MuscleMeat

One-Rip 150 / 200 anabolic steroids

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey allen,


Voor de zomer van volgend jaar ben ik van plan een cut-kuur te volgen.
Ben me momenteel aan het inlezen op de verschillende soorten cut-kuren die er zijn.

Iemand kwam met het advies aanzetten om ook eens te kijken naar "One-Rip anabolic steroids".
Mijn vraag is of iemand van jullie hiermee ervaring heeft en (eventueel) hoe jullie cut-sessies gegaan zijn indien je dit middel ook gebruikt hebt.

De samenstelling van One-Rip is als volgt (150mg en 200mg variant):

One-Rip 150 is een blend van:
- Testosterone Propionate 50 mg/ml
- Drostanolone Propionate 50 mg/ml
- Trenbolone Acetate 50 mg/ml

One-Rip 200 is een blend van:
- Testosterone Propionate 70 mg/ml
- Drostanolone Propionate 65 mg/ml
- Trenbole Acetate 65 mg/ml

Ten opzichte van meer gebruikte cut-kuren zit je met "One-Rip" iets hoger met de test dosering (in verhouding) als ik deze vergelijk met bijv. cut-kuur voorbeelden die gegeven zijn door IronWarrior, e.d.
(300mg test, 400mg tren, 400mg mast / week).


Gr. J
 
Dit soort blends hebben alle merken wel. De ‘Triple En’ van MTS heeft bijvoorbeeld 3x100mg test mast tren.

Als je wilt kunnen spelen met je verhoudingen kun je beter alles los kopen.
 
Dit soort blends hebben alle merken wel. De ‘Triple En’ van MTS heeft bijvoorbeeld 3x100mg test mast tren.

Als je wilt kunnen spelen met je verhoudingen kun je beter alles los kopen.
Dit.
Test tren mast zijn prima cutkuren. Je kunt ook er voor opteren om de tren eruit te laten. Mij zou dat niet trekken, bovendien is test mast ook voldoende om op te cutten.
 
Je kan ook prima op hoger test cutten hoor.
 
Met al dat gedoe mbt hoeveelheid aas er daadwerkelijk in zit zou ik ver weg blijven van zulke blends.
 
Boys....merken bespreken? Kom op zeg....de mods zijn hierin toch duidelijk geweest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven