MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Ja heb je een punt
Maar het begint nu wel best extreem te worden en als die zalf straks voor een reden niet aanslaat bij me ben ik helemaal ver van huis
Ik hoop met je mee dat het positief aan slaat! Het laatste wat je wilt is het hebben van een goede kast terwijl die vol zit met acne.

Respect dat je het kuren door zet, maar kijk uit. Hopelijk blijft het aantal littekens beperkt 😐
 
Ik ben blij met de ladies gym als ik dit zo allemaal lees over stinkende mannen OMG

En wat is ROA?
ik heb nu rhodiola rosea besteld als pre workout maar dat bedoelen jullie vast niet hahaha

en sorry dat ik zo ineens kom bemoeien, had ik zin in op deze zaterdag, moet eigenlijk mijn reiskosten indienen want net weer getankt voor 90 euro OMG
ff terug lezen Lies, en welkom!
 
  • Like
Waarderingen: LJ
Heb je het er al eens met je begeleider over gehad?

Ik ken ze in de gym vroeger die het ook heel erg hadden en waar tijdens het trainen de puisten kapotsprongen.
Naar mijn weten zijn hun met middelen en doseringen gaan spelen en werd het hierdoor minder.
 
En wat is ROA?
ik heb nu rhodiola rosea besteld als pre workout maar dat bedoelen jullie vast niet hahaha
Zoek even op het forum, genoeg over te vinden. Geen pre workout nee 😅
 
  • Haha
Waarderingen: LJ
Nou misschien kan je ROA ook wel gebruiken als pre workout ik zou het gewoon proberen ;)
 
Ik ben blij met de ladies gym als ik dit zo allemaal lees over stinkende mannen OMG

En wat is ROA?
ik heb nu rhodiola rosea besteld als pre workout maar dat bedoelen jullie vast niet hahaha

en sorry dat ik zo ineens kom bemoeien, had ik zin in op deze zaterdag, moet eigenlijk mijn reiskosten indienen want net weer getankt voor 90
Hebben ze serieus ladies gyms joh?
 
Lol wtf, upper body is aardig huge. Je bent in een paar maanden groter geworden dan ik in een paar jaar, lol.
Ook een beetje angle fraud :p
Weeg maar 78-79 ofc
 
Ziet er goed uit man wat is incline press of flye?
Thanks man!
Incline dumbell press & low to high chest flye

Heb je het er al eens met je begeleider over gehad?

Ik ken ze in de gym vroeger die het ook heel erg hadden en waar tijdens het trainen de puisten kapotsprongen.
Naar mijn weten zijn hun met middelen en doseringen gaan spelen en werd het hierdoor minder.
Jep die raadde ookal roa aan
 
Ook een beetje angle fraud :p
Weeg maar 78-79 ofc

Upper body ziet er iig goed en vol uit.

Ik weeg bijna 30kg meer maar voor mijn gevoel ben ik niet zo vol en rond. Moet ook maar zsm aan de tren goffedomme
 
Ik weet niet waar die meme vandaan komt dat roa je permanent verlost van alle acne. Ik heb diverse roa kuurtjes gedaan en krijg nog steeds acne. Wellicht dat dit van toepassing is bij iemand die geen steroids gebruikt. Zeker als je van blast naar cruise gaat en tren gebruikt ga je sowieso wat acne krijgen.

zsm aan de tren goffedomme
Tren maakt je platter. Of je moet er veel test bij gebruiken om te compenseren wellicht.
 
Ik weet niet waar die meme vandaan komt dat roa je permanent verlost van alle acne. Ik heb diverse roa kuurtjes gedaan en krijg nog steeds acne. Wellicht dat dit van toepassing is bij iemand die geen steroids gebruikt. Zeker als je van blast naar cruise gaat en tren gebruikt ga je sowieso wat acne krijgen.
Daarom dat ik er roa nu bijneem
Want die zalf zal wss voor de bestaande acne zijn
Maar gezien ik nu weer aan de tren ga, zal het weer toenemen
Tren maakt je platter. Of je moet er veel test bij gebruiken om te compenseren wellicht.
Serieus? Ik heb namelijk echt het tegenovergestelde gevoel lol
 
Maar gezien ik nu weer aan de tren ga, zal het weer toenemen
Ik merkte het ergste toen ik van tren afging. Wellicht door hormonale fluctuaties.

Serieus? Ik heb namelijk echt het tegenovergestelde gevoel lol
Wat is je stack? En cut of bulk je? Schijnbaar raped tren je glycogeen. Google maar eens: tren flatness. Schouders en traps werden bij mij wel voller door tren. Wellicht door die receptoren, maar de rest zeker flatter.
 
Ik merkte het ergste toen ik van tren afging. Wellicht door hormonale fluctuaties.


Wat is je stack? En cut of bulk je? Schijnbaar raped tren je glycogeen. Google maar eens: tren flatness. Schouders en traps werden bij mij wel voller door tren. Wellicht door die receptoren, maar de rest zeker flatter.
Blast naar cruise is tot nu toe iedere keer drama voor acne met die hormoon fluctuaties

Mn stack atm is:
250mg sust 1-7
200mg tren e 1-7
200mg mast e 1-7
150mg tren a 1-4

En ben nu aan het cutten, maar omdat schouders ronder worden geeft het misschien een vertekent beeld
 
Haha ja of een pruik op. Ga je ook mee samen trainen is altijd gezellig
 
Back
Naar boven