XXL Nutrition

Oneven kuiten,Jullie ervaring met oneven spieren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 sep 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
88kg
beste,

Ik heb namelijk oneven kuiten, het verschil is op het moment 1cm.
Men rechter kuit is groter als men linker.Nu vraag ik me af hoe ik het zou moeten oplossen.
Men linker kuit 1dag meer trainen of een extra oefening doen voor men linker kuit aan het einde van men kuittraining.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee,met oneven spieren en hoe losten jullie dit op?
 
Ik zou ze apart trainen en steeds met je zwakste/dunste kant beginnen, als links maar 20x kan rechts ook maar 20x doen.
 
niet per sé extra oefeningen maar oefeningen die je links en rechts apart nemen. Dus standing calf raise bijvoorbeeld op 1 been en met het zwakste beginnen (net wat woeste beir zegt)
 
Apart trainen, echt helemaal gelijk krijgen is lastig maar je kunt dit verschil wel minimaal maken. Persoonlijk zou ik dan bij de linker kuit iets verder door gaan bij de oefeningen, misschien iets zwaarder of hogere reps.
 
geen last van, ik heb een even aantal kuiten en ook een even aantal spieren:)
 
1 centimeter is bijna niks. Ik zou me er echt niet druk om maken. Toen ik begon met trainen had ik rechts een bicep van 28,5 en links 26,5. Nu zijn ze gelijk. Gewoon evenveel blijven trainen. Net zoveel reps voor rechts als links en als je dat maar lang genoeg volhoud trekt het wel weer bij.
 
of ze allebei in omvang laten toenemen zodat het verschil relatief kleiner is
 
Back
Naar boven