XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


  • Roa is een medicijn tegen (volwassenen) acne en werkt dus ook tegen die bijwerkingen van anabolen enzo.

    Rhodiola is een supplement wat mij veel heldere energie gaf om te kunnen trainen, denken, beter functioneren.

    Ja wees blij als je gym ietsje minder stinkt, haha. En fokkn bezine AAAH!
    oooo tnx, nu snap ik Roa.
    Ik ga vandaag Rhodiola proberen, en dan neem ik het alleen op trainingsdagen (sowieso 4x per week).
    En ook Alpha lipoic acid, ben benieuwd. Kinderspel vergeleken bij anabolen :engel:
     
    oooo tnx, nu snap ik Roa.
    Ik ga vandaag Rhodiola proberen, en dan neem ik het alleen op trainingsdagen (sowieso 4x per week).
    En ook Alpha lipoic acid, ben benieuwd. Kinderspel vergeleken bij anabolen :engel:
    Sarcastic I Dont Care GIF by Sound FX
     
    Welke waarden heb je nog opgevraagd bij je bloedwaardentest? Ik heb geloof ik dezelfde test gedaan en vroeg me af wat ik nog zou na laten checken wat de moeite waard is.
     
    Welke waarden heb je nog opgevraagd bij je bloedwaardentest? Ik heb geloof ik dezelfde test gedaan en vroeg me af wat ik nog zou na laten checken wat de moeite waard is.
    Cholesterol totaal pakket
    Dus LDL en HDL uitgebreider als het ware
    En vorige keer had ik ook oestrogeen erbij laten meten
     
    Cholesterol totaal pakket
    Dus LDL en HDL uitgebreider als het ware
    En vorige keer had ik ook oestrogeen erbij laten meten
    Pak zelf altijd Gino Lamers bij bloedwaardentest. Zelfde als Flex maar dan met Oestradiol vaak ook goedkoper dan Flex.
     
    Laatst bewerkt:
    Cholesterol totaal pakket
    Dus LDL en HDL uitgebreider als het ware
    En vorige keer had ik ook oestrogeen erbij laten meten
    Oke top bro ga ik ook nog even nabestellen.
    Pak zelf altijd Gino Lamers bij bloedwaardentest. Zelfde als Flex maar dan met Oestradiol vaak ook goedkoper dan Flex.
    Had ik zelf vroeger ook maar sinds ik cruise geen behoefte om mijn testosteron gehalte te weten en daar zitten veel van de kosten aan verbonden.

    Ps: kuur jij ook?:eek!:
     
    Had zoveel zin om te gymmen vandaag maar workout didn't hit, helaas
    Lippen zijn echt goed uitgedroogd maar betwijfel of dat van de roa is gezien ik 4 dagen rust tussen m'n roa had zitten

    Neutral Grip Pulldown
    2x12x67

    Low Row TuT
    2x12x70

    Lat Prayer wijdere stang
    1x15x33
    1x12x33

    Smith Row
    2x12x70

    Shrugs
    2x18x36

    Overig
    2x12x25

    Incline Dumbell Curl TuT
    3x12x12

    Machine Curl
    3x12x45

    Rope Hammer Curl
    1x15x26
    1x12x26
    1x12x21
     
    Drink je wel goed water?

    Waarom doe je geen dumbell row, t bar row of barbell row?
    Optrekken ben en blijf ik ook gek van doet voor mijn gevoel veel meer als pulldowns.
     
    Drink je wel goed water?
    Yess, maar kan altijd wel meer, denk dat ik 3-4 liter per dag drink
    Waarom doe je geen dumbell row, t bar row of barbell row?
    Optrekken ben en blijf ik ook gek van doet voor mijn gevoel veel meer als pulldowns.
    Ik doe ipv barbell row een smith row
    Bij barbell vind ik toch de stabiliteit van de rest van het lichaam een afhankelijke factor en heb dit niet bij smith rows waardoor ik het dus ook beter voel
     
    • Like
    Waarderingen: 6am
    Ik vind smith rows ook heel chill. Voel ze beter dan een reguliere barbell row.

    Doe trouwens altijd “reguliere” barbell rows (als ik ze doe…) met een ez-bar, dat is ook chill om eens te proberen.

    En bent over rows met dumbbells, ook lekker eens in de zoveel tijd.
     
    Ikzelf heb een paar keer op 1000-1200mg test-e gezeten, maar vond de sides(vooral mentaal) een beetje te, en fuckte daarom te veel met mijn gains. Persoonlijk kan ik tot 800mg test-e wel handelen. En ja, hoe meer test, hoe meer DHT. Dus als je gevoelig ervoor bent ga je inderdaad kaal af worden. Keto helpt voor mij wel daarmee. Als ik jou was zou ik het gewoon zelf proberen. Wellicht kun jij het beter handelen dan ik.

    Grappig dat je het aankaart. Toevallig ga ik over 2 weken voor het eerst EQ proberen. Ik heb wel een paar keer DHB geprobeerd, maar had mijn twijfels over de echtheid.

    Ik denk vooral omdat het een relatief slappe compound is en je er best wel veel van moet nemen om er echt van te gainen. En die aniexty dacht ik, maar dat is volgens mij ook gerelateerd aan het feit het je oestrogeen verlaagt. Te lage oestrogeen maakt je fucking bezorgd/gespannen/angstig etc.

    Was was jouw EQ dose? Ik ben benieuwd in ieder geval.

    Ik deed 600mg boldenone.

    Maar dat was sowieso niet echt een geslaagde bulkkuur. Ik zat toen een beetje te kloten met post workout insuline waar ik uiteindelijk heel snel moddervet van werd en tegen het einde van de cycle kreeg ik een galblaasontsteking waardoor ik een paar maanden niet fatsoenlijk kon eten en trainen en alles wat ik gegained had was ik min of meer weer kwijt, lol.

    Daarom ook mijn wens om het nog een keer over te doen.

    Je hebt het over mentale sides van high test… waar had je dan precies last van? Meestal hoor je toch dat mensen voornamelijk last krijgen van allerlei mentale sides van anabolics, niet zozeer van test. Maar kan best zijn dat jij dat wel had natuurlijk.
     
    Squat
    2x8x130
    Diepte weer parallel weet niet wat er aan de hand is maar het is echt frustrerend

    Leg Press uni 4 sec N
    2x12x85

    Leg Ext
    2x12x91
    Hendels zijn kapot waar je je aan vast kan houden

    LLC 4 sec N
    1x15x44
    1x13x44

    Rdl
    2x12x44

    Adductor
    1x15x65
    1x8x65

    Kuiten en cardio doe ik vnv
     
    Wat bedoel je met frusterend? Dat je niet dieper kan zakken of dat het gewicht niet hoog genoeg is?

    Leg Extensions zou ik niet al te zwaar doen ivm je knieën ik doe het zelf nooit meer erg zwaar.

    RDL daarentegen zou je mijns inziens gezien je squat wel met het dubbele aan gewicht mogen doen.
     
    Wat bedoel je met frusterend? Dat je niet dieper kan zakken of dat het gewicht niet hoog genoeg is?

    Leg Extensions zou ik niet al te zwaar doen ivm je knieën ik doe het zelf nooit meer erg zwaar.

    RDL daarentegen zou je mijns inziens gezien je squat wel met het dubbele aan gewicht mogen doen.

    Neem aan dat het dumbbells zijn.

    En op RDLs zwaar gaan is sowieso vrij zinloos als je doel is om dikke hamstrings te ontwikkelen.
     
    Wat bedoel je met frusterend? Dat je niet dieper kan zakken of dat het gewicht niet hoog genoeg is?

    Leg Extensions zou ik niet al te zwaar doen ivm je knieën ik doe het zelf nooit meer erg zwaar.

    RDL daarentegen zou je mijns inziens gezien je squat wel met het dubbele aan gewicht mogen doen.
    Rdls zijn met dumbells ;)

    Ja ik squatte eerst 145 met diepte en nu lukt het niet eens meer die diepte te halen met 130
    En dat in 1 maand tijd

    Leg Extension had ik ook last van mn knieen maar gebruik nu sleeves en sindsdien geen last meer van
     
    Ochtendgewicht 76,8 btw
    Lijpe drop :o
     
    • Like
    Waarderingen: ak
    Vanwege krachtverlies, of besteed je geen/niet voldoende aandacht aan rekken en strekken ?
    (parallel)
     
    Back
    Naar boven