AndroidHealthClinic

Onderzoek onder fanatieke fitnessers - Wat doe jij om het optimale resultaat te bereiken?

Bezoekers in dit topic

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2010
Berichten
33.541
Waardering
22.296
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Het Mulier Instituut vroeg mij of ik een oproepje kon plaatsen om te helpen met het werven van AAS-gebruikers voor hun onderzoek. Zie onderstaand. Ik zou jullie willen aanmoedigen om mee te doen aan dit onderzoek als je de gelegenheid hebt!

Onderzoek onder fanatieke fitnessers - Wat doe jij om het optimale resultaat te bereiken?
Doe jij fanatiek aan fitness en train je minimaal vier keer per week? Doe je dit recreatief (dus geen wedstrijden)? En gebruik je anabolen ter ondersteuning van jouw training? Dan zijn we benieuwd naar jouw mening en willen we je uitnodigen voor een eenmalig, anoniem interview. Als dank voor je deelname, krijg je een cadeaubon t.w.v. €25 van Bol.com.

Het Mulier Instituut doet onderzoek naar het gebruik van prestatiebevorderende middelen in de fitness. Om beter te begrijpen waarom fitnessers wel of juist geen middelen gebruiken, gaan we in gesprek met fanatieke fitnessers. Het interview kan face-to-face of digitaal plaatsvinden, duurt maximaal een uur en wordt gepland op een moment dat het jou uitkomt. Bij een face-to-face gesprek, kunnen we samen een locatie bepalen (bijvoorbeeld op ons kantoor of bij jou thuis). Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en je blijft anoniem.

In het gesprek vragen we naar wat fitness voor jou betekent, wat jouw motivatie is om te trainen en wat jouw doelen zijn binnen de sport. Ook vragen we naar welke prestatiebevorderende middelen je gebruikt en waarom je deze gebruikt. We vragen niet hoe je aan de middelen komt: het gaat ons om de motivatie achter het gebruik.

We doen dit onderzoek met medewerking van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn & Sport. Het heeft niet als doel om de regelgeving strenger te maken, maar om inzicht te krijgen in beweegredenen van sporters om wel of geen prestatiebevorderende middelen te gebruiken.

Interesse in deelname of heb je een vraag over het onderzoek? Kijk voor meer informatie op de website of mail de onderzoeker op a.vansuijlekom@mulierinstituut.nl
 
Back
Naar boven