XXL Nutrition

Onderzoek Strava (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op3Strava

Novice
Lid geworden
23 apr 2016
Berichten
2
Waardering
0
Beste sporters,

Voor onze bachelor scriptie van psychologie aan de Radboud universiteit te Nijmegen, willen wij graag onderzoek doen naar motivatie bij sporters die gebruik maken van de app Strava. Wij willen dit onderzoeken met behulp van een onlinevragenlijst. Hiervoor zoeken wij volwassen sporters vanaf 18 jaar die ten minste een maand actief gebruik maken van Strava. Verder is het een voorwaarde dat de sporters gemiddeld tweemaal per week een bericht posten en minimaal 10 volgers hebben. De gegevens van de deelnemers worden volledig anoniem verwerkt. Als u zichzelf herkent in deze punten, zou u ons dan willen helpen door deze vragenlijst in te vullen? Dit kan op http://www.thesistools.com/web/?id=505497

Alvast bedankt!
 
Waarom die voorwaarde? Ik ga meestal geen 2x per week fietsen in verband met andere sporten...
Je plaatst deze vraag op een BB site en dan geef je deze opties:

Welke sport beoefent u?*

Hardlopen
Wielrennen
Beiden

Wellicht het verkeerde forum ;)
 
Laatst bewerkt:
Je word toch ondertussen gek van al die vragenlijsten van afstuderende lieden?
Krijg ze met mijn praktijk ook geregeld in mijn inbox...pfff
 
Goede doelgroep!
 
Waarom die voorwaarde? Ik ga meestal geen 2x per week fietsen in verband met andere sporten...
Je plaatst deze vraag op een BB site en dan geef je deze opties:

Welke sport beoefent u?*

Hardlopen
Wielrennen
Beiden

Wellicht het verkeerde forum ;)
Het onderzoek gaat over Strava gebruikers, dus het is belangrijk dat de deelnemers allemaal in redelijke mate actief zijn op Strava. Om te zorgen dat dit zo is hebben we dus o.a. een minimum gesteld aan het gemiddeld aantal berichten dat je per week moet posten op Strava.
 
Oke, suit yourself. Ik heb dit jaar tot nu toe 700 km op de racefiets, volgens Strava. Lijkt me redelijk actief voor iemand op een BB forum ;)
 
Back
Naar boven