MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Stage is echt moderne slavernij. Niet om ‘stoer’ over te komen maar ik kreeg als 16 jarige stagiaire die een MBO opleiding deed 250 euro stagevergoeding. Je zou het besproken moeten hebben. Vooral als je identieke werkzaamheden voert als jouw stagebegeleider
Wow dat is best indrukwekkend. Je zegt het er nog expliciet bij, maar ik kan het toch niet echt anders interpreteren dan dat je gewoon heel stoer bent.
 
Als stagiair? Ik kreeg niets hoor :o
Zal het je nog sterker vertellen
Krijg €150,- stagevergoeding en m'n school kost €250 per maand
Betaal dus €100,- om 40 uur per week te werken :roflol:
Fuck this wage slave life bruh
Dit is gewoon schandalig, ik snap ook niet waarom zoveel mensen dit pikken.

Heb bij m'n huidige stage voor elkaar gekregen om 1200,- per maand te krijgen en mag 1 dag in de week buiten de deur werken. Dat zal anderen ook moeten lukken.
 
Ziektewet 🙋‍♀️
 
Wow dat is best indrukwekkend. Je zegt het er nog expliciet bij, maar ik kan het toch niet echt anders interpreteren dan dat je gewoon heel stoer bent.
Het is om een idee te geven naar de mogelijkheden. Dit zou hij als argument kunnen gebruiken voor een hogere stagevergoeding of misschien zelfs verminderen van werkzaamheden om wat meer rust te hebben. Hij is ouder dan ik was en heeft dus ook meer kosten, er zijn bedrijven die met deze argumenten meer betalen. Ik heb het zelf zien gebeuren bij Bonarius. Wie weet zal zijn bedrijf hetzelfde doen, nee heb je, ja kan je krijgen. Niks te verliezen vooral aangezien hij niet verder wilt na januari

Nu interesseert het mij niet hoe jij mijn bericht interpreteert, maar maak de bedoeling van mijn bericht wat duidelijker voor Vypaw zodat hij iig niet de interpretatie krijgt die jij hebt gekregen
 
Dankjewel voor de uitleg. Ik was je maar aan het fucken.
Waardeloos bedrijf ook als de formatie van een afdeling bestaat uit een medewerker en een stagiair. Mag toch hopen dat er medewerkers zijn die de taken kunnen overnemen.
 
Nou kogel is iig door de kerk.
Vanaf 24 januari ga ik in m'n eigen bedrijf stage lopen

Ohja en heb alle shit binnen voor m'n volgende kuur
Het gaat dus Sust/Mast/NPP worden, ik moet alleen nog Caber fixen voordat ik straks weer een bipolaire autist ben

Voor nu is het plan:

Sust 500
Mast 300
NPP 150 opbouwend naar 250 of 300

Heb aromasin bij de hand gezien ik nogal veel gyno verhalen lees door NPP en dit ook mn eerste keer test hoger dan 375mg wordt
Ik hoop eigenlijk dat de mast genoeg is, maar just to be sure
 
Nou kogel is iig door de kerk.
Vanaf 24 januari ga ik in m'n eigen bedrijf stage lopen

Ohja en heb alle shit binnen voor m'n volgende kuur
Het gaat dus Sust/Mast/NPP worden, ik moet alleen nog Caber fixen voordat ik straks weer een bipolaire autist ben

Voor nu is het plan:

Sust 500
Mast 300
NPP 150 opbouwend naar 250 of 300

Heb aromasin bij de hand gezien ik nogal veel gyno verhalen lees door NPP en dit ook mn eerste keer test hoger dan 375mg wordt
Ik hoop eigenlijk dat de mast genoeg is, maar just to be sure
Ik zou niet zomaar caber nemen.
 
Nou kogel is iig door de kerk.
Vanaf 24 januari ga ik in m'n eigen bedrijf stage lopen

Ohja en heb alle shit binnen voor m'n volgende kuur
Het gaat dus Sust/Mast/NPP worden, ik moet alleen nog Caber fixen voordat ik straks weer een bipolaire autist ben

Voor nu is het plan:

Sust 500
Mast 300
NPP 150 opbouwend naar 250 of 300

Heb aromasin bij de hand gezien ik nogal veel gyno verhalen lees door NPP en dit ook mn eerste keer test hoger dan 375mg wordt
Ik hoop eigenlijk dat de mast genoeg is, maar just to be sure
Snap niet dat je zo hoog keer op keer begint, laat staan met je acne issues. Zou echt alles halveren en gewoon rustig aan doen, je start op bijna 1gr pw met 80kg bw, denk dat veel prep cycles nog eens niet zo hoog zijn.

Heb het idee dat je jezelf langzaam de vernieling inwerkt sinds je eerste cycle en je jou gezondheid niet serieus neemt. Uiteraard jou lichaam, jou keus, maar dit ga je niet jaren zo volhouden.
 
ik moet alleen nog Caber fixen voordat ik straks weer een bipolaire autist ben
Waarom denk je dat caber dat op gaat lossen?
Snap niet dat je zo hoog keer op keer begint, laat staan met je acne issues. Zou echt alles halveren en gewoon rustig aan doen, je start op bijna 1gr pw met 80kg bw, denk dat veel prep cycles nog eens niet zo hoog zijn.

Heb het idee dat je jezelf langzaam de vernieling inwerkt sinds je eerste cycle en je jou gezondheid niet serieus neemt. Uiteraard jou lichaam, jou keus, maar dit ga je niet jaren zo volhouden.
Dat is hem ondertussen al een slordige 8604x verteld :o
 
Nou kogel is iig door de kerk.
Vanaf 24 januari ga ik in m'n eigen bedrijf stage lopen

Ohja en heb alle shit binnen voor m'n volgende kuur
Het gaat dus Sust/Mast/NPP worden, ik moet alleen nog Caber fixen voordat ik straks weer een bipolaire autist ben

Voor nu is het plan:

Sust 500
Mast 300
NPP 150 opbouwend naar 250 of 300

Heb aromasin bij de hand gezien ik nogal veel gyno verhalen lees door NPP en dit ook mn eerste keer test hoger dan 375mg wordt
Ik hoop eigenlijk dat de mast genoeg is, maar just to be sure
Sust 375
Mast 150
NPP 150
 
Waarom denk je dat caber dat op gaat lossen?
Omdat de verhoogde prolactine naar mijn weten zorgde voor die hele mentale shitshow waarbij caber dus je prolactine in-check zou moeten houden
Snap niet dat je zo hoog keer op keer begint, laat staan met je acne issues. Zou echt alles halveren en gewoon rustig aan doen, je start op bijna 1gr pw met 80kg bw, denk dat veel prep cycles nog eens niet zo hoog zijn.
Keer op keer, voor de 5000e keer (ik snap oprecht niet hoevaak ik dit nog moet uitleggen), de vorige 3 kuren heb ik niet zelf gedesigned en over gelaten aan mijn coaches gezien ik al het vertrouwen bij hun had gelegd daarvoor.
Snap niet waarom ik daar steeds op aangekeken wordt, ja ik heb het zelf gerunned, maar het is niet dat ik zelf met dat idee kwam
sinds je eerste cycle en je jou gezondheid niet serieus neemt.
Nogmaals wat ik hier boven heb gezegd

En daarbij ben ik ook gewoon oprecht heel benieuwd naar of de less = more theorie klopt
Want ik zie genoeg mensen dit opeens preachen maar zelf hebben ze dit ook nooit gedaan, en ik ben veel te nieuwsgierig ingesteld om dat niet uit te testen zelf
En tot nu toe heb ik ook nog geen verbluffende shit gezien bij mensen die less = more preachen en ook daadwerkelijk toepassen
 
ook progesteron verhoogd waar je gyno van kunt krijgen, niet van prolactin.
 
ook progesteron verhoogd waar je gyno van kunt krijgen, niet van prolactin.
Jup, ik had progresteron induced gyno toen ik aan de 300mg tren a & e gemixt zat, daarom dat ik er aan zit te denken om de NPP lager dan 300 te houden iig
Want toen werd mij ook aromasin aangeraden maar dat heeft geen fuck gedaan en ik wist dat het geen fuck ging doen alleen maar mij meer depri maken omdat ik geen hoog oestrogeen had
Alleen omdat ik nu ook hoger in mn test ga zitten wil ik het gewoon bij de hand houden
 
Less is more gaat alleen op als more betekent dat je door Side effects geen reet meer kunt. Er is niemand die beter groeit op 300 mg dan op 3000 mg tenzij diegene op 3000 niet meer kan eten, niet meer in de gym komt van lethargie en zichzelf daardoor maar opknoopt door een depressie. Dan is 300 idd beter.

Wat niet zegt dat je nu op 3 gram moet gaan zitten op 80 kg maar om nou te doen alsof 950 mg levensgevaarlijk is is ook stierenpoep mits je dingen als bloeddruk enzo in de gaten houdt.
 
Keer op keer, voor de 5000e keer (ik snap oprecht niet hoevaak ik dit nog moet uitleggen), de vorige 3 kuren heb ik niet zelf gedesigned en over gelaten aan mijn coaches gezien ik al het vertrouwen bij hun had gelegd daarvoor.
Snap niet waarom ik daar steeds op aangekeken wordt, ja ik heb het zelf gerunned, maar het is niet dat ik zelf met dat idee kwam
Maar nu wel
 
Maat van me zij tegen me 'waarom zet je zoveel gear is toch nergens voor nodig' (1.5gr test)

Maat start zijn eigen kuur:
500mg test, 400mg deca, 400mg mast, 50mg dianabol ed :hamer:

Ik weet niet waarom ik dit typ maar het moraal is dat mensen naïef zijn.
 
Ik zou het sws zonder ai proberen, ik had op test 525 npp 300 ook niks nodig en je runt er nog mast bij.
 
Back
Naar boven