MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

    • Heart
    Waarderingen: ak
    Het gaat niet om de plate loaded variant hier denk ik zo :p
    idd, die gaat wel...

    Maar meeste apparaten van Matrix zijn echt pure rommel, ben er zelf voor overgestapt van gym.
     
    Vind de leg press eigenlijk sowieso maar een matige quad oefening.

    Of het moet om een horizontal leg press van Hammer gaan. Die is super.
     
    Was laatst trouwens gaan gymmen bij Van Drunen, top gym is dat zeg
    Jammer dat het een eindje rijden is voor me, maar ben er erg over te spreken
     
    Was laatst trouwens gaan gymmen bij Van Drunen, top gym is dat zeg
    Jammer dat het een eindje rijden is voor me, maar ben er erg over te spreken
    Hoe ver wil/kan je reizen voor een gym? Ik kan opzich begrijpen dat het makkelijk is om 5 minuten onderweg te zijn, maar moest je er een binnen de 20 minuten hebben zou ik toch eens nadenken.
    Een goeie gym doet echt meer dan je denkt voor je progressie.
     
    Hoe ver wil/kan je reizen voor een gym? Ik kan opzich begrijpen dat het makkelijk is om 5 minuten onderweg te zijn, maar moest je er een binnen de 20 minuten hebben zou ik toch eens nadenken.
    Een goeie gym doet echt meer dan je denkt voor je progressie.
    Helaas is regio Zeeland/ Noord-Brabant fucked qua goeie gyms. Word het al snel 40minuten rijden voor een goeie gym, heb je verkeer tegen zit je al snel op 1.5uur per sessie😅.
     
    Helaas is regio Zeeland/ Noord-Brabant fucked qua goeie gyms. Word het al snel 40minuten rijden voor een goeie gym, heb je verkeer tegen zit je al snel op 1.5uur per sessie😅.
    DE bodybuilder in roosendaal is wel een goede hardcore gym met 60+ kg dumbells en oldskool apparatuur met enkele katrol ipv 3 katrollen die al het gewicht compenseren. Een echte no nonsense basement gym.
     
    DE bodybuilder in roosendaal is wel een goede hardcore gym met 60+ kg dumbells en oldskool apparatuur met enkele katrol ipv 3 katrollen die al het gewicht compenseren. Een echte no nonsense basement gym.
    Daar had ik nog niet van gehoord. Helaas is dat voor mij ook gewoon 45min (Tilburg).
    Zelf train ik bij Factory Gym in Waalwijk waar ze ook veel hebben, panatta lijn en DB’s tot 80kg (wel grote stappen). Toch mis ik daar ook nog genoeg.
     
    Je woont toch in/rond Breda? Ik ben 1x bij Ultimate Performance Gym in Alphen geweest. Daar hebben ze wel flink wat zware DB's en ook ander materiaal. Ze hebben daar ook een flinke leg press staan, maar voor de rest weet ik het niet meer zo goed. Mogelijk interessant, al is dat voor jou ook al gauw 20 minuten rijden.

    Daar had ik nog niet van gehoord. Helaas is dat voor mij ook gewoon 45min (Tilburg).
    Zelf train ik bij Factory Gym in Waalwijk waar ze ook veel hebben, panatta lijn en DB’s tot 80kg (wel grote stappen). Toch mis ik daar ook nog genoeg.
    Dit viel mij helaas ook tegen. Ik had gedacht dat je rond Breda en Tilburg best wel wat zou hebben, maar valt vies tegen van wat ik heb gezien.
     
    Hoe ver wil/kan je reizen voor een gym? Ik kan opzich begrijpen dat het makkelijk is om 5 minuten onderweg te zijn, maar moest je er een binnen de 20 minuten hebben zou ik toch eens nadenken.
    Een goeie gym doet echt meer dan je denkt voor je progressie.
    Wat vind je dan een goeie gym in jouw regio? Die BF en oxygen vind ik eigenlijk best kut. Rijd nu +- 25min voor een andere
     
    Wat vind je dan een goeie gym in jouw regio? Die BF en oxygen vind ik eigenlijk best kut. Rijd nu +- 25min voor een andere
    Pfff 25min voor een gym. Been there done that :(
     
    Als je jezelf helemaal volspuit met tyfuszooi waar je zeer waarschijnlijk eerder van doodgaat voor fucking gains moet je imo ook wel 20-30 minuten kunnen rijden om in een chille gym te trainen :o kom op.

    Ik ben bewust in een bepaald gebied gaan wonen omdat hier in de buurt de beste gym van de stad is… #dedication
     
    Wat vind je dan een goeie gym in jouw regio? Die BF en oxygen vind ik eigenlijk best kut. Rijd nu +- 25min voor een andere
    Jims in Kuurne. Veel apparaten van Hammer Strength, zoals de iso-laterale leg press.
     
    Als je jezelf helemaal volspuit met tyfuszooi waar je zeer waarschijnlijk eerder van doodgaat voor fucking gains moet je imo ook wel 20-30 minuten kunnen rijden om in een chille gym te trainen :o kom op.

    Ik ben bewust in een bepaald gebied gaan wonen omdat hier in de buurt de beste gym van de stad is… #dedication
    Ik ben bewust 2 minuten fietsen van een gym af gaan wonen :D
     
    Daar had ik nog niet van gehoord. Helaas is dat voor mij ook gewoon 45min (Tilburg).
    Zelf train ik bij Factory Gym in Waalwijk waar ze ook veel hebben, panatta lijn en DB’s tot 80kg (wel grote stappen). Toch mis ik daar ook nog genoeg.
    Dan train je bij Martin. Ikzelf rij er 12min op en dan bij Maximize in Kaatsheuvel..erg goeie oldscool gym! Is voor jou nog dichterbij ook dan Waalwijk😉Gr
     
    Nog mooier. Mijn gym ligt op de terugweg naar huis, en parkeren doe ik gratis op het parkeerterrein van de AH(1 straat verder) dus meteen boodschapjes halen na het trainen😜. Alles bij mekaar
     
    Wat vind je dan een goeie gym in jouw regio? Die BF en oxygen vind ik eigenlijk best kut. Rijd nu +- 25min voor een andere
    Ik train nu in Jims Kuurne, vind die wel echt goed
     
    Dan train je bij Martin. Ikzelf rij er 12min op en dan bij Maximize in Kaatsheuvel..erg goeie oldscool gym! Is voor jou nog dichterbij ook dan Waalwijk😉Gr
    Correct! Vrienden van me zijn een aantal maanden terug daar geweest, vonden het aanbod daar redelijk beperkt. Zal daar eens een dagpas halen om zelf eens te kijken.
     
    Back
    Naar boven