MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• Merk je iets qua striations op je delts? Ik ben altijd bang geweest om teveel (side) delts te injecteren omdat er vaak gezegd word dat je op termijn amper nog straitions ziet door het littekenweefsel.

Welke dosis roa zat je btw? Wel jammer dat het weer terugkomt en je zo bad ging erop. Ik had op roa alleen last van droge lippen verder niks, huid is weer gaaf en actieve acne is al tijden 0. Desnoods een lagere dosis proberen mss?

Je delts zijn wel flink fucked up maat :D Hopelijk kan je die scar tissue nog los masseren oid
    Ja wordt wel minder, heb het al eerder gehad
    Maar alsnog flink wat scar tissue idd

Merk je iets qua striations op je delts? Ik ben altijd bang geweest om teveel (side) delts te injecteren omdat er vaak gezegd word dat je op termijn amper nog straitions ziet door het littekenweefsel.

Welke dosis roa zat je btw? Wel jammer dat het weer terugkomt en je zo bad ging erop. Ik had op roa alleen last van droge lippen verder niks, huid is weer gaaf en actieve acne is al tijden 0. Desnoods een lagere dosis proberen mss?
    Ik heb nooit striations op mn delt gezien, maar misschien over een paar weken, en anders heb je daar het antwoord :p

Ik zat roa 40mg 6 maanden lang, ik ga wel met roa aan de slag nu
    Mentale side was toen kut, maar had toen ook echt een beroerde stage dus wie weet

Wat trouwens wel grappig is, is dat ik toen ik nog natty was en fuuuucking small, ik striations in me delts had die ik sinds ik ben gaan juicen nooit meer heb gezien.

Ze zeggen sowieso dat die “natural” bodybuilders veel betere details en striations hebben on stage dan ekte bodybuilders. Ben benieuwd waar dat precies aan ligt. Meer vocht in de spieren en daardoor minder striations en shit?

Striae komt door uitrekken van de huid. Massage met creme waar minimaal 15% glycolzuur in zit kan helpen.

Chest is heel chill qua inject spot
    Lat gaat hem toch niet worden om zelf te injecten
    Morgen ff quad proberen

Ik ga voor fotoshoot MT2 doen ook, stilt mn honger en in het verleden viel mn acne een stuk minder op

Maar dat is 3-4 weeks out dat ik doe

Semaglutide kan je ook proberen.

Striae =/= striations wat ze hier bedoelen :D Woord is hetzelfde, maar ze bedoelen hier iets anders dan denk ik
    Ook voor littekenvorming van injecties geldt deze behandeling. Ipv domweg te lachen kun je ook uitleggen wat wél bedoelt wordt.

Deze creme helpt ook goed bij littekenweefsel

IMG_0978.jpeg

Ook voor littekenvorming van injecties geldt deze behandeling. Ipv domweg te lachen kun je ook uitleggen wat wél bedoelt wordt.

Bekijk bijlage 615633
    Zie z’n chest, dat wordt bedoeld met striations.

Bijlagen

• IMG_3300.webp
      78,3 KB · Weergaven: 26

Bekijk bijlage 615633
    Als je mij gaat zeggen dat ik niet domweg moet lachen (wat ik niet doe) en het moet uitleggen, kijk dan eerst even naar jezelf ;) Ik denk dat de meesten die een beetje serieus trainen wel weten wat het er bedoeld wordt met striae en striations. Ik ging ervan uit dat jij met je jaren training, dit wel zou weten. Aangezien je altijd van alles wel iets lijkt af te weten?

Ik denk dat je het nog niet mee bent of ben ik verkeerd? Het gaat over de 'strepen' die je ziet in je spieren als je een heel laag vetpercentage hebt = striations. Het gaat niet over littekens die gekomen zijn doordat zijn huid te snel 'uitgerokken' wordt, de striae of zijn littekenvorming van injecties.

Als je mij gaat zeggen dat ik niet domweg moet lachen (wat ik niet doe) en het moet uitleggen, kijk dan eerst even naar jezelf ;) Ik denk dat de meesten die een beetje serieus trainen wel weten wat het er bedoeld wordt met striae en striations. Ik ging ervan uit dat jij met je jaren training, dit wel zou weten. Aangezien je altijd van alles wel iets lijkt af te weten?

Ik denk dat je het nog niet mee bent of ben ik verkeerd? Het gaat over de 'strepen' die je ziet in je spieren als je een heel laag vetpercentage hebt = striations. Het gaat niet over littekens die gekomen zijn doordat zijn huid te snel 'uitgerokken' wordt, de striae of zijn littekenvorming van injecties.
    Je bent nooit te oud om nieuwe uitdrukkingen te leren die jonge lui nu gebruiken. iemand die veel weet, weet nog niet alles

Je bent nooit te oud om nieuwe uitdrukkingen te leren die jonge lui nu gebruiken. iemand die veel weet, weet nog niet alles
    Klopt, ik ging er even vanuit dat je het wel zou weten :) Bij deze is mijn dag weer goed, heb iemand iets bij kunnen leren :D
    Enne, oud ben ik nu niet, maar een jonkie ook niet meer :D

Klopt, ik ging er even vanuit dat je het wel zou weten :) Bij deze is mijn dag weer goed, heb iemand iets bij kunnen leren :D
    Enne, oud ben ik nu niet, maar een jonkie ook niet meer :D
    Vroeger sprak je over strepen.
    Net als bridge, wat nu cruisen heet. Nu is elk kuurtje een blast, terwijl vroeger een blast een hoog gedoseerde kuur was.

Heb trouwens al tig weken geen suiker meer op (wel uit fruit natuurlijk) had zaterdag als cheat een mcflurry en tering die rush was bizar

Ik ben geraffineerde suiker echt als rotzooi gaan zien de laatste jaren.

Ik ben geraffineerde suiker echt als rotzooi gaan zien de laatste jaren.
    Ik merk oprecht 0 dalen in m'n energie meer gedurende de dag en aan het eind van de dag ben ik ook niet meer total los
    Heel nice

Back
    Naar boven