MuscleMeat

One+ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz,


Ik zag net op Bardolino.nl staan dat ze daar One+ verkopen. Iemand hier ervaring mee? Want als ik het dus goed lees zit daar dus al 4ad bij ? Of moet je die nog los erbij kopen?

Greetz
 
Als je toch aan de pro hormonen gaat is een transdermal zoals one+ de beste oplossing. bevat 2625 mg 1-Testosterone and 9375 mg of 4-androstenediol
 
hahah wat denk jij nou? ik ga niet aan de prohormonen. Ik bestudeer alleen die nieuwste ontwikkelingen altijd op Prohormoon gebied en AS. Ben pas 17 hoor . Ik doe het lekker natuurlijk! Maar als er mensen zijn die op me werk er naar vragen wat er allemaal is op het nieuwste gebied probeer ik ook het beste te vertellen snappie :D Enigste wat ik gebruik zijn me Shakies :D
 
Dan kan je stoppen met de ontwikkelingen rondom pro hormonen omdat de FDA in amerika het de labs haast onmogelijk maakt om nog verder te ontwikkelen in de ph industrie. momenteel is one+ al verboden in amerika
 
Prohormonen zijn net zo duur en soms zelfs duurder dan AS en met pro hormonen heb je zowat geen resultaat vergeleken met AS.

Mijn mening: Pro hormonen zijn dus geldverspilling.
 
Mijn mening




pro hormonen zijn wel atijd echt en niet lever toxisch. Resultaat kan je idd niet vergelijken omdat men bv dianabol met 1 test gaat vergelijken. Als je primo met 1 test vergelijkt zou al reeler zijn.
 
Ik denk dat PH's in goed werkende dosering niet veel ongezonder zullen zijn als een kuur met test.

Ik denk dat de einige ph's die qua dosering/prijs/resultaat dan ook aan te raden zijn, transdermals. aangezien deze al illegaal in amerika zijn omdat ze te sterk zouden zijn, zullen er denk ik niet veel interessante ontwikkelingen meer plaats vinden in de ph industrie
 
Back
Naar boven