XXL Nutrition

Ongelijk

Bezoekers in dit topic

TheFiemd

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
256
Waardering
54
Lengte
1m83
Massa
67kg
Vetpercentage
1%
Iemand tips om ongelijke armen weg te halen.
Mijn rechter arm: Voorarm, Bicep, tricep en schouder zijn een stuk groter dan mijn linker arm, vooral de schouders.
Wat wel is, is dat mijn aderen soms zichtbaar zijn op mijn linkerarm, maar zelden of Amper te zien op mijn rechterarm. Ik heb Dumbbells
 
Unilaterale oefeningen. Je begint met je zwakke kant en doet direct daarna evenveel reps met je sterke kant.
 
Ben je man of vrouw? Welke leeftijd?
 
14 jaar, 58kg, 1m82. Hij/zij moet gewoon goed eten en lekker sporten.
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school
 
Dan trekt het wel bij. Als je armen echt gespierd worden en daar moet je misschien nog een paar jaar voor trainen, meten ze misschien 38 cm en dan valt een verschil niet meer op.

Zelf ben ik links en was mijn linkerarm altijd 1-2 cm dikker, en gedefinieerder, dan de rechter. Zowel bi als tri gescheurd en nu is het andersom.
 
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school
Hoe “zeker” is zeker…..
 
Ik zag dat je eerder al topics had aangemaakt omtrent voeding en dergelijke en dat daar best veel antwoorden op waren gekomen. Ben je al meer gaan eten?

Je moet je nu nog helemaal niet druk gaan maken over ongelijke verdeling van je spiermassa of iets dergelijks. Als je geen massa hebt kan het ook niet ongelijk verdeeld zijn.