MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Hij had ook al een goede basis vooraf
Mwah, idealiter is de basis wel beter, vooral qua kennis en ervaring. TS had een goede startpositie, en waarschijnlijk aardige genetics, maar goede basis vind ik iets anders.

Overigens geen kritiek, iedereen is vrij om zelf die keuze te maken.
 
Hoelang ben jij nu aan het sporten en sinds wanneer op AAS? Qua lengte niet veel verschil en je ziet er gruwelijk uit!
Ik sport 4-5 jaar
Waarvan 2-3 jaar weggegooid omdat:
Crash diet, dirty bulk, te weinig eten, teveel sporten, niet rusten, teveel alcohol etc.

Sinds 21 november vorig jaar aan le roids
 
Dat kan ijlen lange discussie zijn/worden. Je weet wat ik bedoel in elk geval.
hij zag er beter uit dan menigeen die gaat gebruiken.
Mwah, idealiter is de basis wel beter, vooral qua kennis en ervaring. TS had een goede startpositie, en waarschijnlijk aardige genetics, maar goede basis vind ik iets anders.

Overigens geen kritiek, iedereen is vrij om zelf die keuze te maken.
 
Dat kan ijlen lange discussie zijn/worden. Je weet wat ik bedoel in elk geval.
hij zag er beter uit dan menigeen die gaat gebruiken.
Dat zeker. Punt is dat meer mensen meelezen het als referentie gebruiken. Hoe dan ook, punt is duidelijk en inderdaad niet de plek voor deze discussie :p
 
Oh je bedoelt qua lichaam. Ik zie er inderdaad niet zo goed uit als Vypaw voor zijn cycle. Ik dacht een goede basis was meer qua kennis over voeding, trainingen en AAS
In mijn ogen is een goede basis als je het spelletje gewoon snapt

Er zijn gasten die 30 jaar trainen en 0 progressie hebben geboekt
En er zijn gasten die 2 jaar trainen en alles al geoptimaliseerd hebben qua herstel, voeding etc.

Mijn naturel fysiek was "prima" vind ik zelf, ik denk dat mijn start fysiek wel gewoon een basis natty fysiek was met iemand die let op voeding en training, waar ik zeker naturel ook meer had uit kunnen halen
 
Enige struggle is op dit moment die fucking acne die maar niet wilt verdwijnen :o
Siem zei dat zowel hij als ik daar op afgerekend kan worden en dat zou wel erg kut zijn
 
Enige struggle is op dit moment die fucking acne die maar niet wilt verdwijnen :o
Siem zei dat zowel hij als ik daar op afgerekend kan worden en dat zou wel erg kut zijn
De ervaring neemt niemand van je af en word je eerste of laatste boeien, je staat er wel. Iedereen begint ergens en fouten maken doet iedereen en daarvan leer/ontwikkel je jezelf mee.

Achteraf gezien zal je ook wel bepaalde dingen van jou traject wellicht anders hebben gedaan, maar kijk vooruit daar kan je nog wat aan doen.
 
Enige struggle is op dit moment die fucking acne die maar niet wilt verdwijnen :o
Siem zei dat zowel hij als ik daar op afgerekend kan worden en dat zou wel erg kut zijn
In welke zin afgerekend ?
 
Ik sport 4-5 jaar
Waarvan 2-3 jaar weggegooid omdat:
Crash diet, dirty bulk, te weinig eten, teveel sporten, niet rusten, teveel alcohol etc.

Sinds 21 november vorig jaar aan le roids
In mijn ogen is een goede basis als je het spelletje gewoon snapt

Er zijn gasten die 30 jaar trainen en 0 progressie hebben geboekt
En er zijn gasten die 2 jaar trainen en alles al geoptimaliseerd hebben qua herstel, voeding etc.

Mijn naturel fysiek was "prima" vind ik zelf, ik denk dat mijn start fysiek wel gewoon een basis natty fysiek was met iemand die let op voeding en training, waar ik zeker naturel ook meer had uit kunnen halen

Twijfel zelf om wel/niet AAS te gebruiken. Je kan enigszins een goed fysiek bouwen als natty, als je alles optimaal doet is dat zeker haalbaar. Anderzijds vind ik een look van een enhanced mooier.

Wegen de voordelen op tegen de nadelen is dan de vraag. Fysiek vs gezondheid, al hoewel je het enigszins gezond kan doen. Aan de andere kant ga ik nooit bij de top komen en dat hoeft ook niet. Heb ondertussen andere doelen, buiten BB om. Is het dan de moeite waard om AAS te gebruiken.

Cutten lukt mij. Bulken vind ik lastig. Wordt te snel vet -> kwestie van te veel eten -> komt door m'n mindset. Mag meer kcal dus eet ik meer kcal.

Wil in ieder geval deze bulk afronden en dan einde jaar cutten. Dan in mei fotoshoot ready zijn om mijn fysiek met de shoot van de contest prep te vergelijken. Als de HARNAS studie dan nog loopt en ik kan meedoen, ga ik zeker kuren. Anders weet ik het nog niet. Heb nog geen 5 jaar getraind en geen 'fundament'.

Wat zijn nog meer zaken om mee te nemen in de overweging?
 
Onit zou ik niet gelijk met Tren beginnen. Die zorgt grotendeels voor de look denk ik waar jij het over hebt. Niet TestE kuurtje.
 
De ervaring neemt niemand van je af en word je eerste of laatste boeien, je staat er wel. Iedereen begint ergens en fouten maken doet iedereen en daarvan leer/ontwikkel je jezelf mee.

Achteraf gezien zal je ook wel bepaalde dingen van jou traject wellicht anders hebben gedaan, maar kijk vooruit daar kan je nog wat aan doen.

In welke zin afgerekend ?
Afgerekend alsin slechte plaatsing
En ook Siem krijgt dan negatieve feedback van jury
Mij maakt het niet uit, ik wil gewoon die wedstrijd doen
Maar is wel lullig als iemand anders door mij dan gezeik krijgt
 
Afgerekend alsin slechte plaatsing
En ook Siem krijgt dan negatieve feedback van jury
Mij maakt het niet uit, ik wil gewoon die wedstrijd doen
Maar is wel lullig als iemand anders door mij dan gezeik krijgt
Jazeker, dat is fckd
 
Wat zijn nog meer zaken om mee te nemen in de overweging?
Geld.

Als je geen kut om je gezondheid geeft dan is gear niet te duur, maar wil je preventief je organen bijstaan dan moet je supps nemen die duurder zijn dan je cycle, nog niet gepraat over 3/4x pj bloedwaarden test en je thuis apparatuur zoals een bloeddruk meter / glucose meter etc.
 
Als ik Siem was zou ik geen wandelende pukkel het podium op laten gaan als atleet van mij.
 
Onit zou ik niet gelijk met Tren beginnen. Die zorgt grotendeels voor de look denk ik waar jij het over hebt. Niet TestE kuurtje.
Ga ik ook zeker niet doen. Ben voorstander om te beginnen met het minimum en dat zal dan een Test only kuur worden.

Kijken hoe ik daarop reageer en dan eventueel in latere fases doorpakken. Wil niet huge worden. Wil atletisch ogen, alles in proporties en niet als een monster.

Zal dan tevens een coach nemen die daar verstand van heeft en heb daarvoor al contact gelegd.
 
Geld.

Als je geen kut om je gezondheid geeft dan is gear niet te duur, maar wil je preventief je organen bijstaan dan moet je supps nemen die duurder zijn dan je cycle, nog niet gepraat over 3/4x pj bloedwaarden test en je thuis apparatuur zoals een bloeddruk meter / glucose meter etc.
Heb je een inschatting van wat jij (of jullie als andere reageren) kwijt bent per maand aan gear, supps etc.
 
Back
Naar boven