed voedingsschema.
 
Done!

Post je later je bevindingen nog?
 
Ingevuld. Veel succes met je werkstuk!
 
gedaan, maar beetje vaag onderzoek.

Btw Whey monohydraat bestaat niet. (denk dat je whey concentraat bedoeld)

Mijn excuses voor het foutje, heb het eiwit concentraat verward met creatine monohydraat. (stom foutje als je een enquête te snel in elkaar wil zetten.)

De reden dat ik de vraag: 'is het spier volume door eiwit supplementen toegenomen?' erin heb gezet is, omdat er vele sporters rondlopen die in de fabel geloven dat je door maar veel eiwitten te nemen je spieren gaan groeien. Eiwitten zorgen natuurlijk niet direct ervoor dat je spier volume toeneemt, maar leveren wel een bijdrage aan dit proces. Dus de resultaten zullen verklaren of er sporters zijn die geloven dat eiwitshakes je spier volume laat toenemen.

Ik heb al een goed aantal zeer nuttige resultaten binnen, top!
de resultaten zullen waarschijnlijk eind volgende week verschijnen.
 
Mijn excuses voor het foutje, heb het eiwit concentraat verward met creatine monohydraat. (stom foutje als je een enquête te snel in elkaar wil zetten.)

De reden dat ik de vraag: 'is het spier volume door eiwit supplementen toegenomen?' erin heb gezet is, omdat er vele sporters rondlopen die in de fabel geloven dat je door maar veel eiwitten te nemen je spieren gaan groeien. Eiwitten zorgen natuurlijk niet direct ervoor dat je spier volume toeneemt, maar leveren wel een bijdrage aan dit proces. Dus de resultaten zullen verklaren of er sporters zijn die geloven dat eiwitshakes je spier volume laat toenemen.
Ik heb al een goed aantal zeer nuttige resultaten binnen, top!
de resultaten zullen waarschijnlijk eind volgende week verschijnen.

dan heb je op de verkeerde plek gevraagd om deze enquête in te vullen. Op DBB ligt het gemiddelde kennis niveau toch een stuk hoger dan de gemiddelde sportende Nederlander. Dus nu heb je gewoon een slechte vraag gesteld op de verkeerde plek ;)
 
dan heb je op de verkeerde plek gevraagd om deze enquête in te vullen. Op DBB ligt het gemiddelde kennis niveau toch een stuk hoger dan de gemiddelde sportende Nederlander. Dus nu heb je gewoon een slechte vraag gesteld op de verkeerde plek ;)

toch lijkt het me wel interessant hoe heel dbb deze vraag zou invullen ten opzichte van de mensen die niet op dbb zitten, mischien is dat interessant voor je onderzoek
 
toch lijkt het me wel interessant hoe heel dbb deze vraag zou invullen ten opzichte van de mensen die niet op dbb zitten, mischien is dat interessant voor je onderzoek

dat onderdscheid kan je alleen maken als je hebt gevraagd of je lid bent van DBB. Als dit de enige plek is waar deze vraag is uitgezet dan heb je niets aan die informatie. Veel mensen zullen de vraag ook niet begrijpen. Zelf denk ik dat het gewoon een rare vraag was (gemaakt door iemand die geen kennis van supps heeft) waar na commentaar een oplossing voor is gezocht :D

Ook vanwege die
Btw Whey monohydraat bestaat niet. (denk dat je whey concentraat bedoeld)
dat weet iedereen met een beetje kennis van supplement wel.

vandaar mijn opmerking eerder, nog veel te leren ;)

PS> even niets te doen thuis dus ik ga me maar wat bemoeien met topics die mijn zaak niet zijn :D
 
Creatine Concentraat en Whey Monohydraat... Ik wil nooit meer zonder! ;)
 
ingevuld, maar idd zoals gezegd.. niet de slimste vragen

en nu hier die karmaaaaaa
 
Done, gimme gimme gimme (dat karma gast)
 
dat onderdscheid kan je alleen maken als je hebt gevraagd of je lid bent van DBB. Als dit de enige plek is waar deze vraag is uitgezet dan heb je niets aan die informatie. Veel mensen zullen de vraag ook niet begrijpen. Zelf denk ik dat het gewoon een rare vraag was (gemaakt door iemand die geen kennis van supps heeft) waar na commentaar een oplossing voor is gezocht :D

Ook vanwege die dat weet iedereen met een beetje kennis van supplement wel.

vandaar mijn opmerking eerder, nog veel te leren ;)

PS> even niets te doen thuis dus ik ga me maar wat bemoeien met topics die mijn zaak niet zijn :D

hier heb je wel gelijk in
 
Verdomme ben ik weer opgelicht. Vorige week net 2 kilo whey monohydraat besteld.
 
Back
Naar boven