MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als t nieuws waar is en gyms tot 17:00 open blijven zet ik de kuur iig gewoon door
    Wordt soms wel kut om 6x per week te gaan maar moet te doen zijn
    Morgen langs huisarts voor acne
    Vnv push
     
    Als t nieuws waar is en gyms tot 17:00 open blijven zet ik de kuur iig gewoon door
    Wordt soms wel kut om 6x per week te gaan maar moet te doen zijn
    Morgen langs huisarts voor acne
    Vnv push
    Heb je na je eerst shot al last van acne dan?
     
    Wat is je trainingssplit nu eigenlijk die zie ik niet terug in de OP? En neem aan dat je coach die ook maakt?
     
    Heb je na je eerst shot al last van acne dan?
    Nope, maar kan alvast maar iets er tegen bij de hand hebben gezien ik de kans wel groot acht
    Wat is je trainingssplit nu eigenlijk die zie ik niet terug in de OP? En neem aan dat je coach die ook maakt?
    Voor nu PPL, maar coach zei dat kans op overtrainen wel groot is, dus adhv feedback gaan we kijken wat het beste is
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Nope, maar kan alvast maar iets er tegen bij de hand hebben gezien ik de kans wel groot acht

    Voor nu PPL, maar coach zei dat kans op overtrainen wel groot is, dus adhv feedback gaan we kijken wat het beste is
    Raad hij je wel aan om 6x pw te trainen?
     
    Overtrainen is wel een ding, maar dat gebeurt echt niet zo snel met de intensiteit die wij gebruiken hoor. Zo'n intensiteit als een JP hanteert ziet er bruut uit, maar dat is bijzonder moeilijk om te evenaren, al dan niet mentaal.

    In een surplus, met AAS en gewoon wat hard trainen raak je echt niet overtraind. En heb je het idee dat je wel ruk recovered schroef je het volume gewoon wat terug. Je hebt echt bijzonder weinig volume nodig om t egroeien, zolang je maar de juiste intensiteit hanteed. Ik ga na nooit meer terug naar 3-4 sets per oefening in ider geval, behalve misschien op een lateral raise bijvoorbeeld.
     
    Raad hij je wel aan om 6x pw te trainen?
    Aanraden is een groot woord maar had zelf aangegeven dat ik PPL een fijne split vond
    Had aangegeven dat ik 6-7 dagen per week wilde trainen
    Overtrainen is wel een ding, maar dat gebeurt echt niet zo snel met de intensiteit die wij gebruiken hoor. Zo'n intensiteit als een JP hanteert ziet er bruut uit, maar dat is bijzonder moeilijk om te evenaren, al dan niet mentaal.

    In een surplus, met AAS en gewoon wat hard trainen raak je echt niet overtraind. En heb je het idee dat je wel ruk recovered schroef je het volume gewoon wat terug. Je hebt echt bijzonder weinig volume nodig om t egroeien, zolang je maar de juiste intensiteit hanteed. Ik ga na nooit meer terug naar 3-4 sets per oefening in ider geval, behalve misschien op een lateral raise bijvoorbeeld.
    Ja ik zit nu ook op 2 sets per oefening en het bevalt echt super
    Heb het idee dat ik meer uit de oefeningen kan halen met hogere intensiteit dan dat ik deed op 3 sets
     
    2e inject zit erin, linker bil nu
    Geen bloed dit keer
    Misschien dat ik vanaf volgende week mn test in mn glutes ga zetten op maan & donderdagen en de primo in mn delts op dins & vrijdagen
    Zou dit verstandiger zijn?
    Nu ff opfrissen, carbs nemen en ri gym
     
    2e inject zit erin, linker bil nu
    Geen bloed dit keer
    Misschien dat ik vanaf volgende week mn test in mn glutes ga zetten op maan & donderdagen en de primo in mn delts op dins & vrijdagen
    Zou dit verstandiger zijn?
    Nu ff opfrissen, carbs nemen en ri gym
    Ik zou persoonlijk de pieken van testosteron en primobolan op dezelfde momenten willen hebben. Zou het lekker op alleen glutes houden. Rouleren op linker- en rechterbil kom je wel mee weg.
    Zijn trouwens ook vragen die je heel goed aan je coach kunt stellen
     
    Dumbell Shoulder Press 3 sec n
    1x10x18 warming up
    2x11x24

    Reverse Pec Deck 3 sec c
    2x10x45

    Cable side raise 3 sec c
    2x10x3
    Dumbell side raise 3 sec n
    2x10x8

    Front raise 1 sec hold 3 sec n
    2x10xstang

    Flat Dumbell Press
    2x8x36

    Incline Neutral Dumbell Press 3 sec n
    2x6x34

    Machine Chest Press
    2x8x80

    Low to high flyes
    1x10x12,5
    1x10x11

    Andere cable station:

    Tricep pushdown
    2x8x33
    5 sec negatief
    2x8x28

    Reverse Pushdown
    2x8x28

    One Handed
    2x10x10

    Top pomp
     
    Doxycycline voorgeschreven gekregen
    Moest mn shirt uittrekken, heb m'n huisarts 8+ jaar niet gezien denk ik
    Eerste wat ie zei was: Gebruik je anabolen? :roflol:
    Heb iig maar nee gezegd
     
    Why? Misschien vindt hij het wel interessant?
     
    Heb ook doxy gebruikt. Die shit werkt echt niet. Mocht het werken dan krijg je er toch weer last van als je stopt. Maar meestal is volgende stap dan roa
     
    Omdat hij dan wss al mijn toekomstige gezondheidsproblemen gaat linken aan anabolen gebruik
    Ik heb het gewoon eerlijk gezegd en ben nu elke 6/8 weken welkom voor bloedprikken en standaard controle van de bloeddruk/cholesterol/nieren etc
     
    Back
    Naar boven