MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dat is wel echt veel 12 kg in 7 weken, niet bang dat je te snel gaat? in gaat leveren te plat komt te staan? of andere gezondheidsproblemen gaat krijgen?
max een halve kilo per week wat je ongeveer maar hoort te verliezen.
Hmm denk dat het uiteindelijk wel meevalt met vocht, glycogeen etc
Nu moet ik zeggen 7 weken geleden was echt piek gewicht
Dit is nu afgelopen 7 weken het verschil, was ook best bloated links
1660051934694.png


83 vs 71kg
 
Hoe is je bloeddruk gemiddeld nu in je blast en aan de clen?

Met de bb klasse staan we in dezelfde line up aangezien dat tot 80kg allemaal 1 klasse is en ik probeer net onder die 80 te komen.

Classic niet dan zit je in een andere lengte klasse.
 
Binnenkort even meten, al tijdje niet meer gedaan
Wel belangrijk man, ff 2x pw met de thuismeter thuis even meten is kleine moeite en belangrijke data. Gezondheid niet negeren, zit nu al stevig in je blast en met toevoeging van clen kan je bloeddruk hoger zijn dan je wellicht denkt aangezien je een hoge bloeddruk niet voelt.
 
Hmm denk dat het uiteindelijk wel meevalt met vocht, glycogeen etc
Nu moet ik zeggen 7 weken geleden was echt piek gewicht
Dit is nu afgelopen 7 weken het verschil, was ook best bloated links
Bekijk bijlage 564728

83 vs 71kg
En daarom vind ik kurkdroog echt helemaal niks (heb dan ook geen wedstrijdambities dus nogal logisch). Begrijp me niet verkeerd je ziet er top en ripped uit maar benen zien er gewoon beter uit links of het ligt aan de belichting?
 
Wel belangrijk man, ff 2x pw met de thuismeter thuis even meten is kleine moeite en belangrijke data. Gezondheid niet negeren, zit nu al stevig in je blast en met toevoeging van clen kan je bloeddruk hoger zijn dan je wellicht denkt aangezien je een hoge bloeddruk niet voelt.
Mijn bloeddruk is lager juist op clen maar goed neemt niet weg met de gear dat je wel je bloeddruk af en toe moet meten.
 
En daarom vind ik kurkdroog echt helemaal niks (heb dan ook geen wedstrijdambities dus nogal logisch). Begrijp me niet verkeerd je ziet er top en ripped uit maar benen zien er gewoon beter uit links of het ligt aan de belichting?
Huh? Bril niet op ofzo?
 
En daarom vind ik kurkdroog echt helemaal niks (heb dan ook geen wedstrijdambities dus nogal logisch). Begrijp me niet verkeerd je ziet er top en ripped uit maar benen zien er gewoon beter uit links of het ligt aan de belichting?
Hij ziet er focking uit man, voor iemand van 70kg bij 1.72m (in lichte boxer)
 
Huh? Bril niet op ofzo?
Dat ook. Gewoon iets voller is vrij logisch toch? Verder ook absoluut niet slecht bedoeld anders had ik dat wel gezegd. Inderdaad bruut ripped vergeleken met eerst, vooral de chest en schouders.

Edit. Bij nader inzien. Eerste foto gap tussen de benen en tweede foto niet. Wellicht toch een bril kopen, gewoon belichting. 😅
 
dat is wel echt veel 12 kg in 7 weken, niet bang dat je te snel gaat? in gaat leveren te plat komt te staan? of andere gezondheidsproblemen gaat krijgen?
max een halve kilo per week wat je ongeveer maar hoort te verliezen.
Mwah, als ie goed de overgang naar nieuw onderhoud doet dan komt t wel goed. Niet gaan bingen in ieder geval. Je hebt meer spierbehoud met max 1% van je gewicht p week. Geldt ook voor aankomen en vet/lean mass verhoudingen. Al zou ik daarmee wat meer uitkijken, esthetisch gezien.
 
Mwah, als ie goed de overgang naar nieuw onderhoud doet dan komt t wel goed. Niet gaan bingen in ieder geval. Je hebt meer spierbehoud met max 1% van je gewicht p week.
Ja verschilt wel hoe lean je bent
Range gaat vgm van 0,5% tot 1,5% afhankelijk van vet percentage
 


Heb nu best wat posing filmpjes gezien met allemaal verschillende transities dus ben nu verschillende aan het uitproberen

Vooral stabiliteit tijdens quarter turns vind ik echt erg lastig
 
Bekijk bijlage 564777

Heb nu best wat posing filmpjes gezien met allemaal verschillende transities dus ben nu verschillende aan het uitproberen

Vooral stabiliteit tijdens quarter turns vind ik echt erg lastig
vergeet het knijpen van je hamstrings/glutes niet met je backposes. geen idee of je dit doet aangezien je met een langebroek aan poseert.
 
vergeet het knijpen van je hamstrings/glutes niet met je backposes. geen idee of je dit doet aangezien je met een langebroek aan poseert.
Ik span vanuit onder naar boven aan dus jup :p
Alleen nog wel knap lastig
 
Bekijk bijlage 564777

Heb nu best wat posing filmpjes gezien met allemaal verschillende transities dus ben nu verschillende aan het uitproberen

Vooral stabiliteit tijdens quarter turns vind ik echt erg lastig
Hoelang ben jij nu aan het sporten en sinds wanneer op AAS? Qua lengte niet veel verschil en je ziet er gruwelijk uit!
 
Hij had ook al een goede basis vooraf
Wat is precies een ‘goede basis’? Wanneer kan ik ervan uit gaan dat ik een goede basis heb, dat is in principe het enige wat mij nu vasthoud van kuren.

Als ik mijn deficit, maintenance en surplus weet en hier ook aan kan houden met de juiste macros. Heb ik dan een goede basis? Ik geloof dat ik qua training al zeker een goede basis heb
 
Zie openingspost
 
Wat is precies een ‘goede basis’? Wanneer kan ik ervan uit gaan dat ik een goede basis heb, dat is in principe het enige wat mij nu vasthoud van kuren.

Als ik mijn deficit, maintenance en surplus weet en hier ook aan kan houden met de juiste macros. Heb ik dan een goede basis? Ik geloof dat ik qua training al zeker een goede basis heb
Je hebt toch al anavar gedaan, is toch ook 'kuren'? Of was jij dat niet? :p
 
Back
Naar boven