Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Maar goed, er is dan ook niemand die echt freak size wil halen die een prep draait op cruise dosis. Ervan uitgaande dat de gemiddelde cruise hier bestaat uit max 200 mg test ofzo. Als je cruised op 500 mg is 't wat anders.Ik zie het anders: Realistisch gezien stop je niet met kuren na die tien kilo spiermassa gepakt te hebben.
Dus ik houd liever doseringen laag. Komt ook bij dat ik me echt veel beter voel en dat komt alles ook ten goede.
En ja wat heb ik netto overgehouden aan die blast (20 weken 350-450mg total) en vervolgens na een hele prep gedraaid te hebben (op cruisedosis) voor fotoshoot? 2-3kg vvm?
Was meer om aan te geven dat er wellicht iets van de gains verloren is gegaan tijdens die prep.Maar goed, er is dan ook niemand die echt freak size wil halen die een prep draait op cruise dosis. Ervan uitgaande dat de gemiddelde cruise hier bestaat uit max 200 mg test ofzo. Als je cruised op 500 mg is 't wat anders.
Hoog HDL verlaagd het LDL natuurlijk, als je LDL hoog is kun je statatine nemen of het bekende Rode Gist Rijst met monacolin KLijkt mij ook wat kort door de bocht?Dacht dat dat voornamelijk was omdat er aan laag HDL niets/niet veel kan gedaan worden dat gaat bijdraagt aan minder hartziekten terwijl dat bij LDL wel het geval is.
Pump It Up BabyBekijk bijlage 583334
Elke dag steeds leaner voor m’n gevoel
16 juni refeed dag gepland staan
2200 kcal nog steeds, blijf zelfde bodyweight, kracht is lastig te meten door andere trainingsmethodiek
Thanks manAl eens eerder zo veiny geweest? Gaat hard zeg
Kan je dan niet beter even een deload week inplannen ipv een refeed?Ga morgen even een refeed dagje houden
Merk toch dat ik aardig wat spierpijn heb, en prestaties waren vandaag echt heel whack
Ben ook best moe afgelopen dagen
En heb wel de ruimte om even wat meer te eten gezien de cut eigenlijk iets te snel tempo gaat voor hoe ik t verwacht had
75,3kg vanochtend
Bekijk bijlage 583414
(Met filter dit)
Yes dat realiseerde ik me ook hahaha, even kijken hoe ik me morgen voel maar wilde sowieso deloaden voor ik bij Daan beginKan je dan niet beter even een deload week inplannen ipv een refeed?
Yes, ga vandaag alsnog wel even wat hoger in mn carbs zitten en dan komende week rustig aanIdd, als ik je omschrijving lees @Vypaw lijkt me dit een goed plan
Thanks! Nou sinds ik MT2 gebruik is 2200 kcal meer dan zatZiet er goed uit man 👍 ik zou echt helemaal doordraaien op 2200kcal 😂
Voor het slapen zetten helpt wel dan. Heb je er overdag als je moet eten geen last van.Thanks! Nou sinds ik MT2 gebruik is 2200 kcal meer dan zat
Vind het een gouden uitvinding voor eetlust, maar zal wel afnemen als gewenning optreed
150 pmWat betaal je nou als zo een coach als Daan?