- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enquete is veel te lang en die open vragen kan je toch nooit verwerken? No offence maar ik vraag me echt af wat ze tegenwoordig allemaal leren op universiteiten want dit is niet in te vullen.
Je moet universiteit hebben gedaan om het in te vullen (of om te begrijpen wat ze bedoelen)
Nope, het is gewoon wat rob zegt.
Verkapt kijk mij...
Aangeklikt .. Te veel leeswerk en in te vullen, i'm out.
8-8-4 systeem bij de UvA? Ik heb echt geen idee waar je het over hebt en ik studeer er nu al bijna 4 jaar.
En welke bezuinigingen bij de UvA? Als ze ergens smijten met geld is het wel de UvA! 25 miljoen voor SIS anyone?
En leer quoten godsamme zeg.
Mellow.
Zit toch een verschil in per opleiding. Het is niet allemaal uniform hoor.
Enquete is veel te lang en die open vragen kan je toch nooit verwerken? No offence maar ik vraag me echt af wat ze tegenwoordig allemaal leren op universiteiten want dit is niet in te vullen.
Klopt, ik was gefrustreerd door die achterlijke enquete en zodoende iets te kort door de bocht.

Maar het werkt wel fantastisch.Vooral het inschrijven! Heeft me nog nooit problemen opgeleverd, noch verscheidene mailtjes naar de service desk.