MuscleMeat

Onderzoek naar consumptie patronen onder bodybuilders t/m 24 jaar

Enquete is veel te lang en die open vragen kan je toch nooit verwerken? No offence maar ik vraag me echt af wat ze tegenwoordig allemaal leren op universiteiten want dit is niet in te vullen.

Enquete is veel te lang en die open vragen kan je toch nooit verwerken? No offence maar ik vraag me echt af wat ze tegenwoordig allemaal leren op universiteiten want dit is niet in te vullen.

Je moet universiteit hebben gedaan om het in te vullen (of om te begrijpen wat ze bedoelen)

Vergt wel wat hercodering.
Maar is toch wel te verwerken. Verschillende klasse/ schalen aanmaken.

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 16:43 ----------

Klopt, ik was gefrustreerd door die achterlijke enquete en zodoende iets te kort door de bocht.

:D

Vind de eerste paar vragen ook een beetje vaag ja.

pfff werd na 2 vragen toch behoorlijk zenuwachtig en verstrooid, maar is toch ingevuld ;)

Gedaan, maar wtf... Bijna alle vragen in het begin zijn hetzelfde.. ???

Als je alle vragen goed hebt krijg je hun nudie pics, ik had alles goed BTW !

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties en de tips.

Er was inderdaad veel ruimte om antwoord te geven op de vragen. Eén van redenen hiervoor was dat wij antwoorden niet wilden beperken. We zijn met opzet niet begonnen met een hypothese (voorspelling) maar willen te werk gaan vanuit verkregen data. Die data komt echter niet uit de lucht vallen, dus we moeten ergens beginnen maar zoveel mogelijk zonder de data zelf te verstoren.

Het is dus lastig om vragen op een dergelijke manier te stellen dat deze niet sturend zijn en zo antwoorden beïnvloeden. In dit geval is gebleken dat de vragen wellicht té open (en dus verwarrend of saai) zijn gesteld en dat gegeven is iets waar wij als onderzoekers in opleiding van leren.

De online enquête zullen we nu offline halen, maar we willen jullie erg danken voor jullie respons. Voor verdere informatie (of deelname aan een diepte-interview) kunnen jullie contact met ons opnemen via dit forum. Om jullie privacy te garanderen zullen de resultaten van dit onderzoek niet op dit forum gepubliceerd worden maar er kan hiervoor wel contact met ons opgenomen worden.

Met vriendelijke groet,

Lucinda en Ellen

Terug
Naar boven