Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Ik pin m’n delts eigenlijk ook te veel maar het ziet er niet zo uit zoals bij jou. Had het eigenlijk nog niet opgemerkt voor je het zei maar valt idd wel goed op. Zit je nog met wat depots daar?

Zijkant quads als je voorzichtig bent is wel een goeie plek om je delts wat rust te geven. Zou wel enkel vertrouwde gear in je benen injecteren want anders kan je een week niet lopen

Qaads, triceps, front delt, chest zijn prima plekken naast side delts, lats kom ik echt niet zelf bij.

Wat doe je voor acne nu? Weer terug op de roa?
Zal wel moeten

Ik neem groene thee extract, 400g groente & 200g fruit per dag waarvan veelal antioxidanten
4-6 liter water per dag
Gelijk douchen na het trainen
Goede slaap hygiëne
Inject ED

Heb meer het gevoel alsof de roaccutane is uitgewerkt nu in hoeverre dat dat logisch is?

Ik pin m’n delts eigenlijk ook te veel maar het ziet er niet zo uit zoals bij jou. Had het eigenlijk nog niet opgemerkt voor je het zei maar valt idd wel goed op. Zit je nog met wat depots daar?
Heb wel een stuk verharding in mn schouder wat daar niet hoort te zitten iig
Qaads, triceps, front delt, chest zijn prima plekken naast side delts, lats kom ik echt niet zelf bij.
Lats lijkt me ook lastig en die PIP lijkt me helemaal kut, zie chest/quads ook nog wel zitten
Alleen mn ene lat aanhechting is hoger dus dacht misschien als ik local inject dat het voor het beeld bij trekt :roflol:

Moet er ook aan toevoegen dat ik zo weinig mogelijk processed shit eet op 1 cheat in de week na

In hoeverre het uberhaupt een cheat is ivm het tekort wat ik hanteer nu

F60EC3CB-C6F0-4B24-8AED-1830218D96A1.jpeg
8C9F6555-DD8F-4D8D-9D09-2C37AEAD2444.jpeg
290BE4E9-722A-43C1-8D0C-B6D02EF53D5A.jpeg

60 dagen tegaan voor fotoshoot

Wat denken jullie? Op schema, loop ik voor of achter?
Vind het moeilijk te beoordelen omdat ik nooit tot shoot ready ben gegaan

Traps zijn wel aan t groeien door de rows denk ik

60 dagen is 8.5 week. 1 week, miss 2 om “rusten”. Heb je nog 6/7 weken om echt te cutten. Moeilijk om via een foto het in te schatten, maar ik zou zeggen op schema maar iig niet voor op schema.

Ligt er ook beetje aan wat je eigen goal is. Wil je wedstrijd shredded zijn?

60 dagen is 8.5 week. 1 week, miss 2 om “rusten”. Heb je nog 6/7 weken om echt te cutten. Moeilijk om via een foto het in te schatten, maar ik zou zeggen op schema maar iig niet voor op schema.

Ligt er ook beetje aan wat je eigen goal is. Wil je wedstrijd shredded zijn?
Ik wil daar wel naar toe ja, of in ieder geval zo dichtbij mogelijk

Die week rust had ik ook over nagedacht idd

Heb alleen geen referentiekader voor mezelf

In ieder geval vorige cut overtreffen maar dat moet wel lukken want dat lukt elk jaar opnieuw

Moeilijk om te zeggen op basis van deze foto's. Heb je geen foto's waar je van top tot teen op staat van de voor-, zij- en achterkant?
Nee zal die binnenkort eens op lege maag maken, dat geeft idd een beter beeld

Je moet er ook rekening mee houden dat je voor een fotoshoot niet maximaal droog en shredded wil zijn maar eerder fucking vol en misschien zelfs een beetje spilt over. Zou dus een kleine week oid gebruiken om weer stapsgewijs carbs te verhogen.

Je moet er ook rekening mee houden dat je voor een fotoshoot niet maximaal droog en shredded wil zijn maar eerder fucking vol en misschien zelfs een beetje spilt over. Zou dus een kleine week oid gebruiken om weer stapsgewijs carbs te verhogen.
Ja mn beste shape is altijd 2-4 weken na het cutten eigenlijk omdat je dan zo vol zit maar nog lean bent

Alleen even kijken of ik die carbload ga doen gedurende week met voeding die ik al neem of juist snel verteerbare shit zoals coco pops, rijstwafels etc

Ja mn beste shape is altijd 2-4 weken na het cutten eigenlijk omdat je dan zo vol zit maar nog lean bent

Alleen even kijken of ik die carbload ga doen gedurende week met voeding die ik al neem of juist snel verteerbare shit zoals coco pops, rijstwafels etc
Zou gewoon de voeding nemen wat je al eet normaal. Waarom zou je opeens wat anders doen? En mocht je nou echt nog te plat staan de dag voor de shoot eet je een pizza of burger met friet. Dat helpt meestal ook wel.

Zou gewoon de voeding nemen wat je al eet normaal. Waarom zou je opeens wat anders doen? En mocht je nou echt nog te plat staan de dag voor de shoot eet je een pizza of burger met friet. Dat helpt meestal ook wel.
Omdat mn enige carb sources fruit, groente en boterhammen zijn :p

Maar kan wel gewoon X aantal boterhammen met evt nutella of aardbeienjam tegen die tijd toevoegen

Ga wel goed op boterhammen moet ik zeggen

Moet heel dit protocol sowieso nog uitwerken, wil ook niet teveel aankloten met variabelen

4756A0CB-B15A-4CE1-B91C-F9C6A8797396.jpeg
6CB43442-0E9C-48AB-8812-F21687B41A97.png

Vascularity op UB neemt lekker toe
Op benen is het bij lange na niet hoe het was

Je delts zijn wel flink fucked up maat :D Hopelijk kan je die scar tissue nog los masseren oid

Back
Naar boven