MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Ik kom desnoods lopend om jou te heropvoeden.
Het blijft toch grappig die russische grootheidswaanzin.

Ga nu naar gewoon hopen dat je over een paar maanden nog werk en eten hebt en maak je over mij maar geen zorgen.
 

Betreft acne:​

Alle sides die je opnoemde, heb ik al op 20mg roa :o hoxyz
Uitgedroogde ogen, lippen, gezicht, huid, reet + random plekken op m'n lichaam waar schaafwonden zitten omdat het zo droog is

Purgen is wel echt vol in gang merk ik, m'n acne droogt wel echt uit als een malle, het lijkt wel alsof ik keihard verbrand ben op de plekken waar de acne zit, zo droog dat de huid is (ik ben niet in de zon geweest dus het is echt puur de roa/aklief)
-------
Ochtendgewicht: ~75,2
Morgen Dominator :D
Mocht je ook gaan en iemand zien met een kratereiland op z'n rug wees niet bang om me aan te spreken xxx


Hier wat fizeek shots gezien ik nu wel wat meer tevreden ben met hoe het er uit komt te zien
1657883818727.png
1657883830253.png

1657883890504.png
1657883921843.png
 
Roa... Tsja, je voelt goed hoe hard dat dat spul je lichaam nuked. Maar die tering zooi werkt wel echt verdomd goed :)
 
Roa... Tsja, je voelt goed hoe hard dat dat spul je lichaam nuked. Maar die tering zooi werkt wel echt verdomd goed :)
Ja dacht eerst zo'n lage dosis gaat niet veel doen maar ben echt positief verrast
Denk op dit tempo dat meerendeels gewoon weg is tegen september aan
 
  • Like
Waarderingen: ak
Je ziet wel al een flink verschil idd! 👏
 

Betreft acne:​

Alle sides die je opnoemde, heb ik al op 20mg roa :o hoxyz
Uitgedroogde ogen, lippen, gezicht, huid, reet + random plekken op m'n lichaam waar schaafwonden zitten omdat het zo droog is

Purgen is wel echt vol in gang merk ik, m'n acne droogt wel echt uit als een malle, het lijkt wel alsof ik keihard verbrand ben op de plekken waar de acne zit, zo droog dat de huid is (ik ben niet in de zon geweest dus het is echt puur de roa/aklief)
-------
Ochtendgewicht: ~75,2
Morgen Dominator :D
Mocht je ook gaan en iemand zien met een kratereiland op z'n rug wees niet bang om me aan te spreken xxx


Hier wat fizeek shots gezien ik nu wel wat meer tevreden ben met hoe het er uit komt te zien
Bekijk bijlage 562504Bekijk bijlage 562505
Bekijk bijlage 562507Bekijk bijlage 562508
Beter man, die acne verkracht je (toffe) fysiek, hoop voor je dat het werkt
 
Je ziet wel al een flink verschil idd! 👏
Ja maak ook progressie foto's van de acne zelf en de progressie gaat wel steady
Ben ook wel benieuwd hoeveel schade er uiteindelijk overblijft

Beter man, die acne verkracht je (toffe) fysiek, hoop voor je dat het werkt
Ja eens, als ik nu herinneringen krijg van 2 maanden geleden zie ik hoe veel minder definitie ik eigenlijk heb doordat het gewoon bedekt is door die acne
 
Pull up
1x14
1x10

Neutral Lat
1x12x67
1x8x67

Low Row
2x12x70 TuT

Smith Row
2x12x77,5
1x12x50

Shrug
2x20x36

Incline dumbell
3x15x10

Hammer Rope
3x15x23

Resterend -
 
Gebruik je nu Roa met de zalf gelijktijdig ?
 
Gebruik je nu Roa met de zalf gelijktijdig ?
Jep
Alleen zoals ik al zei zalf is soms kut want als niemand mn rug in kan smeren kan ik zelf niet bij bepaalde plekken en ik merk dat het daar nog wel extremer is (onderrug)

Maar zoals ik al eerder zei ik word gewoon zo moe van constant opmerkingen in de gym erover etc. (Nu draag ik wel vaak oversized shit maar dan nog)

Dat is de enige reden dat ik wil dat het snel verdwijnd, ik heb genoeg geduld voor het proces zelf maar elke dag lijkt wel een fucking loophole

Kan me niet voorstellen hoe kut het is als je bijvoorbeeld een vinger mist en mensen daar constant over moeten beginnen
 
Jep
Alleen zoals ik al zei zalf is soms kut want als niemand mn rug in kan smeren kan ik zelf niet bij bepaalde plekken en ik merk dat het daar nog wel extremer is (onderrug)

Maar zoals ik al eerder zei ik word gewoon zo moe van constant opmerkingen in de gym erover etc. (Nu draag ik wel vaak oversized shit maar dan nog)

Dat is de enige reden dat ik wil dat het snel verdwijnd, ik heb genoeg geduld voor het proces zelf maar elke dag lijkt wel een fucking loophole

Kan me niet voorstellen hoe kut het is als je bijvoorbeeld een vinger mist en mensen daar constant over moeten beginnen
Begrijpelijk ja, Had vroeger een jongen bij mij op school die zijn gezicht en hals onder had zitten
 
Begrijpelijk ja, Had vroeger een jongen bij mij op school die zijn gezicht en hals onder had zitten
Ik had vroeger ook heel m'n kop vol zitten met echt nog veel dikkere acne dan dat op m'n rug
Dat op m'n rug is echt kinderspel met wat ik heb gehad (qua gradatie dan)

Andere mensen vinden het allemaal heel heftig maar als ik nu naar m'n eigen rug kijk vind ik het meevallen omdat ik weet hoe erg acne kan worden, de hoeveelheid is gewoon fucked

Heb zelfs aan die acne geen littekens overgehouden terwijl ik er constant aan zat, dus ben daar wel redelijk blij mee

Nu denk ik wel, als ik niet aan de roa was begonnen en die zalf op tijd
Dat het best mogelijk had kunnen zijn dat m'n rug er zo uit had gezien:

 
Ben ook wel benieuwd hoeveel schade er uiteindelijk overblijft
De kans dat er lichte littekens over blijven is natuurlijk groot. Hopelijk blijf je er nu wel zo veel als mogelijk vanaf. Hoewel ik weet hoe moeilijk dat kan zijn 😅
Maar zoals ik al eerder zei ik word gewoon zo moe van constant opmerkingen in de gym erover etc. (Nu draag ik wel vaak oversized shit maar dan nog)
Draag je af en toe tanktops in de gym dat iedereen het ziet? Of is het zelfs met de oversized shirts nog zichtbaar?
Heb zelfs aan die acne geen littekens overgehouden terwijl ik er constant aan zat, dus ben daar wel redelijk blij mee
Hopen op dezelfde uitkomst dan!

Goede fysiek en lekker genieten op Dominator 😎
 
Als je de roa verhoogd is het misschien wel helemaal weg bij je 1e wedstrijd.
 
Leuk je gezien te hebben man!
 
Jep
Alleen zoals ik al zei zalf is soms kut want als niemand mn rug in kan smeren kan ik zelf niet bij bepaalde plekken en ik merk dat het daar nog wel extremer is (onderrug)

Maar zoals ik al eerder zei ik word gewoon zo moe van constant opmerkingen in de gym erover etc. (Nu draag ik wel vaak oversized shit maar dan nog)

Dat is de enige reden dat ik wil dat het snel verdwijnd, ik heb genoeg geduld voor het proces zelf maar elke dag lijkt wel een fucking loophole

Kan me niet voorstellen hoe kut het is als je bijvoorbeeld een vinger mist en mensen daar constant over moeten beginnen
Gaat wel over ze moeten je niet onzeker man altijd dat gezeik op anderen.
 
Draag je af en toe tanktops in de gym dat iedereen het ziet? Of is het zelfs met de oversized shirts nog zichtbaar?
Jep draag soms tanktops en dan is het wel goed zichtbaar
Maar nu ben ik een stuk bruiner door de zon gisteren en valt het nog minder op dus dat is wel top :p
 
Back
Naar boven