MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanks heren, waardeer het

Toevallig was dinsdag nog iets op het nieuws over de impact van corona en suicidale neigingen van jongeren

Het is nu echt een rollercoaster van emoties
Ik ben eigenlijk zo fucking kwaad maar ook weer verdrietig tegelijk
Het is allemaal heel lastig te bevatten
Hopelijk reken je het jezelf niet te veel aan. Ik heb het zelf helaas ook mee moeten te maken en vaak(in dit soort serieuze situaties) merk je niets totdat het te laat is. Hij zal waarschijnlijk langer met struggles rond hebben gelopen, maar deze niet hebben willen delen omdat, vooral van mannen, vaak wordt verwacht dat je er maar gewoon mee dealt en je niet moet aanstellen etc.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk reken je het jezelf niet te veel aan. Ik heb het zelf helaas ook mee moeten te maken en vaak(in dit soort serieuze situaties) merk je niets totdat het te laat is. Hij zal waarschijnlijk langer met struggles rond hebben gelopen, maar deze niet hebben willen delen omdat, vooral van mannen, vaak wordt verwacht dat je er maar gewoon mee dealt en je niet moet aanstellen etc.
Jep, ik zat gisteren constant te denken
"Wat nou als ik hem even een berichtje had gestuurd, toevallig had gebeld etc. etc."
Hij zou vandaag jarig zijn en we hadden hem gisteren nog uitgenodigd om uit eten te gaan vandaag maar hij had gereageerd dat hij niet kon i.v.m familie die langs kwam
Maarja aan de andere kant, al had hij het gisteren niet gedaan door toeval was het wel een andere keer gebeurd, wellicht had hij al een keer een poging gedaan en was het niet gelukt
Precies wat je zegt, mental health van mannen wordt een stuk minder serieus genomen, vooral door de "macho" cultuur dat je alles maar moet opkroppen
Letterlijk de reden dat ik nu al 2 dierbaren ben verloren in een maand tijd :o
 
Pff heftig man, veel sterkte!
 
Sterkte bro!
 
Wat jij zegt over mentale issues is ook wel echt heel erg op het moment. Mijn zus vertelde mij aan het einde van de lockdown dat waar ze vóór de lockdown in de huisartsenpraktijk gemiddeld 1 suicidale jongere/kind per week zagen, zagen ze er nu gemiddeld meerdere per dag.
Dat de hele dag binnen zitten en niks/weinig kunnen is voor veel jongeren hun mentale gezondheid echt desastreus geweest.

Maar weet wel Vypaw, je kunt over het algemeen in dit soort situaties niets doen. De mensen die roepen zelfmoord te plegen zijn de mensen die het niet doen. De gene die je niet hoort en waarvan je het idee hebt dat het opzich wel goed gaat, dat zijn de mensen die dan opeens weg zijn. Heb in m'n puberjaren m'n vriendinnetje af mogen geven en helaas ook gevonden. Ik wist dat ze wat in de shit zat maar had dat nooit aan zien komen.

Trek op met je naasten. Praat met elkaar. Help elkaar. Steun elkaar. Krop je gevoelens niet op.
Veel sterkte man!
 
Jep, ik zat gisteren constant te denken
"Wat nou als ik hem even een berichtje had gestuurd, toevallig had gebeld etc. etc."
Hij zou vandaag jarig zijn en we hadden hem gisteren nog uitgenodigd om uit eten te gaan vandaag maar hij had gereageerd dat hij niet kon i.v.m familie die langs kwam
Maarja aan de andere kant, al had hij het gisteren niet gedaan door toeval was het wel een andere keer gebeurd, wellicht had hij al een keer een poging gedaan en was het niet gelukt
Precies wat je zegt, mental health van mannen wordt een stuk minder serieus genomen, vooral door de "macho" cultuur dat je alles maar moet opkroppen
Letterlijk de reden dat ik nu al 2 dierbaren ben verloren in een maand tijd :o
Is ook lastig, omdat je zelf ook niks van wist. Jullie zullen samen vast een goede tijd hebben gehad, dus daar zal het niet aan liggen. Daarom zou ik proberen het jezelf niet aan te rekenen. Maar goed, dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.

Dat en het is ook vaak een ego dingetje natuurlijk. Wij voelen ons vaak te goed om die shit te bekennen en de eventuele nodige hulp te zoeken. Ik en waarschijnlijk velen hier zullen daar ook schuldig aan zijn.
 
Gisteren plotseling een van mn beste vrienden uit het leven gestapt
Zonder aanleiding of iets, niemand zag het aankomen of wist er iets van
Op dat soort momenten realiseer ik me toch altijd weer hoe blij ik moet zijn met wat ik heb

Het besef kickt nu ook mid training in dus loop nog net niet jankend mn legday te doen

Hoort wellicht niet in een trainingslog maar wilde het toch even van mezelf afschrijven ofzo

Hoeft voorderest ook niets mee te gebeuren maar moest het ergens kwijt

Squat
1x6x142,5
1x4x142,5

Uni Leg Press
2x12x77,5
Sterkte bro.
 
Sterkte kerel!
 
Verschrikkelijk nieuws man.

Depressiviteit is echt een verschrikkelijke nare ziekte die helaas vaak onopgemerkt gaat.

Heel veel sterkte aankomende tijd man en neem het jezelf niet kwalijk. Je kan niet in mensen hun hoofd kijken.
 
Wat jij zegt over mentale issues is ook wel echt heel erg op het moment. Mijn zus vertelde mij aan het einde van de lockdown dat waar ze vóór de lockdown in de huisartsenpraktijk gemiddeld 1 suicidale jongere/kind per week zagen, zagen ze er nu gemiddeld meerdere per dag.
Dat de hele dag binnen zitten en niks/weinig kunnen is voor veel jongeren hun mentale gezondheid echt desastreus geweest.

Maar weet wel Vypaw, je kunt over het algemeen in dit soort situaties niets doen. De mensen die roepen zelfmoord te plegen zijn de mensen die het niet doen. De gene die je niet hoort en waarvan je het idee hebt dat het opzich wel goed gaat, dat zijn de mensen die dan opeens weg zijn. Heb in m'n puberjaren m'n vriendinnetje af mogen geven en helaas ook gevonden. Ik wist dat ze wat in de shit zat maar had dat nooit aan zien komen.

Trek op met je naasten. Praat met elkaar. Help elkaar. Steun elkaar. Krop je gevoelens niet op.
Veel sterkte man!
Maar gelukkig hebben we wel duizenden vadsige bejaarden een paar jaar extra te leven gegeven..

Dan te bedenken dat dit soort drama's overal in Nederland nu veel frequenter gebeuren maakt mij echt heel woedend. Fucking schandalig 😡
 
Thanks heren, waardeer het

Toevallig was dinsdag nog iets op het nieuws over de impact van corona en suicidale neigingen van jongeren

Het is nu echt een rollercoaster van emoties
Ik ben eigenlijk zo fucking kwaad maar ook weer verdrietig tegelijk
Het is allemaal heel lastig te bevatten
Sterkte.
Jep, ik zat gisteren constant te denken
"Wat nou als ik hem even een berichtje had gestuurd, toevallig had gebeld etc. etc."
Hij zou vandaag jarig zijn en we hadden hem gisteren nog uitgenodigd om uit eten te gaan vandaag maar hij had gereageerd dat hij niet kon i.v.m familie die langs kwam
Maarja aan de andere kant, al had hij het gisteren niet gedaan door toeval was het wel een andere keer gebeurd, wellicht had hij al een keer een poging gedaan en was het niet gelukt
Precies wat je zegt, mental health van mannen wordt een stuk minder serieus genomen, vooral door de "macho" cultuur dat je alles maar moet opkroppen
Letterlijk de reden dat ik nu al 2 dierbaren ben verloren in een maand tijd :o
Het "wat nou als" gevoel is gewoon klote. Maar neem jezelf niets kwalijk. Je kon t niet weten. Dat is juist t lastige van zo een situatie.

Heb t vorig jaar 2x meegemaakt. Ook beiden jong en nooit geweten dat er dat soort gedachtes speelden.

Wat ik er zelf wel heel erg aan over heb gehouden is dat op t moment dat ik dacht van gut ik zou die eens moeten contacten dat ik t nu ook meteen doe.
 
Veel sterkte man. Soms zijn we een beetje retard op het forum maar je kan altijd je ei kwijt bij ons als je het wilt :heart:
 
Thanks nogmaals allen voor de steun, waardeer het ❤️

Even wat leuker nieuws:

Vanmiddag gaan trainen met een vriend van mij die dezelfde wedstrijd gaat draaien
(Onder begeleiding van Siem)
Zijn op hetzelfde moment ongeveer gestart met kuren, wel hele andere cycles

Ik ga vaker trainen met enhanced mensen, dit was de eerste keer en het is ZO veel beter dan alleen of met iemand die natty is

De intensiteit etc is gewoon veel beter, heb gewichten gepakt die ik nooit eerder had gepakt en waarvan ik niet eens wist dat het kon lol

Hij gaat voor me navragen of ik losse poseerlessen kan nemen bij Siem
Dat is voor mij veel praktischer gezien het nog net niet om de hoek is

Dus hier hopelijk een van de laatste slechte poseerfoto’s :p

Zijn stats 178cm / 101kg (links)
Mijn stats 172cm / 81kg (rechts)


B6DC2D2A-67F8-4BDB-9466-FAC6D57A346E.jpeg
 
Thanks nogmaals allen voor de steun, waardeer het ❤️

Even wat leuker nieuws:

Vanmiddag gaan trainen met een vriend van mij die dezelfde wedstrijd gaat draaien
(Onder begeleiding van Siem)
Zijn op hetzelfde moment ongeveer gestart met kuren, wel hele andere cycles

Ik ga vaker trainen met enhanced mensen, dit was de eerste keer en het is ZO veel beter dan alleen of met iemand die natty is

De intensiteit etc is gewoon veel beter, heb gewichten gepakt die ik nooit eerder had gepakt en waarvan ik niet eens wist dat het kon lol

Hij gaat voor me navragen of ik losse poseerlessen kan nemen bij Siem
Dat is voor mij veel praktischer gezien het nog net niet om de hoek is

Dus hier hopelijk een van de laatste slechte poseerfoto’s :p

Zijn stats 178cm / 101kg (links)
Mijn stats 172cm / 81kg (rechts)


Bekijk bijlage 555599
Siem goossens?
 
Back
Naar boven