XXL Nutrition

Ongelijk

Bezoekers in dit topic

TheFiemd

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
256
Waardering
54
Lengte
1m83
Massa
67kg
Vetpercentage
1%
Iemand tips om ongelijke armen weg te halen.
Mijn rechter arm: Voorarm, Bicep, tricep en schouder zijn een stuk groter dan mijn linker arm, vooral de schouders.
Wat wel is, is dat mijn aderen soms zichtbaar zijn op mijn linkerarm, maar zelden of Amper te zien op mijn rechterarm. Ik heb Dumbbells
 
Unilaterale oefeningen. Je begint met je zwakke kant en doet direct daarna evenveel reps met je sterke kant.
 
Ben je man of vrouw? Welke leeftijd?
 
14 jaar, 58kg, 1m82. Hij/zij moet gewoon goed eten en lekker sporten.
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school
 
Dan trekt het wel bij. Als je armen echt gespierd worden en daar moet je misschien nog een paar jaar voor trainen, meten ze misschien 38 cm en dan valt een verschil niet meer op.

Zelf ben ik links en was mijn linkerarm altijd 1-2 cm dikker, en gedefinieerder, dan de rechter. Zowel bi als tri gescheurd en nu is het andersom.
 
Ik probeer veel te eten, maar gewoon in spiermassa kom ik niet aan. Ik vind het echt leuk om te doen, maar als het niet groter word stop ik er wel uiteindelijk mee. Ik train nu al 10 maanden en ik zie nauwelijks verschil. Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet, en ik kan niet altijd meer eten wegens school
Hoe “zeker” is zeker…..
 
Ik zag dat je eerder al topics had aangemaakt omtrent voeding en dergelijke en dat daar best veel antwoorden op waren gekomen. Ben je al meer gaan eten?

Je moet je nu nog helemaal niet druk gaan maken over ongelijke verdeling van je spiermassa of iets dergelijks. Als je geen massa hebt kan het ook niet ongelijk verdeeld zijn.

Ga liever niet naar elk adertje of zogenaamd achterlopende spiergroep kijken maar ga gewoon lekker sporten en eten en (hopelijk) plezier hebben in het proces. Over een jaar of twee zien we je nog eens terug en dan ben je de grootste en sterkste van je school :thumb:
 
Ik weet zeker dat is boven de 2500 cal eet,
Hier geef je je schema wat net aan boven de 2000 kcal komt.
Je zegt niet meer te kunnen eten maar zeker weet dat je boven de 2500 zit.
Dat weet je dus niet zeker.

En met krap 60 kg op 1,80 m (dacht ik) ben je simpelweg mager. Aankomen zal de verdeling verbeteren.
Dus meer eten en al eerder gegeven tips opvolgen ;)
 
zijn een stuk groter dan mijn linker arm, vooral de schouders.
1.82m, 58kg en al een stuk verschil????

Wat noem jij een stuk?

Verder zou ik op mn 14e me daar helemaal niet druk over maken en gewoon lekker "gewoon" door blijven trainen
 
14 jaar en al aan het trainen. Respect. En houd vol man iedereen is "dun" begonnen. Succes. En wat al gezegd is: lekker sporten is nu het belangrijkste.
 
Op jouw leeftijd (en lengte) maakt het niet veel uit wat je eet, als je maar veel eet en liefst nog meer. Ga met zware spullen slepen, bomen hakken, bijverdienen als verhuizer, judo enz enz het hoeft niet veel te kosten. Een pak havermout kost 2 kwartjes, pot pindakaas 1,5 euro om maar eens wat te noemen. Goed eten, lekker sporten en niet te veel korte nachtjes..succes
 
Back
Naar boven