MuscleMeat

Onderzoek naar sportgedrag!

Bezoekers in dit topic

"Ik denk er wel eens over na om Anabolen steroïden te gebruiken"
Nooit :roflol:


Kies het nummer dat het beste weergeeft hoe je op dit moment eruit ziet en vul dat hieronder in:

Sta er serieus niet tussen..?
Please enter a valid number.

Doei
 
Dat plaatje met de nummers gaat idd van anorexia naar obesitas, denk dat iedereen die een beetje lift niet op die schaal te plaatsen is.
 
Man, zo'n amateuristische enquête...
Kon met niets relateren. Want de reden dat ik train is totaal niet om indruk op vrouwtjes te maken, maar dat kon ik zelfs niet duidelijk maken in die enquête!
En het nemen van eiwitten? Iedereen neemt eiwitten, aub zeg. (dacht eerst dat hiermee shakes en zo bedoeld waren, maar dat was de vraag eronder)
Volgende keer eerst een betere enquête maken, een controleren samen met het doelpubliek voor de enquête en dan alle fouten oplossen (stonden bepaalde zaken ook 2x identiek in).
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het wel meevallen hoe amateuristisch deze enquête was, alleen sommige ja/nee vragen waar je alleen 1 t/m 5 van eens tot oneens kon invullen.
 
Man, zo'n amateuristische enquête...
Kon met niets relateren. Want de reden dat ik train is totaal niet om indruk op vrouwtjes te maken, maar dat kon ik zelfs niet duidelijk maken in die enquête!
En het nemen van eiwitten? Iedereen neemt eiwitten, aub zeg. (dacht eerst dat hiermee shakes en zo bedoeld waren, maar dat was de vraag eronder)
Volgende keer eerst een betere enquête maken, een controleren samen met het doelpubliek voor de enquête en dan alle fouten oplossen (stonden bepaalde zaken ook 2x identiek in).

Het is een onderzoek naar sportgedrag van mannen, dus die vragen zijn best wel relevant.
 
Het is een onderzoek naar sportgedrag van mannen, dus die vragen zijn best wel relevant.

Ze vragen niet eens waarom je sport...
Ze proberen gewoon op elk mogelijke manier je proberen laten zeggen dat je lift voor de vrouwen.
En dan op het einde beelden tonen die totaal niet van toepassing zijn op iemand die zelfs nog maar een maand lift. Vraag dan gewoon vetpercentage of zo. Kunnen ze aan de hand daarvan en je gewicht en lengte wel een betere inschatting maken van hoe je eruit ziet.
Sorry, in mijn ogen is over deze enquête totaal niet nagedacht en moet je enkel aesthetics willen om je te kunnen vinden in die enquête.
 
igx6o0.png


Seems legit
 
Jezus wat een slechte enquête zeg. Al helemaal voor een universitair persoon. Doe voortaan eens een vooronderzoek zodat je weet wat goede vragen zijn om in een enquête te verwerken. Dit slaat nergens op. En dat plaatje op het eind? Wat moet dat voorstellen? Dat zijn allemaal lichamen van mensen die duidelijk niet ''bodybuilden''. Hoe kunnen wij daar dan een vergelijking mee maken?
 
Ze vragen niet eens waarom je sport...
Ze proberen gewoon op elk mogelijke manier je proberen laten zeggen dat je lift voor de vrouwen.
En dan op het einde beelden tonen die totaal niet van toepassing zijn op iemand die zelfs nog maar een maand lift. Vraag dan gewoon vetpercentage of zo. Kunnen ze aan de hand daarvan en je gewicht en lengte wel een betere inschatting maken van hoe je eruit ziet.
Sorry, in mijn ogen is over deze enquête totaal niet nagedacht en moet je enkel aesthetics willen om je te kunnen vinden in die enquête.

Het laat ons dan maar weer eens zien wat de vooroordelen zijn.
 
Done
Uiteindelijk stond er:
Gebruik je eiwit supplementen
Gebruik je proteine nog wat
wut



[/COLOR]
Ze vragen niet eens waarom je sport...
Ze proberen gewoon op elk mogelijke manier je proberen laten zeggen dat je lift voor de vrouwen.
En dan op het einde beelden tonen die totaal niet van toepassing zijn op iemand die zelfs nog maar een maand lift. Vraag dan gewoon vetpercentage of zo. Kunnen ze aan de hand daarvan en je gewicht en lengte wel een betere inschatting maken van hoe je eruit ziet.
Sorry, in mijn ogen is over deze enquête totaal niet nagedacht en moet je enkel aesthetics willen om je te kunnen vinden in die enquête.

Dit.
"Ik denk er wel eens over na om Anabolen steroïden te gebruiken"
Oneens/eens ingevuld. Denk er wel over na omdat ik gemotiveerd ben en graag zware gewichten wil tillen.
Maar ik ga het nooit gebruiken, maar nu kom ik wel over als een beach boi.
 
Jezus wat een slechte enquête zeg. Al helemaal voor een universitair persoon. Doe voortaan eens een vooronderzoek zodat je weet wat goede vragen zijn om in een enquête te verwerken. Dit slaat nergens op. En dat plaatje op het eind? Wat moet dat voorstellen? Dat zijn allemaal lichamen van mensen die duidelijk niet ''bodybuilden''. Hoe kunnen wij daar dan een vergelijking mee maken?

Dit. Gaat nooit goed gekeurd worden hoop ik, zelfs op het MBO niet.
 
hangt er vanaf hoeveelste jaars deze persoon is....

maar wel bijzonder duidelijk is dat de enquete maker weinig tot geen kennis heeft van sport psychologie
en bodybuilders in het bijzonder.

evengoed: succes met het onderzoekje!
 
Dit is dan ook geen onderzoek naar sportgedrag maar een onderzoek of bodybuilders onzekere beta phaggots zijn.

Jammer dat het wordt uitgevoerd door iemand die duidelijk weinig inzicht heeft in de scene. En daarnaast ook niet het fatsoen heeft om nog eens te reageren.

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

hangt er vanaf hoeveelste jaars deze persoon is....

maar wel bijzonder duidelijk is dat de enquete maker weinig tot geen kennis heeft van sport psychologie
en bodybuilders in het bijzonder.

evengoed: succes met het onderzoekje!

24 jaar oud. Zal geen eerste jaars zijn lijkt me.
 
Geen enkele vraag over sixpacks. Waardeloze enquete.
 
Back
Naar boven