XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Het is altijd grappig om te zien dat mensen altijd maar alcohol etc moeten associëren met gezelligheid, kan ook prima zonder.
Lekker focussen op jezelf dan trek je vanzelf mensen aan met dezelfde interesses!.

In trouwens, leuke log om te volgen!
 
Het is altijd grappig om te zien dat mensen altijd maar alcohol etc moeten associëren met gezelligheid, kan ook prima zonder.
Lekker focussen op jezelf dan trek je vanzelf mensen aan met dezelfde interesses!.

In trouwens, leuke log om te volgen!
Ja precies gewoon blowen ipv zuipen :roflol:
 
Heel herkenbaar dit, ik heb ook maar opgegeven op ze na jaren proberen af te spreken wat heel moeizaam ging en onderling spreken ze wel steeds af... :P
Maarja ik zal wel saai zijn omdat ik niet drink haha :P

Beter focussen op jezelf en je doelen op deze manier man. lekker vrienden (mensen) zoeken die dezelfde doelen/ passie hebben die jij ook hebt.
Wijze woorden.

Je kunt als je off bent, best wel eens een feestje meepakken. :rocker:
 
Vrienden komen en gaan, niets erg aan dat je op bepaalde momenten in je leven geen voeling met een vriendengroep hebt, en anderen met een betere connectie kiest.
Ik heb zelf van al mijn tienervrienden maar 1 echte kameraad over. Wel meerdere aangename kennissen als ik ze ooit tegenkomen.
Ja zeker waar, maar het is toch wel zonde
Ook omdat er gewoon best veel potentie in sommige van die jongens zit maar ze het een beetje vergooien in mijn ogen

Heel herkenbaar dit, ik heb ook maar opgegeven op ze na jaren proberen af te spreken wat heel moeizaam ging en onderling spreken ze wel steeds af... :P
Maarja ik zal wel saai zijn omdat ik niet drink haha :P

Beter focussen op jezelf en je doelen op deze manier man. lekker vrienden (mensen) zoeken die dezelfde doelen/ passie hebben die jij ook hebt.
Ja dat sowieso alleen soms lastig te vinden in een klein dorp :p

Deels eens.

Er is wel een gulden middenweg tussen elk weekend drugs gebruiken en je leven door gaan als een autist voor een plastic beker om met een string op het podium te staan.
Ook mee eens, ik ga ook wel bijv. in Juli naar een festival en daar ga ik ook gewoon van de kaart maar dat is 1x in de zoveel tijd ipv elk weekend
Het is altijd grappig om te zien dat mensen altijd maar alcohol etc moeten associëren met gezelligheid, kan ook prima zonder.
Ja moet wel eerlijk bekennen dat ik feestjes een stuk minder leuk vind zonder alcohol tho :roflol: maar vind het het niet waard, welkom trouwens!
 
Keuzes maken ik ken het als het goed is krijg je uiteindelijk wel weer nieuwe vrienden of niet.

Drugs en alcohol trekt mij ook niet misschien heel sporadisch maar niet continu, heeft een enorme impact op mijn training en herstel.
Als je serieus bent met trainen zou ik afstand nemen en je richten op het trainen, je vriendin en de mensen die je wel steunen.
In het verleden heb ik ook mijn gekke jaren gehad maar op een gegeven moment merkte ik dat als ik zo zou doorgaan dit mijn werk behoorlijk in de weg zou staan.
Bepaalde mensen uit mijn verleden zijn wel op dezelfde voet doorgegaan en zitten nu thuis of hebben een rotbaantje tegen minimumloon waar ze altijd over klagen.
Nu zijn ze jaloers op mij dat ik wel mijn opleidingen heb behaalt en een goede baan heb met een secretaresse voor de grammatica controle ;)
 
Keuzes maken ik ken het als het goed is krijg je uiteindelijk wel weer nieuwe vrienden of niet.

Drugs en alcohol trekt mij ook niet misschien heel sporadisch maar niet continu, heeft een enorme impact op mijn training en herstel.
Als je serieus bent met trainen zou ik afstand nemen en je richten op het trainen, je vriendin en de mensen die je wel steunen.
In het verleden heb ik ook mijn gekke jaren gehad maar op een gegeven moment merkte ik dat als ik zo zou doorgaan dit mijn werk behoorlijk in de weg zou staan.
Ja ik heb van mijn 18e tot mijn 20e elke dag gedronken & geblowed en het over de jaren langzaam afgebouwd
Op een gegeven moment besef je inderdaad dat je leven er gewoon op achteruit gaat
Heb toen 1 jaar lang gegymmed en 0 progressie geboekt omdat ik zoveel zoop en weinig wat
Bepaalde mensen uit mijn verleden zijn wel op dezelfde voet doorgegaan en zitten nu thuis of hebben een rotbaantje tegen minimumloon waar ze altijd over klagen.
Ja maar sommige gasten zijn gewoon echt heel slim en wil ze graag uit die vicieuze cirkel trekken maar het lukt me niet
Ze zullen het uiteindelijk toch zelf moeten doen
Nu zijn ze jaloers op mij dat ik wel mijn opleidingen heb behaalt en een goede baan heb met een secretaresse voor de grammatica controle ;)

Held :roflol:
 
Je kan iemand niet uit die cirkel trekken dat zul je zelf moeten doen.

Ik heb vrienden van vroeger die op straat en alles hebben geleefd is hun eigen keuze niet de mijne.
Overal tegenaan schoppen nog altijd ipv de knop om en ergens aan de bak gaan hetzij als schoonmaker of iets anders.
 
Mensen die geen specifieke doelen hebben voor zichzelf zullen je sowieso niet gaan begrijpen. Ik probeer altijd de middenweg te vinden, maar dat werkt ook niet altijd.
Gewoon iets selectiever geworden voor waar ik wel of niet bij wilt zijn.

Mooie resultaten trouwens en veel succes met de nieuwe cyclus!
 
Ik heb een redelijk grote vriendengroep, en daarbuiten ook meerdere vriendengroepen
Maar merk dat ik met vooral m'n beste vrienden erg begin te botsen
Zij willen alleen maar zuipen, feesten en drugs gebruiken en ik zie daar echt de meerwaarde niet meer van in
Maar zij kunnen niet begrijpen dat ik sporten en langere termijn doelen boven hun verkies

Beetje lastig pakket, gelukkig heb ik wel andere vrienden die toekomst gericht zijn en hetzelfde denken als ik maar het is toch zonde dat er nu een soort van twee splitsing begint te vormen
Ben nu ook gewoon veel met m'n vriendin en nu voelt het voor hun alsof ik haar boven hun verkies, maar letterlijk als ze iets ondernemen kan het nooit zonder alcohol of drugs en vind dat op mijn leeftijd beetje fucked up worden om eerlijk te zijn

Oké genoeg sentimenteel geluld

Vanavond poseren oefenen + vacuum

Als je de 30 gepasseerd bent blijven er maar weinig vrienden over. Het worden kennissen die je af en toe nog eens gaat zien in de stad tijdens een event of een verjaardag.
 
Heb tetroine zalf gekregen ipv roa
Dermatoloog zei dat roa minder zin had als ik toch steroïden bleef gebruiken

Benieuwd hoe dat aan slaat
Maar wel een stuk chiller gezien dan niet mn hele huid uitgedroogd is
 
Als je de 30 gepasseerd bent blijven er maar weinig vrienden over. Het worden kennissen die je af en toe nog eens gaat zien in de stad tijdens een event of een verjaardag.
Echte vrienden leer je kennen zodra je stopt met feesten en alles wat er bij hoort . Heb helaas " vrienden "die ondanks dat ze een gezin hebben maar door blijven gaan en mij als saaie bestempelen . Persoonlijk vind ik het tragisch als 30 plussers weigeren op te groeien .Heeft allemaal te maken met de zwakzinnige instelling dat mensen goed zijn zoals ze zijn. Was hele tijd terug op een verjaardag en het zoontje van de jarige zong volle gas kind van de duivel mee , pa werd boos en gaf hem op zijn flikker . Mijn neef merkte terecht op : wat had je anders verwacht ? Als pappa en mamma ieder weekend aan de drugs zitten ! .
 
Echte vrienden leer je kennen zodra je stopt met feesten en alles wat er bij hoort . Heb helaas " vrienden "die ondanks dat ze een gezin hebben maar door blijven gaan en mij als saaie bestempelen . Persoonlijk vind ik het tragisch als 30 plussers weigeren op te groeien .Heeft allemaal te maken met de zwakzinnige instelling dat mensen goed zijn zoals ze zijn. Was hele tijd terug op een verjaardag en het zoontje van de jarige zong volle gas kind van de duivel mee , pa werd boos en gaf hem op zijn flikker . Mijn neef merkte terecht op : wat had je anders verwacht ? Als pappa en mamma ieder weekend aan de drugs zitten ! .
Sowieso als je jebroer opzet tijdens een feest ben je aso of kamper 🤣🤣
 
Ik heb een redelijk grote vriendengroep, en daarbuiten ook meerdere vriendengroepen
Maar merk dat ik met vooral m'n beste vrienden erg begin te botsen
Zij willen alleen maar zuipen, feesten en drugs gebruiken en ik zie daar echt de meerwaarde niet meer van in
Maar zij kunnen niet begrijpen dat ik sporten en langere termijn doelen boven hun verkies

Beetje lastig pakket, gelukkig heb ik wel andere vrienden die toekomst gericht zijn en hetzelfde denken als ik maar het is toch zonde dat er nu een soort van twee splitsing begint te vormen
Ben nu ook gewoon veel met m'n vriendin en nu voelt het voor hun alsof ik haar boven hun verkies, maar letterlijk als ze iets ondernemen kan het nooit zonder alcohol of drugs en vind dat op mijn leeftijd beetje fucked up worden om eerlijk te zijn
Herkenbaar verhaal dit. Ben totaal ‘ontvreemd’ van mijn vriendengroep binnen een jaar waar ik vroeger ieder weekend mee ging zuipen en snatsen. Toen ik in eerste instantie nog mee ging en niet dronk en niks gebruikte kreeg ik steeds kritiek daarop, onder het mom van dat het een grapje was. Vervolgens via insta en snapchat erachter komen dat ze vaak genoeg afspraken en mij niet meer mee vroegen. Sommige doen net alsof ze me niet kennen, wantja ik ben ‘anders’.
Beste is gewoon om inderdaad op jezelf te focussen en met like minded people om te gaan, of personen die je wel steunen in je doelen en ambities.

Sowieso een leuk log om te lezen dit, enorme progressie in een jaar. Ben echt benieuwd hoe je erop gaat staan bij de krachtig fit cup!
 
3 dagen aan de Tren A en mn libido is merkbaar verhoogd, meer energie en meer kracht

En ik voel me echt fucking goed

Dacht eerst dat t placebo was maar tis allemaal wel heel toevallig

M’n minor btw gehaald, dus dat is ook top ✌🏻
Training log ik straks
 
Back
Naar boven