Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 137

Bezoekers in dit topic

Leuke discussie als mensen denken dat je extreem veel gear nodig hebt om massa te maken of shredded te worden, zou het “probleem” eerder opzoeken wat je allemaal in je mond stopt.

Mensen die niet shredded on stage staan moeten toch hun dieet eens aanpassen en niet meer gear gaan injecteren, wat overigens wel veel gedaan word. 🥹
 
Daar gaat Bullshark hele punt niet over, het gaat er om dat die nog helemaal geen grammen aan gear nodig heeft.

En als die een mister O fysiek wilt en er daadwerkelijk de genen voor heeft kan die er nog wel 5 tot 8 jaar voor uitrekken voordat die daadwerkelijk daar in de buurt komt.
De een snuift grammen de ander spuit ze
 
De een snuift grammen de ander spuit ze

utp81qupqut41.jpg
 
Ik merkte cosmetisch wel iets meer van primo dan van mast voor m’n gevoel, maar dat was het dan ook :p
Ja primo schijnt ook minder gezondheids schade te doen en ik werd er een stuk harder van dan mast voor men gevoel. Maar dam moet je wel zeker weten ook dat je primo echt primo is. En die 100mg/ml kan ook vervelend worden.
Moet overigens wel zeggen dat ik op deze cruise echt heel lekker ga

Geen idee waaraan het ligt maar ik boek echt heel veel progressie op het moment voor m’n gevoel

Zowel kracht als fysiek
Maar goed na awakenings ben ik weer ultra ecto mode wss 🤓
Rebound 😁
 
Ja primo schijnt ook minder gezondheids schade te doen en ik werd er een stuk harder van dan mast voor men gevoel. Maar dam moet je wel zeker weten ook dat je primo echt primo is. En die 100mg/ml kan ook vervelend worden.
Eerder de prijs die vervelend wordt :roflol:
Heb niet meer dan 200mg primo gerund dus dan valt het aantal ml nog mee, maar als je hoger gaat doseren lijkt me dat wel hinderlijk worden ja
 
Ochtendgewicht + 480 gram t.o.v vorige week
Kcal ietsjes verlaagd

Shoulder to waist ratio word steeds beter
Eetlust is kut maar we schuiven het gewoon naar binnen

Incline DB Row
2x15x24

Shrug
2xFailurex24

Lat Pulldown
1x10x72
1x8x72 + 2 forced

High Row
2x10x52
Miss vervangen door iets anders

Machine Row

2x8x90

Incline, flat, flye, prayer, bicep, tricep
 
Weet dat ik zei 3 maanden geen progressie foto’s maar het echt lekker dus oeps

Hier 2 maanden aan back & arm gains;
11F4C0B5-6A5D-489A-8E6B-CC0523019B20.jpeg

Gisteren thuis gewerkt en aan mn stagebegeleider aangegeven dat ik me echt hersendood voel door de stage
Moet 9 uur per dag hetzelfde doen al 6 weken
Vandaag gesprek dus ben benieuwd

Als ik voor januari rond 3K omzet draai met mn eigen coaching mag ik afstuderen in mn eigen bedrijf als het goed is

En ik zie dat zeker wel haalbaar in hoe het nu gaat
Dus even vlammen ✌🏻
 
Weet dat ik zei 3 maanden geen progressie foto’s maar het echt lekker dus oeps

Hier 2 maanden aan back & arm gains;

Gisteren thuis gewerkt en aan mn stagebegeleider aangegeven dat ik me echt hersendood voel door de stage
Moet 9 uur per dag hetzelfde doen al 6 weken
Vandaag gesprek dus ben benieuwd

Als ik voor januari rond 3K omzet draai met mn eigen coaching mag ik afstuderen in mn eigen bedrijf als het goed is

En ik zie dat zeker wel haalbaar in hoe het nu gaat
Dus even vlammen ✌🏻
Anders kan je altijd de illie manier nemen van nepfacturen. Gaat je wel wat belasting kosten maar moet je maar even kijken of het waard is. Kan je als ZZP coach ook belasting aftrekken van voedingssupplementen, gezonde eten (groente, vlees, etc), sport accessoires etc?
 
Anders kan je altijd de illie manier nemen van nepfacturen. Gaat je wel wat belasting kosten maar moet je maar even kijken of het waard is. Kan je als ZZP coach ook belasting aftrekken van voedingssupplementen, gezonde eten (groente, vlees, etc), sport accessoires etc?
Haha ja ik kan sowieso goed photoshoppen als het om dat soort dingen gaat dus dat komt wel goed
Je kan coaching en sport accesiores vgm wel aftrekken ja, voeding geen idee
 
Want van meer gear wordt je groter?
Ja 😂. Waarom zit jij anders niet op
500 test Ipv op 1,5? Van meer gear wordt je gewoon groter, indien natuurlijk alles in check is he.
 
Ja 😂. Waarom zit jij anders niet op
500 test Ipv op 1,5? Van meer gear wordt je gewoon groter, indien natuurlijk alles in check is he.
Omdat het niet zijn 3e kuur is? Hoe hoger je begint hoe meer je later nodig hebt dus als hij op 1.5g was begonnen zat hij nu mss op 3 voor hetzelfde resultaat
 
Omdat het niet zijn 3e kuur is? Hoe hoger je begint hoe meer je later nodig hebt dus als hij op 1.5g was begonnen zat hij nu mss op 3 voor hetzelfde resultaat

Dit valt denk ik ook wel mee.

Er is gewoon voor iedereen een sweet spot qua doseringen en als je die eenmaal gevonden hebt kan je daar gewoon op blijven groeien. Het is niet zo dat je altijd maar meer en meer moet doen voor gains.
 
1666191862463.png
 
Ja 😂. Waarom zit jij anders niet op
500 test Ipv op 1,5? Van meer gear wordt je gewoon groter, indien natuurlijk alles in check is he.
na meerdere kuren kom je vanzelf op hogere dosis, maar in het begin hoeft dat niet. Ken niemand die 2e of 3e kuur 1.5g Test pakt
 
Ja 😂. Waarom zit jij anders niet op
500 test Ipv op 1,5? Van meer gear wordt je gewoon groter, indien natuurlijk alles in check is he.
Er zit een limiet op maar open vooral een log en zet eens 5gr aan gear om te zien of je dan oppeens op de mr. O staat.
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven