AndroidHealthClinic

Ongekende resultaten nieuwe manier van trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

betelgeuse

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 okt 2019
Berichten
266
Waardering
151
Lengte
1m85
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,

Je hoort overal , een dag een bepaalde spiergroep trainen en daarna een x aantal dagen rust. Nu heb ik kennis gemaakt met een manier van trainen, voor velen onbekend , waar ik zeer veel resultaat op boek. Meerdere dagen achter elkaar hetzelfde trainen, voordat ik rust pak, en waarbij ik zelfs tot de failure ga. Werkt bij mij veel beter.

Zou het aanraden om te proberen. Kijken hoe het voor jou werkt. Soortgelijke ervaringen hier?

Gr Juliën
 
Je bedoelt dat je Full Body traint?

Dat kan prima, maar als je 4-5 x per week FB traint, zou ik wel periodiseren en niet constant tot failure trainen.
 
Wat een schokkende resultaten met jouw stats!!!
Ik train al jaren vrijwel altijd full body, of t nou 3x per week is of 6x per week.
 
Daar hebben we onze fitness guru betelgeuse weer :o
 
  • Like
Waarderingen: Pren
😂
 
Hahaha wat een mensen zijn jullie
 
Hahaha
 
Onorthodox als je het mij vraagt. Volgens mij laat je je groei toch liggen als je dagen achter elkaar tot faillure traint maar ja jij kent je lichaam beter hé.
 
Ondanks dat dit een lolletje is, irriteer ik me kapot aan dit fictieve personage met zijn mooie jukbeenderen en fantastische manier van trainen.
 
Abi jij maak grapje

9E8D0CE6-F883-4DC9-902A-AC40D43605B4.png
 
Nu heb ik kennis gemaakt met een manier van trainen, voor velen onbekend , waar ik zeer veel resultaat op boek. Meerdere dagen achter elkaar hetzelfde trainen, voordat ik rust pak, en waarbij ik zelfs tot de failure ga. Werkt bij mij veel beter.
Fijn dat je een manier van trainen hebt gevonden die voor jouw erg goed werkt. Kun je iets gedetailleerder uitwerken hoe een trainingsweek er dan concreet uitziet voor jouw (oefeningen, sets, reps, intensiteit). Hoe veel progressie heb je hiermee behaald in hoeveel tijd? Ik ben zeer benieuwd.
 
Jukbeenderen
 
Hoeveel bank je?
 
Fuck steroids, leer mij meester
 
I'm the future king of aesthetics , you mirin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven