MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Nog gefeliciteerd! Beetje een leuke dag gehad?
 
Happy bday nog buffel 💪🏽
 
Gefeliciteerd kerel!
 
Toch maar cardio gaan implementeren

Kom dichterbij de 80kg en begin weer kortademig te worden

9D09DAF5-DFA4-40E3-9578-F604C99F5CAE.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Mooie positie om even wat te cutten dan
 
BSS
2x12x30

LP
2x12x82,5

Leg Ext
1x15x65
1x12x65

LLC
1x8x63
1x7x63

RDL
2x10x44

Adduct
2x-x56

Calf
x-x-x
 
op 150mg sust houd je mooi massa aan. ~10kg boven normale gewicht zou niet voor kortademigheid moeten zorgen
 
op 150mg sust houd je mooi massa aan. ~10kg boven normale gewicht zou niet voor kortademigheid moeten zorgen
Kortademig heeft iig niet met je bw te maken, je bent niet obeesed.

Doe je nog cardio of zet je stiekem tren 😗
Nee lijkt mij ook niet, maar vorige keer toen ik 80kg woog had ik precies hetzelfde
Alhoewel ik toen wel een stuk meer water vasthield
En zoals ik zei doe ik nu geen cardio (op 10k stappen na elke dag) dus ik ga dat weer even doen
 
  • Like
Waarderingen: ak
Meet je je bloeddruk ook?
 
Ik merkte ook wat kortademigheid vorige bulk. Denk beetje combinatie van snelle gewichtstoename, vochtretentie en veel eten wegdrukken. Vooral door een hele volle buik kan je weinig ademruimte over houden. Hoog ademen is funest, maar door je buik ademen gaast dan bijna niet.
 
Meet je je bloeddruk ook?
Ja maar niet heel vaak om eerlijk te zijn

Ik merkte ook wat kortademigheid vorige bulk. Denk beetje combinatie van snelle gewichtstoename, vochtretentie en veel eten wegdrukken. Vooral door een hele volle buik kan je weinig ademruimte over houden. Hoog ademen is funest, maar door je buik ademen gaast dan bijna niet.
Die vochtretentie had ik vorige keer wel echt veel last van ook ja, slaap apneu ook maar geen idee of ik dat nu heb
Hoe lang train je nu al en hoeveel kuurtjes heb je achter de rug?💪
Ik train nu 5 jaar man, waarvan ongeveer 3 fatsoenlijk
3 kuurtjes achter de rug nu
 
Ik merkte ook wat kortademigheid vorige bulk. Denk beetje combinatie van snelle gewichtstoename, vochtretentie en veel eten wegdrukken. Vooral door een hele volle buik kan je weinig ademruimte over houden. Hoog ademen is funest, maar door je buik ademen gaast dan bijna niet.
Je maag kan tegen je diafragma aan drukken meen ik.
 
Die vochtretentie had ik vorige keer wel echt veel last van ook ja, slaap apneu ook maar geen idee of ik dat nu heb
Ja ik had daar de vorige run met NPP erbij veel last van. Als ik dat nu introduceer ben ik gegarandeerd over een week 2+kg zwaarder.
 
Back
Naar boven