Fitness Seller

Ongelijke spierpijn

Bezoekers in dit topic

jantjeT

Novice
Lid geworden
26 jul 2023
Lengte
1m85
Massa
85kg
Hoi allemaal,

Ik fitness nu een goed jaar serieus, maar ik merk dat ik na goede sessies, bij vooral chest en backday altijd spierpijn heb in de rechterkant van mijn chest en rechterkant van mijn rug, hoewel ik nadruk leg op mijn linkerkant want mijn rechterkant is ook sterker. Mijn vorm is voor hoever ik en andere zien goed. Doe ik iets verkeerds of heeft iemand een verklaring? Of gewoon geen zorgen om maken en door knallen

Hoi allemaal,

Ik fitness nu een goed jaar serieus, maar ik merk dat ik na goede sessies, bij vooral chest en backday altijd spierpijn heb in de rechterkant van mijn chest en rechterkant van mijn rug, hoewel ik nadruk leg op mijn linkerkant want mijn rechterkant is ook sterker. Mijn vorm is voor hoever ik en andere zien goed. Doe ik iets verkeerds of heeft iemand een verklaring? Of gewoon geen zorgen om maken en door knallen
met filmpjes van je uitvoering kunnen we meer vertellen. en foto's van je fysiek ook

unilateral trainen? zo moeilijk is dat niet :P
Was puur een vraag omdat niet iedereen dezelfde invulling er aan geeft. Ik zie ze ook wel eens gewoon met de sterke kant beginnen of scheef overcompenseren

Betere mind muscle connection omdat ts rechts is ?
Kan dat ?

Inderdaad unilateral trainen en ik begin altijd met mijn linker kant

Inderdaad unilateral trainen en ik begin altijd met mijn linker kant
stuur ff filmpjes van de uitvoering mag ook prive ;) dan kan ik kijken of er daar wat aan ligt eventueel

Hoi allemaal,

Ik ben links en heb met links meer contact en spierpijn.

Hoi allemaal,

Normaal is je dominante kant zwakker, omdat de niet-dominante kant het tekort aan motorieke vaardigheid compenseert met kracht.

Back
Naar boven