MuscleMeat

ongelijke borstspier

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
7 mrt 2011
Berichten
20
Waardering
1
Lengte
1m86
Hoi

Ik heb even een bizar vraagje. Het valt duidelijk op dat de linkerkant van mijn borstspier nogal verschilt van grootte met de rechterkant.
Wat ik ook merk is dat langs de kleinere kant nogal wat bultjes en putjes zijn als ik mijn vingers dieper duw in de borstspier... vooral aan de aanhechtingen met mijn oksel. Is dit gewoon spierweefsel dat ik voel zitten? of aanhechtingen?
ik voel dit ook wel aan mijn vollere rechter kant, maar toch wel veel minder.
Btw heb een laag vetpercentage

Merci

grtz
M
 
Hey M,

Om echt een volledig antwoord te geven, zul je foto's moeten posten vrees ik, maar op zich komt het wel vaker voor dat pieren zich niet helemaal gelijk ontwikkelen. Gewoon doortrainen en dan trekt het normaliter wel bij.

Met betrekking tot je tweede vraag (putjes/bultjes) zou ik normaal gesproken zeggen dat het hier om vetophoping gaat. Dit is ook niet ongebruikelijk, maar je geeft aan dat je een laag vetpercentage hebt. Om dit vast te stellen hebben we echt foto's nodig.

Suc6

BuRRuN
 
Foto's heb ik jammer genoeg niet, toch merci
ik vraag mij gewoon af of het normaal is om zo van die weefseltjes te voelen als je met je vinger harder duwt in een spier. in mijn geval de borstspier...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven