MuscleMeat

Ongelijk

Users who are viewing this thread

TheFiemd

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Lengte
1m81
Massa
61kg
Vetpercentage
10%
Iemand tips om ongelijke armen weg te halen.
Mijn rechter arm: Voorarm, Bicep, tricep en schouder zijn een stuk groter dan mijn linker arm, vooral de schouders.
Wat wel is, is dat mijn aderen soms zichtbaar zijn op mijn linkerarm, maar zelden of Amper te zien op mijn rechterarm. Ik heb Dumbbells

imnewhere

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
68kg
Unilaterale oefeningen. Je begint met je zwakke kant en doet direct daarna evenveel reps met je sterke kant.

OP
T

TheFiemd

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2021
Lengte
1m81
Massa
61kg
Vetpercentage
10%
14 jaar, 58kg, 1m82. Hij/zij moet gewoon goed eten en lekker sporten.
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school

Schwarzeneggertje

Huge Freak
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Dan trekt het wel bij. Als je armen echt gespierd worden en daar moet je misschien nog een paar jaar voor trainen, meten ze misschien 38 cm en dan valt een verschil niet meer op.

Zelf ben ik links en was mijn linkerarm altijd 1-2 cm dikker, en gedefinieerder, dan de rechter. Zowel bi als tri gescheurd en nu is het andersom.

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school
Hoe “zeker” is zeker…..

tymboo

Colossal Veteran