MuscleMeat

Onderzoek naar beleggen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gangsterturk

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2007
Berichten
4
Waardering
0
Beste forumleden,

Ik ben een student en ben op dit moment bezig met een onderzoek naar beleggen. Hierbij wil ik erachter komen wat het beeld van beleggen is bij de consument.

Daarvoor heb ik een enquête opgesteld. Zouden jullie deze voor mij kunnen invullen? Hiermee help je mij enorm!, heb namelijk best weinig respondenten tot nu toe. Invullen duurt hoogstens 1-2 minuten!

De link: www.thesistools.com/web/?id=458361

Alvast bedankt!
 
Welkom op dbb, wat zijn je doelen?
 
70kg bereiken? Ben je 1,50?
 
Turkse gangster van 65kg die onderzoek naar beleggen doet op een bodybuild forum :roflol:
 
Laat mijn Turkse broeder eens met rust. Die jonge wil hoog geleerd altijd goed geleid worden.
 
Turkse gangster van 65kg die onderzoek naar beleggen doet op een bodybuild forum :roflol:

je hebt gelijk, een domme naam. Is ook een account van 2008, dus weet niet of het mogelijk is om het te wijzigen :)

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

Heeft iemand het uberhaupt ingevuld?:P Kan de respondenten wel gebruiken.
 
je hebt gelijk, een domme naam. Is ook een account van 2008, dus weet niet of het mogelijk is om het te wijzigen :)

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------

Heeft iemand het uberhaupt ingevuld?:P Kan de respondenten wel gebruiken.

Ik heb het ingevuld, karma graag;) "middelste weegschaaltje links onder in mijn profiel foto".
 
Back
Naar boven