XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik zie het anders: Realistisch gezien stop je niet met kuren na die tien kilo spiermassa gepakt te hebben.

    Dus ik houd liever doseringen laag. Komt ook bij dat ik me echt veel beter voel en dat komt alles ook ten goede.

    En ja wat heb ik netto overgehouden aan die blast (20 weken 350-450mg total) en vervolgens na een hele prep gedraaid te hebben (op cruisedosis) voor fotoshoot? 2-3kg vvm?
    Maar goed, er is dan ook niemand die echt freak size wil halen die een prep draait op cruise dosis. Ervan uitgaande dat de gemiddelde cruise hier bestaat uit max 200 mg test ofzo. Als je cruised op 500 mg is 't wat anders.
     
    Maar goed, er is dan ook niemand die echt freak size wil halen die een prep draait op cruise dosis. Ervan uitgaande dat de gemiddelde cruise hier bestaat uit max 200 mg test ofzo. Als je cruised op 500 mg is 't wat anders.
    Was meer om aan te geven dat er wellicht iets van de gains verloren is gegaan tijdens die prep.
    Athletic cruise 100test 75primo jep
    Laatste maand dan wel 20-30mg anavar ed (Maar goed die andere 12 weken cutten dus wel tijdens cruise)
     
    Lijkt mij ook wat kort door de bocht? :P Dacht dat dat voornamelijk was omdat er aan laag HDL niets/niet veel kan gedaan worden dat gaat bijdraagt aan minder hartziekten terwijl dat bij LDL wel het geval is.
    Hoog HDL verlaagd het LDL natuurlijk, als je LDL hoog is kun je statatine nemen of het bekende Rode Gist Rijst met monacolin K
     
    3A10C6B9-FFAE-489E-BB64-A3FC8BD50F4B.png


    Elke dag steeds leaner voor m’n gevoel
    16 juni refeed dag gepland staan
    2200 kcal nog steeds, blijf zelfde bodyweight, kracht is lastig te meten door andere trainingsmethodiek
     
    Damn. nice
     
    Ga morgen even een refeed dagje houden

    Merk toch dat ik aardig wat spierpijn heb, en prestaties waren vandaag echt heel whack

    Ben ook best moe afgelopen dagen

    En heb wel de ruimte om even wat meer te eten gezien de cut eigenlijk iets te snel tempo gaat voor hoe ik t verwacht had

    75,3kg vanochtend

    F952BF7B-6547-46AA-9D3B-3B79D8F4D70C.jpeg

    (Met filter dit)
     
    Al eens eerder zo veiny geweest? Gaat hard zeg
     
    Al eens eerder zo veiny geweest? Gaat hard zeg
    Thanks man
    6 weeks out vorig jaar was ik denk ik overall meer veiny maar minder dikke veins zoals nu
    dus benieuwd waar we over n maandje staan :p
     
    flink gegroeid laatste jaar! goed bezig!
     
    Ga morgen even een refeed dagje houden

    Merk toch dat ik aardig wat spierpijn heb, en prestaties waren vandaag echt heel whack

    Ben ook best moe afgelopen dagen

    En heb wel de ruimte om even wat meer te eten gezien de cut eigenlijk iets te snel tempo gaat voor hoe ik t verwacht had

    75,3kg vanochtend

    Bekijk bijlage 583414
    (Met filter dit)
    Kan je dan niet beter even een deload week inplannen ipv een refeed?
     
    Kan je dan niet beter even een deload week inplannen ipv een refeed?
    Yes dat realiseerde ik me ook hahaha, even kijken hoe ik me morgen voel maar wilde sowieso deloaden voor ik bij Daan begin
     
    Ziet er goed uit man 👍 ik zou echt helemaal doordraaien op 2200kcal 😂
     
    Idd, als ik je omschrijving lees Vypaw lijkt me dit een goed plan
    Yes, ga vandaag alsnog wel even wat hoger in mn carbs zitten en dan komende week rustig aan

    T is lekker weer dus iets minder cardio iets meer LISS

    Ziet er goed uit man 👍 ik zou echt helemaal doordraaien op 2200kcal 😂
    Thanks! Nou sinds ik MT2 gebruik is 2200 kcal meer dan zat :p
    Vind het een gouden uitvinding voor eetlust, maar zal wel afnemen als gewenning optreed
     
    Eerlijk is eerlijk, je fysiek is niet slecht nu. Wat betaal je nou als zo een coach als Daan? Zie echt mokerveel mensen naar hem toe gaan laatste tijd lol.

    Lekker vainy door de winstrol ook ;)
     
    Thanks! Nou sinds ik MT2 gebruik is 2200 kcal meer dan zat :p
    Vind het een gouden uitvinding voor eetlust, maar zal wel afnemen als gewenning optreed
    Voor het slapen zetten helpt wel dan. Heb je er overdag als je moet eten geen last van.

    Wat betaal je nou als zo een coach als Daan?
    150 pm
     
    Back
    Naar boven