XXL Nutrition

One arm dumbbell row VS Barbell bent over row (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Of beide, ik vind persoonlijk de bor het fijnst en cheaten kun je bij alle bij maar dat is aan jezelf en cheaten is niet altijd verkeerd alleen moet je het wel goed doen, bij een laastste setje voor nog wat extra reps, 2a3 reps.

Ik zelf doe ze beide en verdeel de oefeningen zo dat ik alle oefeningen ook zo veel mogelijk er uit kan halen. BOR latpully db row. DB row gaat weer wat makkelijker (zwaarder) na de latpully ipv direct na de bor.
 
Niks mis met een beetje 'cheaten'. Degene die er het meest over whinen zijn doorgaans het dunst.
 
DB vind ik fijner, voel hem goed en als die zwaarder word in laatset paar herhalingen cheat ik beetje maar niet genoeg om het erg te vinden.
BB vind ik iets minder fijn, voel hem net zo goed maar toch na tijd meer last van onderrug omdat ik die hele tijd moet aanspannen. verder doe ik de bb versie met biceps curl grip zeg ma anders voelt het k*t aan mijn pols.
Net wat je het fijnst vind lijkt me maar gebruik ze alle 2. denk niet dat je van de ene minder buff word dan van de andere zeg maar
 
bij dumbbell krijg ik last van mn onderrug, bij BOR niet

BOR voelt prettiger
 
Ik train mijn rug nooit. Je ziet dat toch niet in de spiegel : D
 
zijn allebei goed, doe degene die jij het beste voelt in je spieren
 
Back
Naar boven