XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Je probeert alleen mensen onzeker te maken, en zielige is dat mensen je nog voor 100% aanzien ook
    Ik zeg letterlijk wat je moet nemen/doen om ervoor te zorgen dat je minder onzeker wordt. Werkelijk geen enkele man wordt zekerder van een half kalende kop. Uiteraard met uitzondering van een paar forum alpha's hier die beweren dat je je niet moet aanstellen en gewoon jezelf kaal moet scheren lol.
     
    Ik zeg letterlijk wat je moet nemen/doen om ervoor te zorgen dat je minder onzeker wordt. Werkelijk geen enkele man wordt zekerder van een half kalende kop. Uiteraard met uitzondering van een paar forum alpha's hier die beweren dat je je niet moet aanstellen en gewoon jezelf kaal moet scheren lol.
    Je hoeft je niet kaal te scheren, en niet iedereen is gevoelig voor DHT.
    Vypaw heeft al eerder gekuurd en geen last zover ik weet. Ik wou alleen Spambod aangeven dat je niet zomaar haaruitval krijgt van Exemestaan in blast. Als hij gevoelig is is het beter om geen te nemen, maar dan ook oppassen met alle DHT anabolica. ! Dat zal er eerder voor zorgen dan 2x pw 12.5mg exemestaan. Maar goed tegen slechte lipiden kun je ook weer wat nemen. Wat na de kuur ook vanzelf iets verbeterd.
     
    Uiteraard met uitzondering van een paar forum alpha's hier die beweren dat je je niet moet aanstellen en gewoon jezelf kaal moet scheren lol.
    Kaal scheren en gemillimeterd haar tattooeren
    Problem solved
     
    Kaal scheren en gemillimeterd haar tattooeren
    Problem solved
    Geweldig idee :roflol:
    333500418_603797201565279_6540107685203585759_n.png
    333864690_966575197669549_5607134504456926576_n.png
     
    Nog beneden de 10 euro 😂🤣😂
     
    (En veel meer info mbt)

    Medicijnen tegen kaal worden bij mannen​

    Er zijn medicijnen tegen kaal worden: minoxidil op de huid en finasteride.
    Deze medicijnen zorgen dat er minder haarzakjes verdwijnen. En soms gaan er weer nieuwe haren groeien. Maar vaak helpen deze medicijnen niet veel.
    Pas na 6 maanden kun je goed zien of het medicijn bij jou werkt of niet. Als je met het medicijn stopt, gaat het kaal worden weer verder. Het kan dan zelfs sneller gaan.
    Je moet de medicijnen dus lang blijven gebruiken. Er is geen goed onderzoek gedaan om te weten of dat nadelen heeft. Ook kun je er vervelende bijwerkingen van krijgen. Artsen geven de medicijnen daarom liever niet.

    zal ook wel onzin zijn
     
    (En veel meer info mbt)

    Medicijnen tegen kaal worden bij mannen​

    Er zijn medicijnen tegen kaal worden: minoxidil op de huid en finasteride.
    Deze medicijnen zorgen dat er minder haarzakjes verdwijnen. En soms gaan er weer nieuwe haren groeien. Maar vaak helpen deze medicijnen niet veel.
    Pas na 6 maanden kun je goed zien of het medicijn bij jou werkt of niet. Als je met het medicijn stopt, gaat het kaal worden weer verder. Het kan dan zelfs sneller gaan.
    Je moet de medicijnen dus lang blijven gebruiken. Er is geen goed onderzoek gedaan om te weten of dat nadelen heeft. Ook kun je er vervelende bijwerkingen van krijgen. Artsen geven de medicijnen daarom liever niet.

    zal ook wel onzin zijn
    Minoxidil heeft bij mij de haaruitval wel gestopt. Hergroei is er niet maar ben er nog redelijk op tijd bij waardoor er ook nog niet veel uitgevallen was.
     
    Minoxidil heeft bij mij de haaruitval wel gestopt. Hergroei is er niet maar ben er nog redelijk op tijd bij waardoor er ook nog niet veel uitgevallen was.
    Heb je bijwerkingen ervan?
     
    Kaal scheren en gemillimeterd haar tattooeren
    Problem solved
    Gelukkig is iedereen gezegend met een schedel die dat toelaat.

    Maar vaak helpen deze medicijnen niet veel.
    Daarom zijn er ook talloze studies die het tegenovergestelde hebben bewezen. Ben je serieus zo fucking retarded? Of zit je nou te trollen?

    En daarbij is shit zoals Minoxidil FDA-approved lol.

    Weet je bij pas triest is. Mongolen zoals jij die niets meer hebben te verliezen en daarom iedereen in hun ellende willen meesleuren.
     
    Minoxidil heeft bij mij de haaruitval wel gestopt. Hergroei is er niet maar ben er nog redelijk op tijd bij waardoor er ook nog niet veel uitgevallen was.
    Ik was er na vijf maanden helemaal klaar mee om die shit op te smeren. Die shit gaat over je hele kussen heen, plakkende rotzooi eindigt dus ook op je oren enz. Fuck that.
     
    • Haha
    Waarderingen: Onit
    Ik was er na vijf maanden helemaal klaar mee om die shit op te smeren. Die shit gaat over je hele kussen heen, plakkende rotzooi eindigt dus ook op je oren enz. Fuck that.
    Minoxidil foam gebruiken
     
    Gelukkig is iedereen gezegend met een schedel die dat toelaat.


    Daarom zijn er ook talloze studies die het tegenovergestelde hebben bewezen. Ben je serieus zo fucking retarded? Of zit je nou te trollen?

    En daarbij is shit zoals Minoxidil FDA-approved lol.

    Weet je bij pas triest is. Mongolen zoals jij die niets meer hebben te verliezen en daarom iedereen in hun ellende willen meesleuren.
    Zie je werkelijk niet het verschil in geintje of ben je echt geestelijk gestoord ?
    Retard henkie uit het dierenpark geeft je nog duimpje ook 😂🤣
     
    Laatst bewerkt:
    Zelf ook minoxidil gebruikt. Deed totaal niets.
    De dermatoloog gaf al aan dat het waarschijnlijk niet zou werken. Het stond zelfs op de bijsluiter dat het niet werkt bij alopecia areata....
    Het resultaat kon daarentegen heel wisselend per persoon zijn. Dus dat probeer je het toch.

    Kaalscheren bij mannen is toch wel een ander dingetje dan bij vrouwen :o
     
    Gelukkig is iedereen gezegend met een schedel die dat toelaat.


    Daarom zijn er ook talloze studies die het tegenovergestelde hebben bewezen. Ben je serieus zo fucking retarded? Of zit je nou te trollen?

    En daarbij is shit zoals Minoxidil FDA-approved lol.

    Weet je bij pas triest is. Mongolen zoals jij die niets meer hebben te verliezen en daarom iedereen in hun ellende willen meesleuren.
    Volgens mij heb je echt een bald head syndroom. Elke haar in de wasbak tellen en gelijk met microroller over je kop.

    of is er toch iets van waarheid op de site van thuisarts.nl ? :flipoff:
     
    Laatst bewerkt:
    Ik was er na vijf maanden helemaal klaar mee om die shit op te smeren. Die shit gaat over je hele kussen heen, plakkende rotzooi eindigt dus ook op je oren enz. Fuck that.
    Geen idee maar plakken doet het echt niet bij mij :p Doe het 's ochtends voor ik naar mijn werk ga en wanneer ik thuis kom 's avonds.
     
    Gelukkig is iedereen gezegend met een schedel die dat toelaat.


    Daarom zijn er ook talloze studies die het tegenovergestelde hebben bewezen. Ben je serieus zo fucking retarded? Of zit je nou te trollen?

    En daarbij is shit zoals Minoxidil FDA-approved lol.

    Weet je bij pas triest is. Mongolen zoals jij die niets meer hebben te verliezen en daarom iedereen in hun ellende willen meesleuren.
    Wat is jouw mening over Essengen6 (minoxidil met topische finasteride) tegenover alleen minoxidil?
     
    Volgens mij heb je echt een bald head syndroom. Elke haar in de wasbak tellen en gelijk met microroller over je kop.

    of is er toch iets van waarheid op de site van thuisarts.nl ? :flipoff:
    Ja precies. Post nou maar een keer een foto van je lelijke smoel en/of dat scharminkel lichaam van je. Dan praten we weer verder.

    Wat is jouw mening over Essengen6 (minoxidil met topische finasteride) tegenover alleen minoxidil?
    Nooit gebruikt. Echter zien de studies mbt topical finastride er veel belovend uit. Persoonlijk zou ik eerder de topical variant gebruiken dan de oral variant, zodat je een heleboel sides kunt dodgen.

    Ik kom op 't moment gelukkig weg met keto shampoo, pumpkin seed oil en saw palmetto.
     
    Back
    Naar boven