XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben vandaag gestart met cut
    Afgelopen dagen eten was zo moeizaam

    Nu @ 2000 kcal en heb zelfs moeite met dit te halen op het moment
    Wil t ff 2 weken aanhouden en dan kijken of ik verder ga cutten

    Misschien dat ik cut tot eind dit jaar en dan eind januari weer ga blasten als mn acne gefixt is maar dat is even aankijken
     
    Als ik 80kg Ochtendgewicht hit ga ik cutten
    Was al van te voren mn plan :p
    Ben ook wel ff toe aan een kleine cut

    Snap het wel man. Ik vind bulken ook geen pretje, dat fucking proppen dag in dag uit. Tuurlijk, er zijn er genoeg die een geweldige eetlust hebben, maar iedereen is anders. Ik had tijdens mijn laatste cut zelfs moeite met mijn kcals te halen, wat het cutten makkelijk maakt. Maar ik zou blijven bouwen bro, zomer laat nog wel ff op zich wachten. Beter nu een procentje meer dan later kilootje minder.
     
    Ben vandaag gestart met cut
    Afgelopen dagen eten was zo moeizaam

    Nu @ 2000 kcal en heb zelfs moeite met dit te halen op het moment
    Wil t ff 2 weken aanhouden en dan kijken of ik verder ga cutten

    Misschien dat ik cut tot eind dit jaar en dan eind januari weer ga blasten als mn acne gefixt is maar dat is even aankijken
    Heb net 10 pannenkoeken op :D
    Ik zei tegen de kleinste; ik heb honger, kan wel tien pannenkoeken op...
     
    Zoo wel flinke stap naar 2000kcal. Honger is vast binnen paar dagen terug, had ik laatste minicut ook. Van nieteens een maaltijd naar binnen kunnen krijgen naar kramperen van de honger in 1 week tijd haha
     
    Snap het wel man. Ik vind bulken ook geen pretje, dat fucking proppen dag in dag uit. Tuurlijk, er zijn er genoeg die een geweldige eetlust hebben, maar iedereen is anders. Ik had tijdens mijn laatste cut zelfs moeite met mijn kcals te halen, wat het cutten makkelijk maakt. Maar ik zou blijven bouwen bro, zomer laat nog wel ff op zich wachten. Beter nu een procentje meer dan later kilootje minder.
    Ik ga even 2 weken minicut doen, kijken wat dat brengt qua honger

    Laatste heb je zeker gelijk in, wilde sowieso niet extreem cutten

    Heb ook net iets teveel kcal gepakt want kwam halve kilo per week aan maar ik was te gretig voor weight gain

    Maar stel mn acne gaat goed kan ik de cut doorzetten en daarna blasten want dat kriebelt nu gewoon heel erg :p
     
    Zoo wel flinke stap naar 2000kcal. Honger is vast binnen paar dagen terug, had ik laatste minicut ook. Van nieteens een maaltijd naar binnen kunnen krijgen naar kramperen van de honger in 1 week tijd haha
    Ja ik hoop hetzelfde effect te krijgen
    Die honger die ik had na mn prep cut was ook echt belachelijk

    8K kcal weggewerkt op 1 dag :roflol:
     
    In mijn gym zijn er weer een aantal in prep.
    Dan heb ik ook gelijk weer zin om te cutten.
    Maar goed eerst nog even een maandje of drie bouwen😎
     
    Snap het wel man. Ik vind bulken ook geen pretje, dat fucking proppen dag in dag uit. Tuurlijk, er zijn er genoeg die een geweldige eetlust hebben, maar iedereen is anders. Ik had tijdens mijn laatste cut zelfs moeite met mijn kcals te halen, wat het cutten makkelijk maakt. Maar ik zou blijven bouwen bro, zomer laat nog wel ff op zich wachten. Beter nu een procentje meer dan later kilootje minder.
    Lol welkom terug
     
    Goed nieuws
    Heb een go gekregen om af te studeren in mn eigen bedrijf :D
    Moest een externe coach regelen, dat wordt dus de eigenaar van m'n gym
    Merk dat ik door stage bijna geen energie meer heb om voor mezelf bezig te zijn en dat vind ik best zonde

    Nu alleen nog vanmiddag tegen m'n stagebedrijf vertellen dat ik weg ga na januari, enige kutte is dat ik nu echt 50% verantwoordelijk ben voor heel m'n afdeling, dus ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen als ik straks wegval
    Gezien zij er vanuit gingen dat ik een jaar daar bleef (heb dit nooit gezegd)
    Ook kan ik het niet in real life vertellen omdat ze in het buitenland zijn dus het moet of via text/bellen wat ook helemaal kut is maar goed

    Heb wel al wat mooie dingen gepland staan in Januari in ieder geval


    Incline DB Row
    2x15x28

    Lat Pulldown
    2x10x73

    High Row
    2x10x57

    Machine Row
    2x8x100

    Incline Smith
    1x8x90
    1x6x90

    Flat DB
    2x8x38

    Pec Deck
    2x-x-

    Lat Prayer

    2x15x28
     
    In mijn gym zijn er weer een aantal in prep.
    Dan heb ik ook gelijk weer zin om te cutten.
    Maar goed eerst nog even een maandje of drie bouwen😎
    Ik ben liever aan het bulken maar dan moet m'n eetlust wel mee zitten :p
     
    Je bent 50% verantwoordelijk voor een afdeling als stagiair?
    Jep :o
    Sales afdeling is letterlijk ik en m'n stagebegeleider en we hebben het nu ook echt heel druk, dus als ik straks weg val is dat wel fucked up
     
    Jep :o
    Sales afdeling is letterlijk ik en m'n stagebegeleider en we hebben het nu ook echt heel druk, dus als ik straks weg val is dat wel fucked up
    Fuck dat, je bent stagiaire en hebt zoveel verantwoordelijkheid. Dan verdienen ze het wel
     
    Word je ook betaald naar die 50% verantwoordelijkheid?
     
    Daar leer je juist van.
    Omdat je zoveel verantwoordelijkheid hebt zijn ze afhankelijk van jou (een stagiaire). Ik geloof dat je dan zeker wel wat van het bedrijf kan vragen. Extra ‘stagevergoeding’ of een bonus oid. Leren is leuk maar nog leuker is leren en verdienen
     
    Word je ook betaald naar die 50% verantwoordelijkheid?
    Zal het je nog sterker vertellen
    Krijg €150,- stagevergoeding en m'n school kost €250 per maand
    Betaal dus €100,- om 40 uur per week te werken :roflol:
    Fuck this wage slave life bruh
     
    Zal het je nog sterker vertellen
    Krijg €150,- stagevergoeding en m'n school kost €250 per maand
    Betaal dus €100,- om 40 uur per week te werken :roflol:
    Fuck this wage slave life bruh
    Stage is echt moderne slavernij. Niet om ‘stoer’ over te komen maar ik kreeg als 16 jarige stagiaire die een MBO opleiding deed 250 euro stagevergoeding. Je zou het besproken moeten hebben. Vooral als je identieke werkzaamheden voert als jouw stagebegeleider
     
    Back
    Naar boven