MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vypaw

On a so called medicine
Elite Member
Lid geworden
24 aug 2020
Berichten
9.110
Waardering
18.157
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Intro
Ik ga vanaf 15 November starten met mijn eerste kuur

Test E 250mg/Primo 200mg, 2x per week prikken voor stabielere bloedwaardes
Duratie zal rond de 8 weken zijn
Coach is Jeffrey Suijkerbuik
Nakuur wordt met HcG en vanuit bloedwerk gaan we kijken wat nog meer (clomid o.i.d)

Huidige stats (kom net uit een minicut)
Lengte: 172cm
Gewicht: 66,6kg
Body fat % (rond de 11%)

Stats volgens InBody Scan:
Vocht: 45,8L
Gewicht: 69KG
Skeletal Muscle Mass: 35,6kg
Vet percentage: 9.6%
Vetvrije massa: 62,4kg

1636291254520.jpeg
1636291302290.png
1636291317406.png
Screenshot_20211108-154747__01.png


Supplementen

Omega-3 (3 gram EPA/DHA)
D3 (4000iu)
Magnesium Citraat (400mg)
Zinc (30mg)
Vitamine C (120mg), zit bij m’n Zinc inbegrepen
Creatine (5mg)
Cafeïne (elke dag wel, geen vaste hoeveelheid)

Dieet & Schema:
Nog afwachten, huidige dieet is IIFYM
Enige waar ik op let is dat ik minimaal volgende macro’s haal:
1,8-2,2x lichaamsgewicht aan proteïne, 1x lichaamsgewicht in vet

Doel:
Uiteindelijk classic physique wedstrijd draaien

1rm’s interesseren me niks, heb ook amper 1rm's :o
Bench: 110@78BW / 100 @68BW
Sumo Deadlift: 170@65BW (deadlift nooit alleen RDL’s)
Paused OHP: 4x62,5@67BW
Parallel Squat: 5x110@68BW (ik squat bijna nooit)


1636103801162.png


Zou de ASAT-waarde zo hoog kunnen zijn i.v.m dat ik elk weekend alcohol drink? Moet ik mij zorgen maken om deze waarden of valt het mee?
 
Laatst bewerkt:
Asat is wel vaker verhoogd door krachttraining. Prima waardes hoor
 
Asat is wel vaker verhoogd door krachttraining. Prima waardes hoor
Ben wel benieuwd wat voor invloed mijn minicut heeft gehad op de waardes
Is mijn SHBG overigens ook niet aan de hogere kant? Gezien een lagere SHBG meer vrije test betekent
 
Heb aan het eind van mijn cut ook een bloedwaarden test laten doen. Als je wilt kan ik die uitslag wel showen, indien je ergens over twijfelt en wilt vergelijken.
 
Ben benieuwd. Wil volgend jaar misschien ook mijn eerste cycle doen.

IN
 
Ben wel benieuwd wat voor invloed mijn minicut heeft gehad op de waardes
Is mijn SHBG overigens ook niet aan de hogere kant? Gezien een lagere SHBG meer vrije test betekent
Je shbg is gewoon in range en staat in verhouding met totale hoeveelheid testosteron. Vrije test is ook gewoon goed daardoor
 
car sliding GIF


Was hematocriet ook niet interessant geweest om mee te nemen in je nulmeting bloedwaardentest?
 
Denk je echt dat je het bij 1 cycle kan laten? Wat is het nut van 1 cycle, erna als natty doorgaan en krimpen ipv groeien tot je weer zit waar je begon voor je kuur
 
Nee man ga vanaf volgende week (na mn verjaardag) volledig stoppen met drinken voor circa 20 weken
Op zich goed voornemen hoor, maar je kunt best af en toe een paar biertjes drinken. Het enige moment waar ik echt geen alcohol zou drinken is tijdens pct en in de twee maanden daarna
 
Denk dat die ‘maar één kuur’ doen ironisch is.:P

Cholesterol toevallig laten meten?
 
Denk dat een simpele test-e + winny cycle al heel wat leuks kan brengen voor je met je startfysiek. Tenzij je van plan bent om alcohol te blijven nuttigen op regelmatige basis dan laat je die winny er maar uit :roflol:
 
Zou sowieso de winny eruit laten
Simpele reden is omdat ik denk dat hij de mogelijke bloat niet zo fijn gaat vinden(ook al valt dat nog best mee vaak) van Test-e alleen.
 
in!
 
Denk je echt dat je het bij 1 cycle kan laten? Wat is het nut van 1 cycle, erna als natty doorgaan en krimpen ipv groeien tot je weer zit waar je begon voor je kuur
Is toch maar een grapje :roflol:
Was satirisch bedoelt
 
car sliding GIF


Was hematocriet ook niet interessant geweest om mee te nemen in je nulmeting bloedwaardentest?
Denk dat die ‘maar één kuur’ doen ironisch is.:P

Cholesterol toevallig laten meten?
Nope beide niet laten meten, wellicht wel bij de meting na m'n kuur
Op zich goed voornemen hoor, maar je kunt best af en toe een paar biertjes drinken. Het enige moment waar ik echt geen alcohol zou drinken is tijdens pct en in de twee maanden daarna
Ik heb nogal moeite met maar een paar drankjes te drinken dus drink dan liever niets :p

Simpele reden is omdat ik denk dat hij de mogelijke bloat niet zo fijn gaat vinden(ook al valt dat nog best mee vaak) van Test-e alleen.
Ben al redelijk wat bloat gewend moet ik zeggen :p
 
Back
Naar boven