MuscleMeat

Ongelijk

Users who are viewing this thread

TheFiemd

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Lengte
1m81
Massa
61kg
Vetpercentage
10%
Iemand tips om ongelijke armen weg te halen.
Mijn rechter arm: Voorarm, Bicep, tricep en schouder zijn een stuk groter dan mijn linker arm, vooral de schouders.
Wat wel is, is dat mijn aderen soms zichtbaar zijn op mijn linkerarm, maar zelden of Amper te zien op mijn rechterarm. Ik heb Dumbbells

imnewhere

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
68kg
Unilaterale oefeningen. Je begint met je zwakke kant en doet direct daarna evenveel reps met je sterke kant.

OP
T

TheFiemd

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Lengte
1m81
Massa
61kg
Vetpercentage
10%
14 jaar, 58kg, 1m82. Hij/zij moet gewoon goed eten en lekker sporten.
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Dan trekt het wel bij. Als je armen echt gespierd worden en daar moet je misschien nog een paar jaar voor trainen, meten ze misschien 38 cm en dan valt een verschil niet meer op.

Zelf ben ik links en was mijn linkerarm altijd 1-2 cm dikker, en gedefinieerder, dan de rechter. Zowel bi als tri gescheurd en nu is het andersom.

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school
Hoe “zeker” is zeker…..

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Lengte
1m87
Massa
120kg
Ik zag dat je eerder al topics had aangemaakt omtrent voeding en dergelijke en dat daar best veel antwoorden op waren gekomen. Ben je al meer gaan eten?

Je moet je nu nog helemaal niet druk gaan maken over ongelijke verdeling van je spiermassa of iets dergelijks. Als je geen massa hebt kan het ook niet ongelijk verdeeld zijn.

Ga liever niet naar elk adertje of zogenaamd achterlopende spiergroep kijken maar ga gewoon lekker sporten en eten en (hopelijk) plezier hebben in het proces. Over een jaar of twee zien we je nog eens terug en dan ben je de grootste en sterkste van je school :thumb:

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet,
Hier geef je je schema wat net aan boven de 2000 kcal komt.
Je zegt niet meer te kunnen eten maar zeker weet dat je boven de 2500 zit.
Dat weet je dus niet zeker.

En met krap 60 kg op 1,80 m (dacht ik) ben je simpelweg mager. Aankomen zal de verdeling verbeteren.
Dus meer eten en al eerder gegeven tips opvolgen ;)

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
zijn een stuk groter dan mijn linker arm, vooral de schouders.
1.82m, 58kg en al een stuk verschil????

Wat noem jij een stuk?

Verder zou ik op mn 14e me daar helemaal niet druk over maken en gewoon lekker "gewoon" door blijven trainen

Bulk40

Cool Novice
Lid geworden
29 aug 2020
Lengte
1m90
Massa
112kg
Vetpercentage
20%
14 jaar en al aan het trainen. Respect. En houd vol man iedereen is "dun" begonnen. Succes. En wat al gezegd is: lekker sporten is nu het belangrijkste.

Solway Firth

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
72kg
Op jouw leeftijd (en lengte) maakt het niet veel uit wat je eet, als je maar veel eet en liefst nog meer. Ga met zware spullen slepen, bomen hakken, bijverdienen als verhuizer, judo enz enz het hoeft niet veel te kosten. Een pak havermout kost 2 kwartjes, pot pindakaas 1,5 euro om maar eens wat te noemen. Goed eten, lekker sporten en niet te veel korte nachtjes..succes

Naar boven